1. leht 1-st

K: Klassiku kepsusaaled?

Postitatud: 04 Juun 2012 18:46
Postitas Kaspar.K
Tekkis küsimus uute kepsusaalede kohta.
Ehk keegi targem oskab õelda kas kõik uued kepsusaaled on ilma õlikanali auguta ja mis selliste saaledega teha?
Ostsin uued saaled ja kepsusaaledel puudub pildil näidatud auk.
Kas see tuleb ise puurida sinna või pean ma need poodi tagasi viima ja mujalt otsima? Ma arvan, et kui seda auku pole on silindril tunduvalt viletsam õlitus. Või paiskab väntvõllilt juba ilma selleta sinna piisavalt õli? Vasakul vana ja paremal uus saale.

Pilt

Postitatud: 04 Juun 2012 19:24
Postitas MuKi14
Augu võid ise ka puurida, soovitatavalt täpselt, kuna kepsu sees on õlikannal, kust õli kolvisõrmele pritsitakse.

Postitatud: 04 Juun 2012 19:50
Postitas Kaspar.K
Seda ma tahtsingi teada kas seda üldse tasub ise puurida.
Selle õlikanali pärast mul selline küsimus tekkiski.:D

Postitatud: 04 Juun 2012 21:21
Postitas olaaf
uuematel lada mootoritel kepsus ava puudub. midagi peale kõrgema õlisurve tühikäigul küll ei juhtu,kui head õli kasutada. Omal on kõigil mootoritel uuemad ilma avata kepsud/saaled olnud - saab sõita küll.

Postitatud: 04 Juun 2012 21:46
Postitas Kaspar.K
Aga ega see halba ju ei tee, kui ma need augud sinna puurin? Selle avaga ju peaks õlitus parem olema.

Postitatud: 05 Juun 2012 14:06
Postitas PuZuP
Selle ava mõte on see, et määritakse paiskõlituse teel kolvisõrme ning jahutatakse ka kolvi pinda. Ei pea auguga lahendust kasutama, saab ka teistmoodi sama meetodit kasutada.

Postitatud: 05 Juun 2012 16:09
Postitas logman
 
PuZuP kirjutas:Selle ava mõte on see, et määritakse paiskõlituse teel kolvisõrme ning jahutatakse ka kolvi pinda. Ei pea auguga lahendust kasutama, saab ka teistmoodi sama meetodit kasutada.
Pihustid?
Või midagi lihtsamat?

Postitatud: 05 Juun 2012 16:24
Postitas MuKi14
Pisike auk kepsu sees lihtsalt, ei ole pihusteid.

Postitatud: 05 Juun 2012 21:05
Postitas PuZuP
 
MuKi14 kirjutas:Pisike auk kepsu sees lihtsalt, ei ole pihusteid.
Täpsusta palun - augu (tehnilist keeli "ava") mõiste piirneb ikkagi kindlate ja muutuvate seintega läbiv või mitteläbiv ava. Jutt käiski just sellest, et ei ole vaja kasutada "auku" kepsul.

Postitatud: 05 Juun 2012 23:08
Postitas MuKi14
Kepsu sees on väike õlikanal, mille kaudu väntvõllist tulev surveall õli pritsitake kepsu sees olevast avast kolvi alla õlituseks ja jahutuseks. Mina isiklikult arvan, et kui see auk seal saales on originaalis, võiks see sinna ka jääda. Nagu öeldakse, et midagi pole sinna tehasest leiutatud ilma asjata.

Postitatud: 06 Juun 2012 02:31
Postitas tuhajuhe
Mina arvan,et kui kepsul pole ava ehk auku pole ka mõtet neid auke sinna saale sisse puurida.Vaata keps üle ,kui on auk kepsus siis võid ju selle puurida :)

Postitatud: 06 Juun 2012 12:08
Postitas PuZuP
 
MuKi14 kirjutas:Kepsu sees on väike õlikanal, mille kaudu väntvõllist tulev surveall õli pritsitake kepsu sees olevast avast kolvi alla õlituseks ja jahutuseks. Mina isiklikult arvan, et kui see auk seal saales on originaalis, võiks see sinna ka jääda. Nagu öeldakse, et midagi pole sinna tehasest leiutatud ilma asjata.
No seda ma ju räägingi, et juhul kui ei ole kepsus õlikanali ava ning saales ei ole sellist ava, siis ei pea puurima saale sisse lisaava. Ehk ka ilma auguta kepsule ei pea puurima mingit ava sinna.

Postitatud: 06 Juun 2012 16:14
Postitas Kaspar.K
Minu kepsudel on need avad olemas, sellepärast ma küsisingi. Ja arvatavasti puurin neljale saalele sinna augu sisse.

Postitatud: 06 Juun 2012 17:01
Postitas logman
Augu võid ju puurida, aga kui saales soont ei ole, saad endise pideva õlituse asemel kergelt pulsseeriva.

Postitatud: 06 Juun 2012 17:18
Postitas Kaspar.K
Seda soont pole ka vanadel saaledel, nendel ka ainult auk sees.

Postitatud: 06 Juun 2012 18:56
Postitas logman
Õigus.
Pildilt jäi vale mulje, minu viga.
Siis polegi muud tarka lisada, kui et las minna see süsteem edasi.
Perfektne ta igatahes pole, aga ega see mootor arvatavasti ülelaadimisvarustust kandma ka ei hakka.