Hirmus müra

Hirmus müra

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Suletud
p
parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

Hirmus müra

Postitus Postitas parmhot »

Kõik sai alguse sellest, et ketileevendi lendas tükkideks. Katkise leevendi kätte saamiseks tuli ka plokikaas maha võtta. Kui tegemiseks juba läks, siis sai klapid vahetatud, pesad freesitud ja soveldatud. Kaant sai freesitud 1,5mm, peale läks ka reguleeritav nukiratas.
Täna siis mootor jälle koos ja töötab ka, ainult nüüd selline jama, et tühikäigul keti/nuki juures selline müra ja kolin nagu tahaks midagi laiali lennata. Alates 1500 p/min täielik vaikus.
Mootoril hoopis teine minek peale kaane remonti (lisaks kerge hooratas).
Eks homme kisun laiali, aga äkki kellelgi on kogemusi sellise asjaga.
Cinquecento
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

ka on ehk probleem selles, et klapid käivad kergelt vastu kolbe! kui kaan maha võetud 1,5 ja reg. nuka ratas siis peaks olema reaalne võimalus klapidel vastu kolbe käija.
jahil
p
parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

Postitus Postitas parmhot »

Esialgne postitaja effekt
ka on ehk probleem selles, et klapid käivad kergelt vastu kolbe! kui kaan maha võetud 1,5 ja reg. nuka ratas siis peaks olema reaalne võimalus klapidel vastu kolbe käija.
03-e plokil on kolb 1,8mm madalamal kui 01-el. Seega 1,5mm ei tohiks probleem olla.
Cinquecento
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kas keti ka vahetasid ära. Kui kett veninud siis ei pinguta äkki enam korralikult ära. Sellepärast võis ka ketileevendi ära lõhkuda.
Võimalus ka et ketipingutil läks see kolmnurkne plekitükk kaduma mille vastu pinguti läheb. Siis ka ei pinguta ära.
C
e
eq
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas eq »

Kui need klapid said vahetatud, siis kas klapivahed said ka õigeks pandud? See võib ka päris kõva kõlinat tekitada. Muidugi on võimalikud ka eelmiste kasutajate pakutud võimalused, mis võib tekitada müra
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

Esialgne postitaja effekt
ka on ehk probleem selles, et klapid käivad kergelt vastu kolbe! kui kaan maha võetud 1,5 ja reg. nuka ratas siis peaks olema reaalne võimalus klapidel vastu kolbe käija.
Kui klapp peaks kas või kergelt vastu kolvi käima siis oleks klapp kõver.. Ja kõrgetel pööretel klõpid kaob. Kindalasti ei käik klapid vastu kolve
p
parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

Postitus Postitas parmhot »

Mootor jälle koos ning tiksub hästi. Viga oligi ketipingutis.
Cinquecento
Suletud