1. leht 1-st
Hirmus müra
Postitatud: 15 Jaan 2004 18:16
Postitas parmhot
Kõik sai alguse sellest, et ketileevendi lendas tükkideks. Katkise leevendi kätte saamiseks tuli ka plokikaas maha võtta. Kui tegemiseks juba läks, siis sai klapid vahetatud, pesad freesitud ja soveldatud. Kaant sai freesitud 1,5mm, peale läks ka reguleeritav nukiratas.
Täna siis mootor jälle koos ja töötab ka, ainult nüüd selline jama, et tühikäigul keti/nuki juures selline müra ja kolin nagu tahaks midagi laiali lennata. Alates 1500 p/min täielik vaikus.
Mootoril hoopis teine minek peale kaane remonti (lisaks kerge hooratas).
Eks homme kisun laiali, aga äkki kellelgi on kogemusi sellise asjaga.
Postitatud: 15 Jaan 2004 18:56
Postitas effekt
ka on ehk probleem selles, et klapid käivad kergelt vastu kolbe! kui kaan maha võetud 1,5 ja reg. nuka ratas siis peaks olema reaalne võimalus klapidel vastu kolbe käija.
Postitatud: 15 Jaan 2004 20:36
Postitas parmhot
Esialgne postitaja effekt
ka on ehk probleem selles, et klapid käivad kergelt vastu kolbe! kui kaan maha võetud 1,5 ja reg. nuka ratas siis peaks olema reaalne võimalus klapidel vastu kolbe käija.
03-e plokil on kolb 1,8mm madalamal kui 01-el. Seega 1,5mm ei tohiks probleem olla.
Postitatud: 15 Jaan 2004 20:37
Postitas motamees
Kas keti ka vahetasid ära. Kui kett veninud siis ei pinguta äkki enam korralikult ära. Sellepärast võis ka ketileevendi ära lõhkuda.
Võimalus ka et ketipingutil läks see kolmnurkne plekitükk kaduma mille vastu pinguti läheb. Siis ka ei pinguta ära.
Postitatud: 15 Jaan 2004 21:19
Postitas eq
Kui need klapid said vahetatud, siis kas klapivahed said ka õigeks pandud? See võib ka päris kõva kõlinat tekitada. Muidugi on võimalikud ka eelmiste kasutajate pakutud võimalused, mis võib tekitada müra
Postitatud: 15 Jaan 2004 22:14
Postitas asjamees
Esialgne postitaja effekt
ka on ehk probleem selles, et klapid käivad kergelt vastu kolbe! kui kaan maha võetud 1,5 ja reg. nuka ratas siis peaks olema reaalne võimalus klapidel vastu kolbe käija.
Kui klapp peaks kas või kergelt vastu kolvi käima siis oleks klapp kõver.. Ja kõrgetel pööretel klõpid kaob. Kindalasti ei käik klapid vastu kolve
Postitatud: 16 Jaan 2004 22:00
Postitas parmhot
Mootor jälle koos ning tiksub hästi. Viga oligi ketipingutis.