1. leht 1-st
Õlivanni tihendi vahetamine
Postitatud: 14 Jaan 2004 21:55
Postitas skill125
Vaja vahetada õlivannil tihend, kuid õlivann lahti keeratud aga ei tule maha. Nimelt jääb salongi poolsele vanni osale esisild ette ja ei saa vanni kätte. Mis konks seekord on?
Postitatud: 14 Jaan 2004 21:56
Postitas marks
Mootorit tuleb veits tõsta.

Postitatud: 15 Jaan 2004 00:07
Postitas Kristo
Jap, lase mootoripadjad lahti ja tõsta tungiga. Mina tõstsin tungiga (trapetstung oli vist) käimakastist.
Postitatud: 15 Jaan 2004 11:46
Postitas viaccess
Siis kui hakkad tagasi panema, seo tihendi vanni kylge ntx peenikese traadiga (el juhtmesoon), siis on lihtsam paika panna.........
Postitatud: 28 Veebr 2004 10:46
Postitas marks
Kuna endal just tihendi vahetus käsil, siis küsiks, et kas kõik õlivanni tihendid on ühesugused?
Postitatud: 28 Veebr 2004 11:22
Postitas jeejee
õlivanni tihendid on ühesugused.
mõlemat mootori käppa ei pea lahti laskma, piisab ühest. mina sidusin tihendi vanni külge tavalise niidiga, siis ei pea neid auke pärast otsima hakkama.
Postitatud: 28 Veebr 2004 11:28
Postitas Ardi Soovik
Õlivanni ja klapikambrikaanetihendeid on 2 tüüpi,originaalid(mis lähevad ajaga kõvaks) ja õlikindlast kummist.Kolmas võimalus on panna ilma tihendita paksu kihi universaal-või mootorisilikooniga,kuid silikooniga pannes tuleb kanda ühtlane paks kiht ja lasta tal poolenisti ära kuivada,et ta polte pingutades täiesti välja ei tuleks.
Sageli on juhud kus arvatakse,et lekib karteripõhja tihend,viga hoopis bensiinipumba, õlifiltri,jagaja,esiotsasimmeri tihendites või ketileevendi poltides.
Postitatud: 28 Veebr 2004 19:07
Postitas marks
Käisin poes, küsisin, et kas need on erinevad ka ja öeldi ,et kett- ja rihmülekandel pidi erinev olema. Mina sain oma tihendi kätte ja vahetatud ka:)