Plokisoojenduse installeerimine
Plokisoojenduse installeerimine
Plokisoojenduse installeerimine
Oskab keegi instrueerida kuidas kõige valutumalt saaks 220V-juhe-seina blokisoenduse vanast blokist kätte ja uude blokki sisse?
Tänud ette ära!
Tänud ette ära!
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Neid soojendusi on mitut sorti kinnitustega. Poltühendusega saad ise vast hakkama. Koonusega kinnitatut tuleb hakata tasakesi, vasarga teine kord teise ääre vastu koputades, välja jõnksutama. Siis tuleb kindlasti kontrollida kas kasutatava punni koonus sulle sobib. Kui ei sobi tuleb treiali käest abi paluda. Tagasi pannakse koonuspunn lihtsalt sisse koputades. Koonus kinnitub auku väga kõvasti.
Poltühenduse puhul tagasi pannes tuleb jälgida et T kujuline hoidja (seespoolt) ei jääks kütteelemendi toru peale vaid läheks kenasti kahe toru vahele. Muidu võid kinnitõmbamise ajal elementi vigastada.
Poltühenduse puhul tagasi pannes tuleb jälgida et T kujuline hoidja (seespoolt) ei jääks kütteelemendi toru peale vaid läheks kenasti kahe toru vahele. Muidu võid kinnitõmbamise ajal elementi vigastada.
C
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Algselt postitas: GhostRider
...mul on ploki küljes selline jura pole ise seda tööle saanud (Otsik kahtlane)
Otsikud on neil kõigil kahtlased (st.spetsiaalsed) ,aga võid sinna asendada tavalise 220v isase pistiku (poes lademetes) ,soovitavalt niiskuskindla ja kui särtsu kardad ,siis ka maandusega.
Lõikad vana otsa maha ,testriga teed kindlaks ,millised juhtmed lähevad kütteelementi (kaks juhet peavad omavahel takistust näitama ,kas pruun ja sinine või mõlemad tumedad) ,milline on maandus (kolla-rohe-triibuline tavaliselt).
Küttejuhtmed kontrolli igatahes kere suhtes kah üle ega massi ei jookse.
Uus pistik otsa ja seina. Küttejuhtmetel vahet pole kumb null ,kumb faas. Kui kõik õige ,siis pauku ei käi ,vaid kuuled elemendi juurest vaikset visinat.
Nüüd võid kindluse mõttes mootori 220v indikaatorlambiga kah üle käia. Lamp ei tohi süttida.
Milleks uus pistik vajalik oli? Sellepärast ,et see originaalvahejuhe e. pikendus on ikka süüdimatult kallis osta.