1. leht 5-st
Oma auto max kiirus.
Postitatud: 29 Aug 2002 23:06
Postitas Ardi Soovik
Kes kui palju oma ladast on välja pigistanud ja mida ta selle jaoks teinud on.
Mina proovisin täna ka kiirushetke jäädvustada.Kiiruskatse tehtud 95a.Vaz 21044-ga,100% originaal 1700i mootriga
(84hp).Enne seda pole Ladalt üle 165 kätte saanud.Forsseeritud mootoreid proovinud pole.
Postitatud: 30 Aug 2002 11:33
Postitas mess
Päris maksimumi pole proovinud, aga ühekorra sai enne Virtsut asuval "lennuvälja teel" (Pärnu poolt tulles) ühest Volvost mööda litsustud.
Ei tahtnud rsk mööda lasta mind ja kukkus gaasi andma. Aga vana saan ei läinud üle 120. Mina sain 130 ning olin möödas, siis sai tee otsa (möödusin paremalt) Rohkem ei proovinud tookord, kuna auto oli rahvast täis ja pagasski staffi täi topitud, ei usu, et oluliselt rohkemgi oleks seepärast läinud.
Mootor 1300 011 oma, mis paarsada tuhat sõitnud kuskil (täpselt teab vanajumal taevas ehk ????) Mingeid tuunimis elemente polnud. Masin ise aastast '76
Muuseas Ardi kas see kiirus on sul 4. või 5. käiguga saadud?
[Edited on 30.8.2002 by mess]
Postitatud: 30 Aug 2002 14:20
Postitas davaz
Mina olen oma 1600-se pilliga kaks korda kätte saanud 152km/h, ainuke jama selles on see, et bensu seier silmnähtavalt langeb.
Postitatud: 31 Aug 2002 00:18
Postitas Ardi Soovik
See oli viiendaga,kujutan ette,et neljandaga oleks kiirus sama kuid pöörded kollase peal.Kunagi oma papsi
011-ga(1300) sain Lenska maanteel 150 spidomeetrile,seda suurelt tänu madalatele tagarehvidele.Aga üks purunes selle kiiruse pealt sellise pauguga,et õhukumm suure kaarega välja lendas.Rehv jäi velje peale vaid tänu
oma vitstele.Ja kunagisel 061-l sain max kätte 165,aga sellel kippus kapott lahti tulema ja sellisel kiirusel tõusis kapott sedavõrd üles,et tee enam ei paistnud.
Aga see kellele ma sügisel 07-91a müüsin väidab,et sai 170 kätte ja see polevat veel lagi,seda ma eriti uskuda ei tahaks.
Postitatud: 03 Sept 2002 15:06
Postitas vvc
1600 mootor, 4 käiku kast, 4,3 differ 205/50 15" kumm on lagi 7000 pööret kes vitsib see arvutab palju kiirus olema peaks. Igatahes mu uue mootoriga peale sisse sõidu tegemist selline tulemus saavutatud. See tehtud Haapsalu lähistel Kiltsi lennuväljal superkrossi autoga.
Meenus ka teine kiirus rekord see tehtud maanteel 2103 millel 1200 ccm mootor juht ja kaks reisijat siis oli kiirus 155 ja 160 vahel. Seekord oli lihtsalt siga kiire.
[Edited on 9-3-2002 by vvc]
MaxSpeed & etc.
Postitatud: 06 Sept 2002 20:19
Postitas skahar
Huvitava seiga tooksin siia välja:
13" 205/60(slik) oli laeks ~175km/h
14" 175/65(kruusa rehv)~182km/h
autoks ikka vfts-1680cc ~130-140hp@7200rpm:puzzled
Postitatud: 06 Sept 2002 20:32
Postitas skahar
[quote]
Originaali postitas vvc
1600 mootor, 4 käiku kast, 4,3 differ 205/50 15" kumm on lagi 7000 pööret kes vitsib see arvutab palju kiirus olema peaks.
..et minu arvutuste kohaselt oli kiirus sel hetkel~150km/h, arvestades, et 4k.-kastil on IV k. otseülek. 1:1...

