Hirmus müra
Hirmus müra
Hirmus müra
Kõik sai alguse sellest, et ketileevendi lendas tükkideks. Katkise leevendi kätte saamiseks tuli ka plokikaas maha võtta. Kui tegemiseks juba läks, siis sai klapid vahetatud, pesad freesitud ja soveldatud. Kaant sai freesitud 1,5mm, peale läks ka reguleeritav nukiratas.
Täna siis mootor jälle koos ja töötab ka, ainult nüüd selline jama, et tühikäigul keti/nuki juures selline müra ja kolin nagu tahaks midagi laiali lennata. Alates 1500 p/min täielik vaikus.
Mootoril hoopis teine minek peale kaane remonti (lisaks kerge hooratas).
Eks homme kisun laiali, aga äkki kellelgi on kogemusi sellise asjaga.
Täna siis mootor jälle koos ja töötab ka, ainult nüüd selline jama, et tühikäigul keti/nuki juures selline müra ja kolin nagu tahaks midagi laiali lennata. Alates 1500 p/min täielik vaikus.
Mootoril hoopis teine minek peale kaane remonti (lisaks kerge hooratas).
Eks homme kisun laiali, aga äkki kellelgi on kogemusi sellise asjaga.
Cinquecento
-
aasjamees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
Kui klapp peaks kas või kergelt vastu kolvi käima siis oleks klapp kõver.. Ja kõrgetel pööretel klõpid kaob. Kindalasti ei käik klapid vastu kolveEsialgne postitaja effekt
ka on ehk probleem selles, et klapid käivad kergelt vastu kolbe! kui kaan maha võetud 1,5 ja reg. nuka ratas siis peaks olema reaalne võimalus klapidel vastu kolbe käija.