1. leht 1-st
Lada Samara (21083) ei tööta korralikult.
Postitatud: 29 Okt 2011 21:20
Postitas joonaskala
Tervist.Probleem siis selline et 08 mootor ei taha korralikult töödata.Külmast peast paned käima töötab ilusti,tühikäigult gaasi vajutada läheb ilusti pöörde jne.Aga probleem hakkab just soojast peast,tühikäigul duurid kõiguvad ja kui tühikäigult gaasi vajutada hakkab puterdama ja ei lähe kohe ilusti pöördesse.
Proovisin võtta ka õhulugeja küljest ära,aga see ei mõjutanud ka midagi.
On kellegil aimu mis viga võib olla? Mootor on 1.5 pritsung.(Uued küünlad peal)
Postitatud: 30 Okt 2011 00:18
Postitas Alex
Temperatuuri andur?
Aju teeb liiga rikka segu sooja mootoriga.
Check tuluke ei põle?
Postitatud: 30 Okt 2011 21:08
Postitas joonaskala
Check Engine tuluke hakkab põlema jah...vahepeal kohapeal tiksub siis läheb mõnikord tuluke põlema,ja kui maanteepeal sõidad 90nega rahulikult,siis põleb see tuli koguaeg.
Postitatud: 06 Nov 2011 10:49
Postitas Suurmiis
Vaadake sõbrad, siinsed. Pole ammu siin käinud, kuis pea sama probleem. Vahe on korralikus mootori töös see, et pöörded kõiguvad pea alati 800-100 vahel, vahest püsivad kenasti 900-l. Kuid suur vahe on selles: Ei põle ükski kontrolltuli!?? Vahest vaatan kompuutri vigu, siis saan kustutada 2 peamist viga: 3 püti ebapiisav detonatsioon ja pardaelektri katkestus( see ilmneb peamiselt, kui aku laadima panekuks otsad maha võtan).
Küsimus jääb siiski, miks pöörded kõiguvad? Tegult on märgata kerget küttekulu tõusu ka. Kuid muus osas ON ta mul usin täiesti ok: kiirendab võimsalt, õli ei võta ja teele ei jäta!!

Ise kaalun külmkäivitusmootori viga, samas sai 1,5 aastat tagasi vahetatud üks klapp, äkki ebatihe või vajab lisa regulli?
Tänan.
Postitatud: 07 Nov 2011 11:53
Postitas olaaf
puhasta tühikäigu klapp ja selle kanal karburaatori puhastusvahendiga - see tahmab ära tavaliselt ja hakkab lollitama..
edu!
Postitatud: 07 Nov 2011 13:52
Postitas joonaskala
Noo,aga mida mina siis tegema peaksin

minul pole mingit karburaatorit seal ju..pritsung mootor,aga soojaks mootor läheb hakkavad duurid kõikuma..ja niikui vajutad siis ennem puterdab ja siis alles läheb pöörde.
Postitatud: 07 Nov 2011 14:31
Postitas PuZuP
Ehk siis nagu Sulle juba öeldi, siis jahutusvedeliku temperatuuri andur. Kui andur näitab sooja mootori korral ajule, et temperatuur on madalam kui tegelikult, siis rikastab aju küttesegu ning seepärast hakkabki puterdama kuna põletamiseks on liiga palju kütust küttesegus.
Vaheta andur ära ja anna tagasisidet.
MOTT.
Postitatud: 25 Dets 2011 17:15
Postitas Suurmiis
Kui ma nüüd mõistan õieti, siis : külmkäivitusmootor ja tühikäiguklapp ongi füüsiliselt samad asjad, 1,5 pritsung mootoril. Kõik puhastatud, kuid ikka sama. Peale pikemat sõitu nagu kaob pööretekõikumine ära, samas on enamus sõite ju poolsoojalt?
Nüüd arvan, et aju saab kuskilt jah vale infot aga kust? Sest vigu ju pole registreeritud?
Imelik on käitumine temperatuurinäidukiga: kui Õues on pluss kraadid on näiduk nagu õige 90C aga kohe kui peent miinust näha on näiduk kramplikult alla 88C- sõites. Kohapeal pole raha põletanud!:) Kõik vedelikud eeskujulikud!
Tänan edisi mõtlemast.
Postitatud: 25 Dets 2011 17:20
Postitas Suurmiis
AAAA muide kasutan tempandurina BMW oma ,sest Lada originaal uus lasi mootori keema!!!!
Postitatud: 26 Dets 2011 16:01
Postitas tiit
Minu loli ühe autoga selline lugu et kui lasid gaasi pedaali rahulikult üles, siis drosseli asendi andur ei läinud 0-i vaid kompuuter näitas et on avatud 1 või vahest 2% ja sell juhul kõikusid ka tühikäigu pöörded. Kui pedaal järsult varba tagant lahti päästa, siis läks 0-i ja tühikäik oli ka korras. Katseta.
Kuidas saab temp andur sõites auto keema lasta? Liikudes pole ju ventikat vaja.
Aju peab ventika sisse lülitama kui temp on 102. Keema läheb juhul kui sul on mootoris vesi ja paisupaagi rõhuklapp ei tööta