1. leht 2-st
jama õliga
Postitatud: 31 Dets 2003 16:16
Postitas priit467
Kamm selles et kui õlikaane korg,i maha võtsin siis oli seal alla valge paks plõga. Kondents????
Kuhu se vesi siis mootorisse sai? Õlivardalt vaadates on õli ok, isegi väga ilus.
Kas äki see on lihtsalt külmast mootorist tekkinud kondents???? Mingi % on ju õlis ka vett, äki see nüüd kondenseerubgi plokikaanele ja korgile. Antke nõu
Postitatud: 31 Dets 2003 16:21
Postitas motamees
See on õhuniiskusest tekkiv kondents. Ilmub ka korras mootori puhul neil kes sõidavad lühikesi otsi.
Käi korra Tallinnas ära ja lõga kadunud.

Postitatud: 31 Dets 2003 16:34
Postitas priit467

Tänud sulle motamees. Arvasin ise ka et äki on normaalne kondents õhu niiskusest aga lõi nii pahviks et ei saanud isegi enam aru mille sõib kamm olla.
Postitatud: 31 Dets 2003 16:36
Postitas effekt
olen motaga samal järeldusel. kunagi ehitasime üht BMW 325 24v ja ehitamise ajal ei töödanud mootor kunagi kaume kui korraga 5 (max10)minutit ja avastasime ka, et korgi peale tekkib kondents (emulsioon vms.). esimese hooga arvasime, et tegu on mootori rikkega (vanust oli 18-19), aga küsisime ennem lammutama hakkamist targematelt nõu ja saime ka põhjuse teada. pärast ümber angaari ~30 minutilist sõitu kondents kadus.
Postitatud: 03 Jaan 2004 06:56
Postitas effekt
kas põhja alt oled vaadanud? võib-olla õlirada järgi kui sõidad

