1. leht 1-st

Probleem 01-ga

Postitatud: 29 Apr 2012 21:45
Postitas raivo45
Autoks siis 2101 , mootor 03 ja karpa 2107 oma.
Selle karpaga pole mootor töötanud ja kui tööle tahan panna siis ei lähe , kui natuke aega pedaalist bena pumbata et rohkem kollektorisse läheks siis korra läheb mootor käima aga ei jää tööle. Karpa on pmst tutikas ja pole timmitud midagi. Säde ilusti olemas ja klapid regulleeritud. Oskab keegi aidata?

Postitatud: 29 Apr 2012 22:14
Postitas martti
Mis tähendab pmst tutikas? Kas ta on eelnevalt käinud mõne auto peal juba ja on seal korralikult töötand?

Postitatud: 29 Apr 2012 22:49
Postitas raivo45
 
martti kirjutas:Mis tähendab pmst tutikas? Kas ta on eelnevalt käinud mõne auto peal juba ja on seal korralikult töötand?
Ütleme, et isal sai kunagi ostetud uuena ja siis seisis lihtsalt, pm pole olnud masina peal.

Postitatud: 30 Apr 2012 10:57
Postitas raivo45
Kui ma gaasi pedaaliga pumpan siis karpas tuleb bena sellest väikesest "torust" mis seal õhuklapist allpool on eksju. Aga kui ma gaasi põhjas hoian ja siis mootorit ringi ajan siis ei tule sealt midagi, kas sealt peab bensiini kogu aeg tulema?

Postitatud: 30 Apr 2012 14:01
Postitas olaaf
Ei sealt ei pea bensiini koguaeg tulema.
Uuel karburaatoril võib olla terve rida vigu sh mõni kanal näiteks puurimata või tehases valesti koostatud.
Nagu ammu teada, siis väga palju prügi, mis autole tehases külge ei sobinud läks vanal ajal justnimelt vabamüüki!

Alustuseks võiks veenduda selles, et peadoseerimis süsteem on karburaatoril ikka olemas, ja õiged düüsid sees.
1K sk 3,5 õhk 150 kütus 112 | 2K sk 4,5 õhk 150 kütus 150 on üks versioon õigetest väärtustest.

NB! Juhul kui karburaator on varustatud tühikäigu vaakumklapiga, siis selle membraan peab olema korras ning sinna stutsile peab andma sisselaske kollektorist vaakumi (või asendama tavalise mehhaanilise segukoguse kruviga)
Vastasel korral auto ei pruugi käivituda või sureb välja kohe peale käivitumist.

Postitatud: 30 Apr 2012 16:12
Postitas raivo45
Paar pilti karpast http://imageshack.us/f/198/dsc0126444.jpg/ , http://imageshack.us/f/801/dsc01262564.jpg/
Piltidel siis number 3 valge toru läheb jagajasse, aga mis ühendatakse sinna number 1ga tähistatud kohta? , Mis peenike number 5-ga tähistatud peenike toru on( see tuleb kollektorist ) , mis asjad on number 2 ja 4.

Ei tea milline see tühikäigu vaakumklapp on.

Postitatud: 30 Apr 2012 18:21
Postitas MuKi14
Nr1 läheb õhupuhastaja külge, nr2 on segu regullimiseks, nr3 läheb jagajasse, kõrgel pöördel tõmbab vaakumiga süüdet varajasemaks, nr4 krutid tühikäiku, nr5 on pm üle vool, kui liigapalju kütet kollektoris, siis sealt tuleb välja. Aga kui auto ei tööta siis panustaks jubinale mille külge juhe läheb. Kas sinna vool tuleb peale ja kas see süüdet keerates klõpsub?

Postitatud: 30 Apr 2012 18:44
Postitas raivo45
 
MuKi14 kirjutas:Nr1 läheb õhupuhastaja külge, nr2 on segu regullimiseks, nr3 läheb jagajasse, kõrgel pöördel tõmbab vaakumiga süüdet varajasemaks, nr4 krutid tühikäiku, nr5 on pm üle vool, kui liigapalju kütet kollektoris, siis sealt tuleb välja. Aga kui auto ei tööta siis panustaks jubinale mille külge juhe läheb. Kas sinna vool tuleb peale ja kas see süüdet keerates klõpsub?
Süüdet keerates nagu klõpsub.