1. leht 1-st

Mure mootori ketiga

Postitatud: 29 Mär 2012 15:55
Postitas ando
Kuidas sa pingutasid? Kas ketileevendi on terve?

Postitatud: 29 Mär 2012 16:09
Postitas ando
Tutvu teemaga:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8701

Leidsin teema kasutades otsingut, märksõna "ketipinguti":
http://www.ladaklubi.ee/foorum/search.p ... mit=Otsing

Postitatud: 29 Mär 2012 16:13
Postitas Priidic
sinuviimastpostitustpeab10kordalugemaennekuimidagiarusaab.oleheakasutakirjavahemärkejalausealgusessesuuredtähed.onjuhealugeda:)


"Uve Soodla, Kalju Vainola ,,Sõiduauto ?iguli" (1984)
2.4. Nukkvõlli keti pinguse reguleerimine

Vajalikud tööriistad: käivitusvänt, 13-mm toruvõti
1. Lõdvendada ketipinguti kübarmutrit.
2. Pöörata väntvõlli 1...1,5 pööret võlli pöörlemise suunas. Seejuures ketipinguti vedrud mõjuvad pingutustallale ja annavad ketile vajaliku pinguse.
3. Keerata kinni kübarmutter."

Postitatud: 29 Mär 2012 16:31
Postitas exideN
Ei ole midagi nii hull :D , mul oli jumala sodi ketitald,

Postitatud: 29 Mär 2012 19:01
Postitas Sander
Mina pingutasin nii, et keerasin poldi lahti, panin 4 käigu sisse ja lükkasin autot eest tahapoole ning siis keerasin poldi tagasi kinni. Läks täitsa pingule

Postitatud: 01 Mai 2012 12:11
Postitas trabi
Keerad ketipinguti lahti, keerad mootorit KÄSITSI ringi ühe ringi ja pingutad mutri uuesti kinni. Starteriga kerib mootorit liiga kiiresti ja pinguti ei jõua fikseeruda ja vedru pikemaks lükata. Tagurpidi aga keerates hoopis tõmbad peti lõdvemaks.
EDU

Postitatud: 01 Mai 2012 12:21
Postitas exideN
 
vaz21051 kirjutas:Kas sa,keerast poldi täitsa otsast ära v?exideN kuida sa selle ketti talla ära vahetsid ? selle asjaga kiiret,pole ma sõidan ainut talvel vaz-iga;)
Ei keeranud täitsa otsast ära, mingi 2-3vinti jätsin ikka sisse. Vahetasin ikka nii nagu peab, klapiklambri kaan maha ja jõudu:lol

Postitatud: 01 Mai 2012 12:38
Postitas MuKi14
Topid linde mootorisse? o.0 Seda korki tuleb healjuhul 1,5-2 tiirulahti keerata siis see saab juba keti pingutatud.