1. leht 1-st

säde kadunud?

Postitatud: 11 Veebr 2012 15:12
Postitas risto
tegemist siis 2000 aasta. lada 110, 1,5 mootor, pritsung, muidu töötas üpris ilusti ja nyyd järsku säde kadunud..äkki kellegil on midagi taolist juhtunud oskab seerida?!

Postitatud: 11 Veebr 2012 16:47
Postitas PuZuP
Kui pädev autoelektris oled ?

Postitatud: 11 Veebr 2012 19:59
Postitas risto
Oleneb mida vaja teha. Päris IT kutt ma ka pole.

Postitatud: 12 Veebr 2012 04:44
Postitas PuZuP
Ühesõnaga kõigepealt elementaarsed asjad. Kas säde on ning kas kütust antakse, ehk siis süütemooduli sisendsignaal ning pihustite sisendsignaal. Kui need olemas, siis järelikult probleemid kas ajastuse, kütuserõhu, pihustite enda, mootori üldise korralolekuga vms.
Kui signaalid puudu, järelikult mõne anduri väljundsignaal puudulik.

Seda kõike eeldan ikka, et paagis on kütus, kütusepump töötab, ning akus on piisavalt voolu, et mootorit ringi ajada.

Postitatud: 12 Veebr 2012 10:48
Postitas hautz
Ma uuriks nelja asja:
Kaitsmed
Kõikvõimalikud juhtmeühendused ja massid
Väntvõlli pöörete andur
Süütereleed

Kui need korras siis eriti peale aju ei saa muud olla(kui on eraldi kommutaator, siis kommutaator). Eks süütemoodul ise võib ka läbi olla, kuid siis peaks tavaliselt kahele küünlale säde jõudma.

Postitatud: 12 Veebr 2012 23:51
Postitas martvl
minul selline lugu olnud et vaz 110 olid el juhtmed,vastu väljalaske kollet ära sulanud.

Postitatud: 13 Veebr 2012 15:22
Postitas risto
oi jh, leidsin yhe mootri juhtme mis oli puruks l2inud, yhendasin ja kasu mitte miskit 2ra olen puhastanud k6ik v6imalikud massid ja systeemid, noo ei saa, kuidas saaab aru et syytepool l2bi on? on seda v6imalik testida?

Postitatud: 13 Veebr 2012 15:23
Postitas risto
oi jh, leidsin yhe mootri juhtme mis oli puruks l2inud, yhendasin ja kasu mitte miskit 2ra olen puhastanud k6ik v6imalikud massid ja systeemid, noo ei saa, kuidas saaab aru et syytepool l2bi on? on seda v6imalik testida?

Postitatud: 13 Veebr 2012 15:39
Postitas PuZuP
No kõige lihtsam ju, et võta mõni vana küünal ja ühenda küünlajuhtme otsa ning küünla mettallosa vastu mootorit massi. Soovituslik on kanda paksu kinnast selle tegemisel. Ning teine inimene keerab samal ajal võtit. Kui mootori ringi käies on säde olemas, siis järelikult pool töötab.

Postitatud: 13 Veebr 2012 16:51
Postitas olaaf
säde peab olema sinine mitte kollane mainiks ka juurde :)

Postitatud: 13 Veebr 2012 19:04
Postitas MargusR
Lihtsalt huvist uurin,kas auto kallal tehti mingeid remonttöid enne sädeme kadumist ja kumb on 8v/16v?

Postitatud: 14 Veebr 2012 14:03
Postitas risto
nii ongi kui vastu mootorit ja mitte yheski piibujuhtmes pole s2det.. ja see on tavaline 1,5 pritsung mootor

Postitatud: 14 Veebr 2012 14:06
Postitas risto
8v*