Postitatud: 13 Sept 2002 11:09
Postitas skahar
Originaali postitas 06-driver
Huvitava seiga tooksin siia välja:
13" 205/60(slik) oli laeks ~175km/h
14" 175/65(kruusa rehv)~182km/h
autoks ikka vfts-1680cc ~130-140hp@7200rpm:puzzled
kas see on auto spidoka j2rgi või on kuidagi muudmoodi m660detud?
ikka spidoga!
Postitatud: 16 Sept 2002 18:55
Postitas vvc
Originally posted by skahar
Huvitava seiga tooksin siia välja:
13" 205/60(slik) oli laeks ~175km/h
14" 175/65(kruusa rehv)~182km/h
autoks ikka vfts-1680cc ~130-140hp@7200rpm:puzzled
kas kiirused ja kummid omavahel vahetuses pole kui asi sama masina spideoga vaadatud.
Kui taga/kõrval sõitva teise auto omaga siis täiesti usutavad numbrid.
Postitatud: 16 Sept 2002 19:20
Postitas skahar
kas kiirused ja kummid omavahel vahetuses pole kui asi sama masina spideoga vaadatud.
Kui taga/kõrval sõitva teise auto omaga siis täiesti usutavad numbrid. [/quote]
Et ei, polnud mul mingit kõrvalvaatlejaid.
Asja konks on selles:
Rehv 205/60/13"-ümbermõõt=460mm
Rehv 175/65/14"-ümbermõõt=360mm
Siit järeldub, et kõik on teoreetiliselt paigas, sest mida väiksema ümbermõõduga on veo rehv, seda suurem on spido näit tegelikkust ehk väiksema ratta läbimõõduga spido suurendab kiirust ning suurema läbimõõduga(ettenähtud sellele autole tehase poolt!) spido valetab kiirust allapoole tegelikkusest! Vot nii peaks olema. Nii et ei midagi utoopilist. Diffriks oli 4.44
Muide lõppkiirust saab ka nukkvõllist reguleerida (ka süütemomendist) et kas annab siis lõppkiirusele juurde või annab alguse momenti, kuid on ka selliseid universaalseid nukkvõlle, milledel on nii algust kui ka lõppu!-kahjuks pole sellist veel omandanud...
Egasmidagi, andke tuld!
Postitatud: 16 Sept 2002 19:22
Postitas skahar
Originaali postitas skahar
kas kiirused ja kummid omavahel vahetuses pole kui asi sama masina spideoga vaadatud.
Kui taga/kõrval sõitva teise auto omaga siis täiesti usutavad numbrid.
Et ei, polnud mul mingit kõrvalvaatlejaid.
Asja konks on selles:
Rehv 205/60/13"-ümbermõõt=460mm
Rehv 175/65/14"-ümbermõõt=360mm
Et nats viltu läks, mitte ÜMBERMÕÕT, vaid LÄBIMÕÕT!!!!!!!!!!!!!!
muide vahet muidu ei ole aga kirjapilt peks ikka konkreetne olema...

