1. leht 1-st

2106 keeb

Postitatud: 05 Sept 2012 15:14
Postitas botzor
Sai "talveks" ostetud 06. Vahetasin ära mahlad, ja tegin pisemaid hooldusi jne. Proovisin sõita ja no ei kannata noh, pidevalt läheb keema! Ventika panin eraldi lüliti alla, töötab kogu aeg, aga ikka keeb. Avastasin ka seda, et paisupaaki minev voolik(radika korgi lähedalt), või õigemini selle stuts on katki, ja sealt vahelt ajab välja. Kas peaks tegema ralli auto jaoks mingi lisa jahutuse, või on mingi kala kusagil? Plokikaane tihendit küll vahetada pole plaanis..:rolleyes

Postitatud: 05 Sept 2012 15:16
Postitas sansa
Vaheta välja termostaat ja puhasta süsteem igast sodist.
Kui see ei aita tuleb radikas arvatavasti vahetada.

Postitatud: 08 Sept 2012 12:34
Postitas botzor
No jah, plokikaane tihend suudeti ära kõrvetada tänu termostaadi mitte töötamisele..

Postitatud: 03 Okt 2012 18:57
Postitas botzor
Kaanetihend vahetatud
termostaat vahetatud
radikas vahetatud
kõik voolikud/lõdvikud

Ikka keeb!?
Radikas alt leige
ülevalt kuum

Plokikaas kõver või mõrad sees?

Rahulikult sõita kannatab, kui üle 5 minuti ei kannata "peale anda". Kiirus suht hea, jahutama nagu peaks, kuid mootor pöördes..

Postitatud: 03 Okt 2012 20:15
Postitas inimloom
Alt leige, ülevalt kuum peaks vist enam-vähem tähendama veeringluse puudumist. Veepump korras? Generaatori rihm piisavalt pingul?

Postitatud: 03 Okt 2012 21:24
Postitas botzor
Geneka rihm pingul. Veepump.. Ilma radika korgita käima pannes ja tuuri andes lööb radikast hea survega vett välja. Nagu oleks korras?

Postitatud: 03 Okt 2012 21:36
Postitas Qunts
Julgen pakkuda kas plokikaane tihend, plokikaant või kõige hullem oleks plokk ise.
Kisu mootor lahti ja siis näed juba mis seal toimub.
Ükski mootor ei tohi 5 min. keema minna isegi kui sõidad 1 käiguga ja gaas põhjas.
Pole seal mootori remondi juures midagi hullu.

Postitatud: 03 Okt 2012 21:45
Postitas olaaf
Kaas oli sirge ja tööpinnad puhastasid ära enne, kui uue tihendi vahele viskasid?
Vanast tihendist ehk pilt mõlemalt poolt - näeb ehk jälgede järgi, kust surve sisse tuli..
Kui keema läheb siis pöördesse minnes või alla tulles taga valget suitsu ka on?

Postitatud: 03 Okt 2012 22:15
Postitas botzor
Sirge oli, pika joonlauaga(metall) sai vaadatud..
Puhtaks sai tehtud kaltsuga, mingit sodi vahel polnud kusagil.
Vanat tihendit pole alles enam. Viimasesse silindrisse jooksis vesi sisse, tihend oli ära plenud.
Suitsu ei tule mitte mingisugust. Külmalt natuke kondentsi, ja seda vaid hetkeks.

Postitatud: 03 Okt 2012 22:21
Postitas Qunts
Kui radika korgi lahti keerad ja gaasi annad siis viskab välja?
Kui nii siis surve ikka veesärgis ja lähebki kohe keema.
Tuleb kaan maha võtta ja ära survestada ja kui see korras siis viga Plokis!

Postitatud: 03 Okt 2012 23:17
Postitas Arvos
Ühel muul mootoril oli ka probleem, et läks kuumaks. Kahe kuuga kolm kaanetihendit. Ka kõik muud asjad ära proovitud ja vahetatud. Aitas ploki läbipesu.

Postitatud: 03 Okt 2012 23:31
Postitas Qunts
No kui plokk nii umbes on, siis pidi ta eelnevad 30 aastat sõitma veega.

Postitatud: 03 Okt 2012 23:47
Postitas GTA
 
Qunts kirjutas:No kui plokk nii umbes on, siis pidi ta eelnevad 30 aastat sõitma veega.
... aga ega mõni masin on kindlasti sõitnud. Talvel seisis tühjaks lastud radikaga pukkide peal, uksed esimeses lukusti asendis :)

Postitatud: 04 Okt 2012 00:25
Postitas Arvos
Ei pea just olema asi veega sõitmises. Minul näiteks tegi enne seda mootoriremonti üks lohakas kärss. Diisel oli tilga vett saanud ja kepsu kõveraks löönud. Pärast tema tööd hakkaski kuumaks minema.
See ei puutu küll asjasse kuid ploki läbipesu lahendas mure.

Postitatud: 04 Okt 2012 15:37
Postitas botzor
Esimeses silindris pragu sees.

Tänaseks on mootor emeksis ja "uus" mootor tuli 1.5/1.6. Paistab nagu uus, tosool sees, õli puhas ilusti, klapikaane alt nägi nagu uus välja.

:)