1. leht 1-st
Probleem 011'ga
Postitatud: 25 Apr 2012 14:12
Postitas -gt
Probleem seisneb selles, et gaasi andes hakkab mootor pooma nagu jõnksutama. Selline tunne tekib, nagu ta ei saaks kütet peale, milles võib olla viga. Näiteks kui sõidan 3. käiguga, lükkan gaasi põhja, aga minekut ei ole, ainult müra suureneb (summuti kontrollisin ära, kõik on terve). Käivitamisega on samuti probleem, vahepeal ei lähe üldse, surun küll gaasi põhja aga ikka jamab ning pikalt käivitades on kosta raginat (hääl meenutab nagu metalli saeks ketiga). Mootoriks on siis 21011
Postitatud: 25 Apr 2012 16:55
Postitas -gt
Bensufiltri vahetasin ära, küünlad tegelt vanad, aga kui vaatasin, siis käivad kah. No ma suuremosa kruusateel sõidan, siis võibolla tõesti see mõjutab niipalju. Võibolla peaks kompressoriga selle bensutoru läbi puhuma, mis paagist tuleb, võibolla aitaks. Aga üldiselt, siis viga selles, et sadet võib täis olla miski ?
Mul ennepumpa ise filter pantud, kas see peaks tervenisti bensu täis olema või ainult pool. Mul igatahes on tsipa alla poole seal bensu.
Postitatud: 25 Apr 2012 18:12
Postitas Fortran
Milline see bensufilter välja nägi, mis käesolevaga vahetusse läks? Kui mitte niivõrd heledat värvi, siis tasuks kindlasti paak puhtaks pesta ning paagist tulev voolik samuti puhastada. Bensufiltri tase on nüüd selline, et kui manuaalselt pole juurde pumbatud, ei peaks ta küll tervenisti täis olema.
Sümptom, mida kirjeldasid sõidupealt gaasiandmise osas, võib viidata ka kulunud siduriketastele.
Jõnksutamine kui selline võib jällegi tõenäoliselt olla süütesüsteemi viga - tasub jagajat uurida. Originaalis peaks olema mudelil 011 nn. pika jalaga jagaja. Kui ma ei eksi, siis selle üks põhilisematest vigadest on kommutaatori riknemine.
Käivitamisprobleemid võivad olla seotud starteriga, eriti just need "saagimise" helid, mis tulenevad ehk kulunud mehhanismist.
Postitatud: 25 Apr 2012 18:31
Postitas logman
Fortran kirjutas:
Sümptom, mida kirjeldasid sõidupealt gaasiandmise osas, võib viidata ka kulunud siduriketastele. ....
....
...Originaalis peaks olema mudelil 011 nn. pika jalaga jagaja.
Palun vabandust, et huvitavat keskustelu oma mulaga häirin, aga jäägem ikka piiridesse...
...ehk siis Lada sidur on endiselt ühekettaline ja sel nullüheteistkümnel on originaalmootori korral ikka seesama nullühelt tuntud lühikese jalaga jagaja. Plokk on ju madalam, kui 2103 või 2106 markeeringut omav.
Tänud, kui lugeda viitsisite

.
Postitatud: 26 Apr 2012 14:05
Postitas -gt
Vana bensufilter oli küll sadene, paagi puhastust on jah vist soovitatud enne igat talve teha. Kui ma bensupumbaga pumpan, siis filter ei täitu kunagi tervenisti, aga bensu nivoo on sisselaske ja väljalaskest üle, võibolla peabki üleval õhuruum olema. Kuidas on võimalik sidurit kontrollida (libisemist jne)... mopeedil ma olen nii igatahes kontrollinud, kui tagaratas üleval ja vänta anda... ja kui tagaratas liigub, siis sidur libiseb. Küünlad igatahes 3 a peal olnud ehk muutuks midagi, kui need ära vahetaksin ?
Postitatud: 28 Mai 2012 14:03
Postitas -gt
Küünlad võtsin maha, küünal pole ei tahmane ega õline vaid on jumala hele (valge). Õige küünla värvus peaks ikka tume olema (pruunikas) , aga kui ma uued küünlad panen, siis lõppkokkuvõteks nad lähevad uuesti valgeks. Ma arvan, et peaks süüdet reguleerima aga kogemus selles vallas puudub.
Postitatud: 28 Mai 2012 14:21
Postitas olaaf
Pigem peab keegi asjatundja karburaatori üle vaatama, valge küünal on lahja segu tunnusmärk.
Postitatud: 30 Mai 2012 21:50
Postitas -gt
Lahja küttesegu, sellest tuleneb ka kehv kiirendus ? Aga küttesegu reguleerides mul hakkab mootor detoneerima. Detoneerimine pidi mingist hõõgsädemest vms tulema. Lõppkokkuvõteks pean ikkagi süüdet reguleerima.
Postitatud: 31 Mai 2012 10:23
Postitas olaaf
Oot kuidas sa küttesegu reguleerid. Kruvidest saad reguleerida ainult tühikäigu küttesegu koostist.
Pane nüüd ilusti kirja mis markeeringuga karburaator sul autol on ning mis düüsid kus augus sees on.
Pilti võid ka teha kui ise tuvastada ei oska. Ilmselt keegi väiksemad düüsid kütuse kokkuhoiuks pannud kunagi vms.