1. leht 1-st

weber dcoe 45 karpa remont

Postitatud: 11 Apr 2012 19:22
Postitas lada772
Selline asi, et ühel karpal kinnituskõrva juures mõra sees.
Teab keegi targem, et kas seda on võimalik keevitada või mitte ?

Ladaklubi.ee meeskonna liige muutis laused loetavaks, lisas suured tähed ja kirjavahemärgid. :)

Postitatud: 11 Apr 2012 20:46
Postitas logman
Karburaatorid on reeglina valmistatud mingist segasulamist, mida maakeeli kutsutakse "puraks".
Keevitamatu materjal :( .

Postitatud: 11 Apr 2012 21:07
Postitas twist
Kas need mitte silumiinist (AlSi) valmistatud pole? Silumiin on keevitatav küll TIG-i ja õige AlSi traadiga.
Google aitab ;)

Postitatud: 11 Apr 2012 21:50
Postitas logman
Silumiinist valmistatakse kolvid ja käigukastide korpused. Karbussi materjaliga see nüüd eriti sarnane just ei ole.
Ma millegipärast kahtlustan, et karbussi korpustes on üsna palju ka tsinki ja/või pliid sees. Materjali vähesuse kohta on ikkagi tegemist üsna raske asjaga.
Viljandi lähedal elas mees, keda kutsuti karbussi-Jaaniks. Timmis ja lappis vaata et terve maakonna hädaliste karpasid.
Tal oli päris arvestatav kogus igatsugu karpasid elamisse kogunenud ja kui küsisin, et miks metalli ei vii, siis vastas, et seal ei taheta neid väga näha. Polevat midagi väärt, taaskasutusse ei kõlbavat.
Veider muidugi, aga nii see just viisteist aastat tagasi oli.

Postitatud: 11 Apr 2012 22:12
Postitas hendu
Mootorratta lõõre lasin mina keevitada Kiilis asuvas MR Pluss OÜ-s (http://www.mrpluss.ee/). 8 sellist keevitust tehti, kuna oli vaja ühed "liblikad" eemaldada.

Pilt

Postitatud: 01 Mai 2012 12:08
Postitas trabi
Eksid logman. Karbussid on tehtud silumiinist. Silumiin on alumiiniumi, tsingi ja veel millegisegu ja sulamistemperatuur on veidi üle 300 kraadi C. Kolvid ja kastikorpused tehakse ikka kangematest alumiiniumisegudest. Kolvid kõvemast ja korpused pehmematest segudest.
Puraks aga nimetatakse hoopis Booraksit ehk siis seda valget puru mida kasutatakse vasega jootmisel.
Karbussikorpust on võimalik joota sellise keemiaga mida nimetatakse DURAFIX-iks. Ise ei soovita teha kuna se vajab samuti 295 kraadi sulamistemperatuuri ja kui liiga palju annad sulab karpakorpus ülesse enne kui joodise pealepaned.

Postitatud: 01 Mai 2012 21:40
Postitas logman
Nuvott siis.
Ja mina arvasin (sest niimoodi on ju maailma teaduses kirjas), et silumiin on alumiiniumi (Al /alumiinium) ja räni (Si /siliitsium) sulam.

Silumiin (85 % Al, 10-12 % Si) on happekindel, hästi valatav ja korrosioonikindel sulam ning seda
kasutatakse masinatööstuses, mootorikolbide, käigukastide ja seadmete valmistamiseks.

http://www.kristiine.tln.edu.ee/doku/ke ... iinium.pdf

Vale puha siis :P.
Ju siis on, kui trabi nii ütleb...
http://resources.metapress.com/pdf-prev ... ze=largest