1. leht 1-st

Plokisoojenduse installeerimine

Postitatud: 27 Jaan 2004 17:40
Postitas ussloom
Oskab keegi instrueerida kuidas kõige valutumalt saaks 220V-juhe-seina blokisoenduse vanast blokist kätte ja uude blokki sisse?

Tänud ette ära!

Postitatud: 27 Jaan 2004 20:18
Postitas motamees
Neid soojendusi on mitut sorti kinnitustega. Poltühendusega saad ise vast hakkama. Koonusega kinnitatut tuleb hakata tasakesi, vasarga teine kord teise ääre vastu koputades, välja jõnksutama. Siis tuleb kindlasti kontrollida kas kasutatava punni koonus sulle sobib. Kui ei sobi tuleb treiali käest abi paluda. Tagasi pannakse koonuspunn lihtsalt sisse koputades. Koonus kinnitub auku väga kõvasti.
Poltühenduse puhul tagasi pannes tuleb jälgida et T kujuline hoidja (seespoolt) ei jääks kütteelemendi toru peale vaid läheks kenasti kahe toru vahele. Muidu võid kinnitõmbamise ajal elementi vigastada.

Postitatud: 21 Veebr 2004 21:03
Postitas power
Võta suured torutangid ja keera.Siis peaks ta lahti tulema

Postitatud: 15 Juun 2005 20:06
Postitas motamees
Plokist (õlianduri kõrvalt) lüüakse paisumispunn välja.
Sinna auku pannaksegi soojenduse punn. Kas T kujulise poldiga või koonusühendusega lüües.

Postitatud: 20 Okt 2005 08:46
Postitas Indy
Kas nii lihtsalt siis asi käibki...?
Kas silikooni pole vahele vaja?
Tosool on ju teada tuntud pugeja,tuleb välja ka sealt,kust vesi välja ei tule...
Ja veel...
Ega seal kapoti all seda löömisruumi kah nii väga pole.

Postitatud: 24 Okt 2005 00:36
Postitas Indy
Plokisoojendus paigas!!!
Karsson15...pole mõtet jalgratast leiutama hakata...seisab koonusega sees küll!!!:)

Postitatud: 24 Okt 2005 19:53
Postitas GhostRider
kas ploki soendus tahab otse saada 220V vahelduvat?

mul on ploki küljes selline jura pole ise seda tööle saanud (Otsik kahtlane)

Postitatud: 24 Okt 2005 21:34
Postitas Indy
Ikka 220V otse...Mul konkreetselt olid kirjad 220V 500W tootja mingi soome firma...

Postitatud: 25 Okt 2005 16:12
Postitas logman
Algselt postitas: GhostRider
...mul on ploki küljes selline jura pole ise seda tööle saanud (Otsik kahtlane)


Otsikud on neil kõigil kahtlased (st.spetsiaalsed) ,aga võid sinna asendada tavalise 220v isase pistiku (poes lademetes) ,soovitavalt niiskuskindla ja kui särtsu kardad ,siis ka maandusega.
Lõikad vana otsa maha ,testriga teed kindlaks ,millised juhtmed lähevad kütteelementi (kaks juhet peavad omavahel takistust näitama ,kas pruun ja sinine või mõlemad tumedad) ,milline on maandus (kolla-rohe-triibuline tavaliselt).
Küttejuhtmed kontrolli igatahes kere suhtes kah üle ega massi ei jookse.
Uus pistik otsa ja seina. Küttejuhtmetel vahet pole kumb null ,kumb faas. Kui kõik õige ,siis pauku ei käi ,vaid kuuled elemendi juurest vaikset visinat.
Nüüd võid kindluse mõttes mootori 220v indikaatorlambiga kah üle käia. Lamp ei tohi süttida.

Milleks uus pistik vajalik oli? Sellepärast ,et see originaalvahejuhe e. pikendus on ikka süüdimatult kallis osta.