1. leht 1-st

Gaas jääb peale

Postitatud: 28 Juun 2012 13:12
Postitas Suska
Kindlasti leierdatud teema, aga moblaga kiirel otsimisel vastet silma ei jäänud. Mootor on 1.5 ja karbuss 2107 oma. Probleem selline, et muidu kõik okei tühikäik seal tuhande ringis, aga kui gaasi vajutada siis väga tihti jäävad pöörded sinna 2000-3000 juurde. Ainuke lahendus on see, et kui lasen varba tagant järsult gaasipedaali lahti siis kukub normaalasendisse tagasi. Karbussi olen lahti võtnud ning hoovastikk vaadanud. Proovinud vedrusid pingutada. Imelik on see ka, et hoovastik oleks nagu enda normaalasendis, aga kui karbussi juurest surun gaasi täie jõuga maha siis pöörded kukuvad maha ja jääb peaaegu seismagi, aga hoovastik põhimõtteliselt ei liigugi. Ma ühe mootoripadja vahetasin hiljaaegu ära, aga see vaevalt seda mõjutab, sest isegi koha peal gaasi andes jääb peale. Tahaks homme registreerima sõita, aga natukene niru on kui käiguvahetusel auto undab. :)

Postitatud: 28 Juun 2012 14:29
Postitas olaaf
Võta hoovastik karpa küljest lahti - kui siis probleem kaob on hoovastik liiga tuuga.
Samuti vaata, kas karburaatorisse tilgub kütust 1 või 2 lõõri kui pöörded üles jäävad. - Rõhk on sõnal tilgub, sest tilkuda kütust sisse ei tohi!!!

Postitatud: 28 Juun 2012 15:04
Postitas Suska
Probleem säilib kui hoovastik küljest võtta.

Postitatud: 28 Juun 2012 19:17
Postitas MargusR
Kui see pikk vedru,mis hoovastiku ja kolde vahel asub, normaalne on,siis äkki see vedru,mis ümber siibri telje.On ta ikka tööasendis?

Postitatud: 28 Juun 2012 22:21
Postitas Suska
Ma ei teadnud, et karbussil 2 vedru on. See peenike vedru oli puudu ning sai nüüd pandud, siis sai ära vahetatud tühikäigudüüs, noku (kiirenduspumba tila) ning sai ujukikambris tase paika pandud. Nüüd igatahes toimib nagu kellavärk.