Postitatud: 03 Jaan 2004 11:07
Postitas olaaf
Esialgne postitaja moosmoosik
aga mul jälle õliga selline jama et õlituli ändis märku et võiks juurde valada.varras näitas et täitsa tühi.ok valasin liitri sisse varda järgi normis.vähem kui kuu aja pärast jälle tuli vilgub ja jälle õli otsas.samas mootor ei suitse mis tähendab minu teadmist pidi et õlirõngad läbi ei lase ja õli mootoris ei põle!? kuhu ometi see õli siis kaob???
pakun vända tagumist simmerlingi, siis jookseb käigukasti ja mootori vahelt õli. nähtavalt midagi õline pole.. suurt õlikulu põhjustavad tavaliselt hoopis klapisääre tihendid, mitte õlirõngad..
muide, kas jahutusvedelikku juurde ei tekki?
esialgu pakun siiski seda simmeri varianti.. (ööseks pane auto alla ajaleht)
Postitatud: 03 Jaan 2004 16:28
Postitas motamees
Esialgne postitaja moosmoosik
aga mul jälle õliga selline jama et õlituli ändis märku et võiks juurde valada.varras näitas et täitsa tühi.
Õlituli ei anna märku õli juurdevalamiseks. Selleks ikka varras. Õlituli näitab rõhu kadumist. See juba mootorile paha.
Vaata kas hommikul käivitades ei löö sinist suitsupahvakat välja. See on märk klapisääretihendite rikkest.
Postitatud: 03 Jaan 2004 17:26
Postitas motamees
Kui kusagilt õli ei tilgu siis pead prooviks klapisääretihendid ära vahetama. Siis selgub kas mootor vajab edasist remonti või piirdub sellega.
Postitatud: 03 Jaan 2004 19:49
Postitas motamees
Odavam tuleb osta korraliku mootoriga Lada. Sealt saad ka muid tagavaraosi.
Ega alla 3500eek mingile mootorile kap remonti teha ei saa ka. Nii et see on loogiline hind ja isegi vähevõitu.
Postitatud: 03 Jaan 2004 21:19
Postitas motamees
Uksel on viis kruvi. Ülal kolm ja all kaks. Kui kruvi pärast on ära vajunud siis peavad nad ju lahti olema. Kui on kinni siis ainult sissekeeramisest ei aita. Kui need kruvid aga lahti keerata siis saab ust tõsta. Kruvide kinnituskohad on reguleeritavad. Kui on vaja ainult ukse lingipoolset osa tõsta, siis pane alumise hinge taha plekk ja keera uuesti kinni. Plekk tuleb teha hige kujuga ja augud sees. Hea on teha alumiinium plekist. Seda ei pea värvima ja kergem töödelda.
NB me oleme juba õlist liiga kaugele läinud. Tee selliste asjade jaoks uus teema. Ja et keegi mooga riidlema OT pärast ei hakkaks siis paneme õli ka teemasse.
Võta mootoriõli natuke ja määri hinged ka ära. See läheb sul niikuinii muidu kaduma Vana mootoriga.
Postitatud: 03 Jaan 2004 21:36
Postitas Laada
Esialgne postitaja moosmoosik
aga kord läks õlituli põlema ja varrast vaadates oli tase normis.aitas see kui andsin kõvasti pöördeid siis kadus ära.aga viimasel korral hakkas vilkuma ja kui siis varrast “vaatasin siis oli õli vähe.panin juurde siis ei põlenud enam.
Tahtsin öelda seda, et see pöörete andmine põleva õlitule korral on väga riskantne tegevus. Asi viitab sellele, et miskit kusagil umbes kipub olema. Õlifilter näiteks?!
Postitatud: 03 Jaan 2004 22:18
Postitas 2107
Tegelikult võiks õli tule andurit ka kontrollida või prooviks vahetada.Kõige parem veel kui saad mehaanilise manomeetriga tegeliku õlisurve ära mõõta.Kui õli olemas ja surve puudub tule järgi, siis see kuidagi kahtlane. Eriti veel kui kord on ja siis jälle pole.
Postitatud: 04 Jaan 2004 07:20
Postitas PuZuP
Esialgne postitaja moosmoosik
kui ma nüüd hakkaksin õlifiltrit vahetama kas siis oleks vaja teha ka täielik õlivahetus ja kas siis peaks veel midagi uue vastu vahetama?
Noh natuke kahju oleks ju uue õlifiltri sisse lasta vana õli...targem ikka õli uue vastu vahetada...no ja kui juba vahetamiseks läheb, siis võiksid ka karterivanni tihendi ära vahetada - lihtsalt selleks, et kindel olla...
Postitatud: 04 Jaan 2004 13:55
Postitas motamees
Kui sa oled otsustanud kindlalt mootori uue vastu vahetada siis ära mingeid kulutusi enam vana mootori peale tee.
Kui otsus kindel pole siis vaata välised lekked üle. Kui need puuduvad siis klapisääretihendid vahetusse. Ja siis võid ka õli ja filtri vahetada. Siis selgub edasine tegutsemine.
Pead aga arvestama et selleks ajaks on mingi protsent teise mootori rahast lännu.
Poest ostetud mootoril ka garantii vähemalt pool aastat.
vastus
Postitatud: 05 Jaan 2004 08:38
Postitas madiskos
Kui korgi all oli palju valget vahtu,siis peab sinna kusagilt pääsema üleliigset vett,aga kui karteris on õli puhals,siis võib see olla kondents vesi,aga selle ärahoidmiseks oleks mõtekas paigaldada mootorile plokisoojendusja,et enne käivitamist jahutusvedelik soojaks lasta.
Postitatud: 04 Mär 2004 18:06
Postitas motamees
Võtad maha klapikambrikaane ja nukkvõlli. Küünla august paned sisse tinapulga (umbes 10mm jämune tinutustina pulk) Kolvi keerad üles ja siis sätid selle klapi alla mida tegema hakkad tina. Eemaldad klapivedrud ja siis saad vahetada klapisääretihendi. Vedrude eemaldamiseks olemas spetsrakis aga hea pealehakkamise korral saab ka ila need kätte ja tagasi. Kätte saab toruga lüües. Tagasi pannes vaja juba sõbra abi kes vedru kokku surub kui sina poolkuud paika paned.
Postitatud: 04 Mär 2004 21:14
Postitas Marcuz
Ütlen veel et poolkuude tagasipanekul ole ettevaatlik, mul lendas üks minema ja pidi aint ühe pisikese poolkuu pärast romulasse sõitma et mootor kokku saada

Postitatud: 13 Aug 2004 22:05
Postitas tarmo65
Kas klapisääre tihendi vahetamine on väga hull töö, päris võhik vist sellega hakkama ei saa. Palju see tihend üldse maksta võib???
Postitatud: 13 Aug 2004 22:12
Postitas jeejee
Seda peab olema korra näinud, päris oma peaga seda vast välja ei mõtle, kuidas vahetada.
Maksavad vene omad vist 40 eeku komplekt ja lääne omad mingi 80 eequ.
Postitatud: 14 Aug 2004 02:49
Postitas virus
vene oma ära osta need lähevad kiiresti p***e parem maksa rohkem ja osta lääne omad kokkuvõttes tuleb odavam
