Plokikaane lihvimine.
Plokikaane lihvimine.
-
eexideN
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2103
Plokikaane lihvimine.
Tervist, oleks selline küsimus , et kui ma laseksin plokikaanel maha lihvida 1mm ,1.2mm või sinna kanti , kas sellest on mingisugust tolku ilma sisse-välja lasket torkimatta.
Kui sa lihvid plokikaant, siis lihtsalt öeldes nukkvõlli ja väntvõlli hammasrataste kaugus väheneb, aga kett jääb ju sama pikaks. Ehk nukkvõlli ja väntvõlli märgid lähevad veel rohkem paigast ära, kui nad tehasest tulles olid. Reguleeritava nukarattaga saad märgid õigesti paika keerata. Ehk saad klappide avamise/sulgemise ajastuse õigeks keerata.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
See, et alati peale mahalihvimisi reg nukaratast kohe vaja, pole päris õige.
Tavarattale saab täpselt õigesse kohta puurida uue augu, teha uue märgi ja elu on jälle lill
Loomulikult peab siis omale selgeks tegema nukkvõlli seadistamise põhitõed.
Standard nuki keeramisest suurt tulu loota pole..
Tavarattale saab täpselt õigesse kohta puurida uue augu, teha uue märgi ja elu on jälle lill

Loomulikult peab siis omale selgeks tegema nukkvõlli seadistamise põhitõed.
Standard nuki keeramisest suurt tulu loota pole..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Keeruline ei saa selle asja kohta kohe kindlasti öelda, kuid vajab augupuurimise oskust metalli sisse ning nukkvõlli paikapanemise oskust klappide järgi mitte mingeid märke taga otsides..
Tänavamootorile reg ratta panekul ma mingit mõtet küll ei näe - sport mootoril, mida seadistada ja timmida vaja on asjal loomulikult juba puhtpraktiline vajadus, eriti kui mootor käib tihedamini lahti kui kütust valatakse juurde
..
Äiapapa masinal sai asi poole tunniga valmis mõõdetud, puuritud ja vana auk kinni keevitatud, et mõni soss-sepp pekki ei keeraks edaspidiste remonditööde käigus asja.
Tänavamootorile reg ratta panekul ma mingit mõtet küll ei näe - sport mootoril, mida seadistada ja timmida vaja on asjal loomulikult juba puhtpraktiline vajadus, eriti kui mootor käib tihedamini lahti kui kütust valatakse juurde

Äiapapa masinal sai asi poole tunniga valmis mõõdetud, puuritud ja vana auk kinni keevitatud, et mõni soss-sepp pekki ei keeraks edaspidiste remonditööde käigus asja.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."