Postitatud: 27 Apr 2004 09:31
Postitas Laurimetall
Ma olen 2106 (1,6) 5 käiku ja kiire ülekandega ( tõstetud surveaste ) ja 180 tuli raadil ära kahjuks on nüüdseks see mootor läbi.
Postitatud: 27 Apr 2004 15:09
Postitas Jonx
Vaz 01, 72 aasta ja max mis tast olen välja saanud on 130 km/h. Vb lähex veel, aga siis auto hääled sellised et "kinnitage turvavööd, alustame õhkutõusu, lendame liinil see ja see". Auto täiesti originaal ja 4 raffast sees..
Postitatud: 27 Apr 2004 18:01
Postitas ghost
Njah, Lada puhul olen proovinud vaid ühe korra (vana rohelise ladaga '76, 2103) ja see andis mulle õppetunni: lada on sõitmiseks mitte laamendamiseks. Üritasime Pärnu mnt-l sõbraga masinad joonele ajada (temal izh tsikkel, minul siis lada) ja andsime haapsalu poole minna. Tsikkel kadus eest kui tinatuhk, ja mina lugesin spidolt kuidas osuti tõusis 120,130,140 ja siis pöörasin ulja pilgu temperatuurinäidikule... ning nägin et haa, selle osuti on põhjas punases. Kohe seisma, mingi paras hottab6tsh käis kapoti alt välja.. selge, sellisele värgile ei pidanud vastu veepumba-generihm mis ennast ribadeks tõmbas. Uus rihm peale, aga tiks mootoris andis märku, et kuum teps mitte hästi ei mõjunud. Lahti võttes oli klapist sektor välja põlenud! Pärast selgus veel et tuli tegelda klappide soveldamise, reguleerimise, plokikaanetihendi vahetuse ja süüte seadmisega ja jama oli rohkem kui kogu lõbu väärt. Samas aga... olen istund ladas (kord ülikooli aegu grupipeole kihutades põhjendusega "peame kiirustama muidu saavad tüdrukud enne meid otsa" vajutas sõps oma Lada 21011 mootori hääle täiesti peeneks, kiirusemõõtja näitas 150 (Järvevana teel

). Ning hiljem käis see mootor ilusti ikke nagu kellavärk. Niisiis kõik sõltub masina korrasolekust ja oskustest, üldjuhul aga soovitus "sõida mõistlikult".
Postitatud: 28 Apr 2004 01:10
Postitas Moss
Algselt postitas: skahar
kuid on ka selliseid universaalseid nukkvõlle, milledel on nii algust kui ka lõppu!-kahjuks pole sellist veel omandanud...
Jajah, selliste asjade nimedeks on Vanos, VVT-i, VTEC jne

Ladale minuteada selliseid asju saada pole
P.S. Oleneb muidugi mida "alguse" ja "lõpu" all silmas peetakse.
Postitatud: 28 Apr 2004 21:58
Postitas Kytt
tegelt võiks mõni mode kaks kattuvat teemat kokku tõsta, minuteada ma yhte sellisesse teemasse juba panin numbrid kirja:puzzled
Postitatud: 28 Apr 2004 22:49
Postitas Raxo
121 km/h +/- 1 km/h
Isa rääkis, et kunagi oli 140 ka välja läinud aga siis ei julgenud rohkem vajutada, kuna auto tahtis lendu tõusta

Oma auto max kiirus
Postitatud: 29 Apr 2004 08:32
Postitas jri11
Mu 4-se kastiga 06 jookseb spidomeetri järgi 150 km/h välja (siis on üle 5000 rpm)
Postitatud: 30 Apr 2004 14:13
Postitas ussloom
155 olen sõitnud puuritud 1.6 viiene kast, väheke timmida ehk läheks veel, kahjuks autol ei ole heliisolatsioone, et tundub nagu sõjas oleks,rooli tunnetus vilets .. - ei ole vahva
Postitatud: 02 Mai 2004 14:38
Postitas mess
Pesin siis ka täna auto talvesopast puhtaks, koristasin pagasniku ka ära (kes minu masina pagassi on näinud, siis kujutab ette, milline kaaluvõit sellest tuli

) ning väikesed remonditööd kah ning tekkis vastapandamatu soov ka proovida, et palju siis...
No ütleme, et spidole sain 170

seda nii 4 (Lahtise aknaga oli ikka päris äge - tõeline tsiklimehe tunne:yllatunud) kui 5 käiguga. Kuna aga all on 5 kast (kiirema ülekande spido ots) ning aeglane 4,3 differ, siis spido valetab, nii et tegelik kiirus ilmselt kusagil 155 - 160 vahel. Mootoriks veidi kõrgendatud surveastmega 1,5 millel Solex karbuss ja elektrooniline süüde.