1. leht 1-st

Milline karbuss?

Postitatud: 19 Veebr 2012 15:09
Postitas nivantsik
Ma loodan, et see teema naljarubriiki ei lenda, ma tõesti ei tea ladadest midagi.
Leidsin siit jutu, et kasutatakse mingeid Soleks karbusse, aga kas mingid nö lääne omad ökomad ei ole? Näiteks golfi vms?

Postitatud: 19 Veebr 2012 15:12
Postitas kriss-sten
Minu sigullil ka solexi karpa.Ford sierra oma.
Minekut andis juurde aga küttekulukohta ei oska kommenteerida.
Kui sutsu otsida,siis siin olemas solexitest juttu : http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1529

Postitatud: 20 Veebr 2012 14:17
Postitas olaaf
millise kubatuuriga mis auto mootorile on vaja karburaatorit?

näiteks rootormootoriga ladale sobis 140hj jaoks täiesti 2103 koodiga karburaatorist...

Postitatud: 20 Veebr 2012 17:04
Postitas nivantsik
Asi ei olegi konkreetses mootoris, aga plaanin niva ostu ja tahaks teada, kas seda oleks kuidagi võimalik ökomaks saada. Mõned räägivad linnas 16, siis kaob nagu ostumõte ära.

Postitatud: 20 Veebr 2012 19:52
Postitas loonik
Pole kuulda olnud, et massiliselt 1,4 liitriste lääne autobe karbusse oleks Vazi peale sobitatud.

Solexiga endal kogemust pole kuid olen aru saanud, et kütusekulu sellega pigem suureneb. Samas pidi paremini edasi astuma.
Minul piisab aga juba sellest, et pesen auto puhtaks ja hoopis teine minek kohe masinal;)

Postitatud: 20 Veebr 2012 21:30
Postitas MuKi14
Eks solexsiga saab küttekulu ikka alla ka kui kõik andurid ja düüsid korralikult töötavad. Mul võtab praegu solexsiga 8,5l/100 km ennem kui see päris õiegesti ei töödanud ja autol ainult 4 käiku oli võttis 11l/100km... Kuna niva on 4 vedu siis võtab see nii kui nii rohkem kütet...

Postitatud: 21 Veebr 2012 07:54
Postitas Mel
Mul 1,7 Niva tavalise 2107 karpaga võttis 12 kanti linnas ja sisult sama tulemuse sain ka uue 1,7 pritsega Nivaga. Hetkel on isa Nivaga sõitnud ja saab linnas kuluks mitte üle 11ne (rahulikum sõidustiil).
Olulisem kui karpa on see, millises korras kogu veeremik, ülekanne, toite ja süüte reguleering on. Auto tehniliselt korda ning kütusekulu on ka normis.
Näiteks enda tehase seisukorras 011ga sõitsin mitu aastat nii, et linnas oli keeruline kütusekulu üle 8 ajada. Karpaks 2105 markeeringuga.

Postitatud: 21 Veebr 2012 21:52
Postitas esimvaz
mu nival kulub hetkel 13-14l sajale, samas ühe sõidu pikkuseks kujuneb 5-10km. kui pikkemat mnt sõitu teha siis saab ka 10l sajale hakama.
mul siis tavaline 1,6 karpa ja 4 käiku.

Postitatud: 21 Veebr 2012 22:08
Postitas erki9
Kui veermik korras, vabajooks väga hea, süüde täpselt paigas, siis on võimalik 011 mootori ja väiksemate düüsedega 2101 weber tüüpi karburaatoriga ja viiese kastiga saada isegi alla 6l sajale, aga see nõuab väga täpset häälestust ja sõltub ikkagi väga palju sõidustiilist. Kui auto korras, siis pole mitte mingit lääne auto karburaatorit vaja. (jutt käib klassiku kerest, mitte nivast)