K: Küsimus remondi läbinud mootori kohta.
Postitatud: 13 Jaan 2012 10:56
Tere. Kindlasti on siin kusagil teemades nendest asjadest enne räägitud mida ma küsin, aga ma ei suutnud midagi asjalikku leida momendil. Kui keegi teab viidata kusgile siis palun aidake.
Aga küsimused ise siis sellised:
1. Mootoril sai vahetatud saaled ja kolvirõngad. Kui kaua ma peaksin seda sisse töötama et ilma suurema ohuta rajale selle mootoriga minna?
2. Plokukaane tihend oli kodus olemas, aga ma loll ei vaadanud seda mõõtu mis tihend oli. Kas see on väga suur probleem kui tihend on väiksema mõõduga, kui 79mm?
3. Kuna tegu on suhteliselt säästuprojektiga, siis mida ma saaksin lihtsalt teha, et see mootor väga jõuetu ei oleks? Pidasin silmas just karbussi. Olen aru saanud, et 2107 karbussi mehaaniliseks tegemine ei aita, pidavat üle ujutama kui teise siibri avab.
Loodan et mu tekst oli arusaadav ja ei tekita kellegile tüli
Ette tänades,
Kristen

Aga küsimused ise siis sellised:
1. Mootoril sai vahetatud saaled ja kolvirõngad. Kui kaua ma peaksin seda sisse töötama et ilma suurema ohuta rajale selle mootoriga minna?
2. Plokukaane tihend oli kodus olemas, aga ma loll ei vaadanud seda mõõtu mis tihend oli. Kas see on väga suur probleem kui tihend on väiksema mõõduga, kui 79mm?
3. Kuna tegu on suhteliselt säästuprojektiga, siis mida ma saaksin lihtsalt teha, et see mootor väga jõuetu ei oleks? Pidasin silmas just karbussi. Olen aru saanud, et 2107 karbussi mehaaniliseks tegemine ei aita, pidavat üle ujutama kui teise siibri avab.
Loodan et mu tekst oli arusaadav ja ei tekita kellegile tüli

Ette tänades,
Kristen