1. leht 1-st
Karteri rõhk ja õli kadu
Postitatud: 07 Jaan 2004 17:19
Postitas Kiwa
Kas karteri rõhk mootoris võib ka sellest tingitud olla, kui klapid ära põlenud ja plokikaanetihend või klapisääeretihendid läbi...ja kas nendest võib olla tingitud ka see, et suitseb ja õlikadu on suur

Postitatud: 07 Jaan 2004 17:22
Postitas motamees
Ilmselt ikka kolvigrupp kulunud. Vaja mootori kap remonti.
Klapi põlemine survet karteri ei tekita.
Plokikaanetihend võib tekitada teatud tingimustel (vähe tõenäoline) aga siis ei tohiks suur õlikulu olla.
Postitatud: 07 Jaan 2004 17:37
Postitas Kiwa
sis peab kolvirõngad ära vahetama....arvatavasti on sis ka õlirõngad läbi...
Postitatud: 07 Jaan 2004 17:41
Postitas motamees
Ei usu et ainult rõngastega pääsed. Seal ilmselt ikka rohkem tööd. Võta lahti siis selgub.
Postitatud: 13 Aug 2004 21:58
Postitas tarmo65
Ei hakka uut teemat tagema, ning üritan siis oma küsimuse siis vahele suruda. Milline on lada normaalne õlikulu??? Ja millist õli soovitaksite kasutada. Hetkel kasutan Addinol Superstari.
Postitatud: 13 Aug 2004 22:37
Postitas Agur
Mina kasutan valvoline Allclimatic 10W40 ja vahetan iga 10 000 km tagant ja vahepeal õli lisama ei pea.