1. leht 1-st

Plokikaan...

Postitatud: 20 Jaan 2004 17:15
Postitas Kiwa
Kas 2105 mootoril saab plokikaane niimodi maha võtta, et klappe ei peaks küljest kakkuma?

Postitatud: 20 Jaan 2004 17:19
Postitas olaaf
Esialgne postitaja Kiwa
Kas 2105 mootoril saab plokikaane niimodi maha võtta, et klappe ei peaks küljest kakkuma?
igal autol saab plokikaane maha ilma klappe küljest võtmata :)

Postitatud: 20 Jaan 2004 17:26
Postitas Kiwa
siis võib juba nukkvõll ka külge jääda ja peax siis küljes kinni olema ainult 8 poldiga, mis asetsevad klappide kõrval?

Postitatud: 20 Jaan 2004 18:07
Postitas motamees
Nukkvõlli pead ikka maha võtma. Muidu ei saa ju plokikaane polte lahti keerata.

Postitatud: 20 Jaan 2004 18:23
Postitas Kiwa
vähemalt ei pea ma seda siis kahetsema, et nukkvõlli maha võtsin:) Nüüd tuleb padrunvõti kätte võtta ja plokikaan maha:D

Postitatud: 20 Jaan 2004 19:34
Postitas motamees
Kahetseda pole seal midagi. Kui juba maha võtsid siis vaheta ka klapisääretihendid ära. Kontrolli ka klapipesad üle ja vaata et klapp puksi sees ei loksuks. Lubatud loks 0,15mm.
Kuidas on lood nukkvõlliga. Kindlasti on sul vaja vahetada nookurid. Tavaliselt on kasutatud mootori sees nookurid juba kulunud

Postitatud: 20 Jaan 2004 21:04
Postitas skill125
Mul on käega küllalt hästi loks tunda! Mida võetakse klapi loksumise suhtes ette? Tänud

Postitatud: 20 Jaan 2004 21:50
Postitas hullmaks
loksuvate klappise puhul vahetatakse klappide juhtpuksid, kahjuks(õnneks)ise seda kunagi teinud pole muul asjal kui m408 mootoril, vana tuli pilbastena välja, uue koputasin õrnalt paika ja siis , kuna tegemist oli toorikpuksiga, hõõritsesin sisemise augu spetsiaalse tööriista abil õigesse mõõtu. kuidas asi päriselt peaks käima ja kas tegin õieti, ei oska öelda ja mootor ise on ka käinud mõned minutid sõitnud mõnikümend meetrit ja hetkel on projekt külmutatud

Postitatud: 20 Jaan 2004 23:58
Postitas motamees
Selle jaoks vaja natuke spetstööriistu. Ja ka oskusi rohkem kui tavaautokasutajal. Seal tuleb kasutada soojendamist ja muid nippe. Kui ikka ise otsustad teha siis võta raamat ja loe selle koha pealt hästi läbi.
Peale juhtpukside vahetust vaja ka kindlasti klapipesad üle freesida ja siis klapid soveldada.

Postitatud: 21 Jaan 2004 16:02
Postitas Kiwa
Alguses oli plaan ainult plokikaane tihend ära vahetada, aga hakkasin nüüd mõtlema, et kui plokikaan maas siis võiks tõesti ka juba klapisääretihendid vahetada, klapipesad üle lasta freesida ja klapid soveldada;)
Ostan nüüd sis juba ka klapisääretihendid ära...Mulle soovitati audi klapisääretihendeid (neid mis siksile sobivad)...

Postitatud: 21 Jaan 2004 20:04
Postitas reljo86
leidsin autoteeninduse koluhunnikust ühe siksi plokikaane, millel olid juhtpuksid katki.6 uut klapisääre tihendit olid peal. panin just ühte mootorit kokku ja plokikaas oli puudu. vana plokikaas oli täiega kõver. toksisin vanast plokikaanest puksid välja ja panin leitud kaanele. juhtpuksid (2x) olid vist uute klapisääretihendite pealepanekuga ära lõhutud. panin kaane peale ja siiani töötab.