1. leht 1-st

Karbussi vaja remontida

Postitatud: 17 Okt 2011 22:11
Postitas Rauno
Tere Foorumlased ! Sain oma 07'ga tartu tulla ja järsku enam tühikäiku polnud kui siduri lahutasin. Ühesõnaga, sõidan autoga, käib normaalselt, lahutan siduri ja sureb välja. Helistasin papsile ning tema versiooni järgi on tühikäigu membraan läbi. Ehk on keegi Tartus homme (18.10.11) kes saab aidata leida viga ja aidata mind hädast välja, sest ma pean veel Rakverre, koju, sõitma ja jama on.. tooreklapiga ei taha ka sõita, võtab jõlepalju kütust ..
Palun, need kes saaksid aidata, andke endast märku.

Postitatud: 18 Okt 2011 00:43
Postitas Arvos
Ilma tühikäiguta pole võimalik sõita? Seda kuulen küll esimest korda.

Postitatud: 18 Okt 2011 13:49
Postitas Rauno
norima ei pea, aga riiamäel ja muudel tõusudel pidevalt käsipidurit kasutada on nigel, et hoida pöördeid üleval.
Plus,ütlen ausalt, karbussi poole pealt pole mul mingeid teadmisi.

Postitatud: 18 Okt 2011 14:42
Postitas PuZuP
Ajutiselt saad tühikäiku nii, et keerad gaasihoovastiku juurest kruvi peale. Teine variant, vaata kas karburaatori küljes ei ole ühtegi lahtist klemmi?

Postitatud: 18 Okt 2011 19:14
Postitas Rauno
Sain täna ühes töökojas asja korda.. aga nüüd on järgmine probleem.. Siduripedaal jääb alla. Sai seal samas töökojas ka sidur õhutatud ja uus õli sisse pandud ( tuli välja, et sidurisilindril laseb üks mansett läbi, kuid ei tohiks väga mõjutada). Öeldi mulle, et pedaal kuidagi liiga kinni.. kuidas seda saaksin vabamaks keerata vms?

Postitatud: 18 Okt 2011 20:36
Postitas hautz
Uus siduri pump ja töösilinder peaksid asja lahendama.

Postitatud: 08 Apr 2013 08:02
Postitas siksifanatt
 
Rauno kirjutas:Sain täna ühes töökojas asja korda.. aga nüüd on järgmine probleem.. Siduripedaal jääb alla. Sai seal samas töökojas ka sidur õhutatud ja uus õli sisse pandud ( tuli välja, et sidurisilindril laseb üks mansett läbi, kuid ei tohiks väga mõjutada). Öeldi mulle, et pedaal kuidagi liiga kinni.. kuidas seda saaksin vabamaks keerata vms?
Tervist ,ma kardan et minu 03 l võib olla sama jama , olen karbussis vahetanud kõik düüsid ,tihendid ning selle magnetklapi aga tühikäiku ei ole ikka , kui tooreklapp peal ei ole probleemi aga selle maha lükkad sureb kohe välja .Olen proovinud igatpidi ja ei mingit tulemust .Kuidas lõpuks sina karbussi korda said ?

Postitatud: 08 Apr 2013 10:39
Postitas olaaf
Alustaks ikka sellest milline karburaator autol on ja kas elektrilise sundökonomaiseriga?
Kas on elektromagnet klapiga karpa?

Kui vastata ei oska siis pilti oskad ikka teha..

Postitatud: 08 Apr 2013 20:28
Postitas siksifanatt
 
olaaf kirjutas:Alustaks ikka sellest milline karburaator autol on ja kas elektrilise sundökonomaiseriga?
Kas on elektromagnet klapiga karpa?

Kui vastata ei oska siis pilti oskad ikka teha..
EI ole küll mingi eriline karpa spets aga elektromagnetklapp võib olla küll jh .Pole momendil ühtegi pilti karpast homseks üritan teha.Mis asi on sundökonomaiser ning kus see paikneb

Postitatud: 08 Apr 2013 22:11
Postitas olaaf
karpa allosas mõned vaakumvoolikud ja tavaliselt lanseka peal magnetklapp. lisaks karpa küljes mikrolüliti..

Postitatud: 11 Juun 2013 23:29
Postitas Oja
Mul sama jama, tühikäik kadus ära. Puhusin kõik düüsed läbi, aga ikka ei midagi. Üritan homseks karbussist pildi teha, siis äkki oskate aidata.

Postitatud: 12 Juun 2013 16:09
Postitas Oja
Nii, siin on siis pilt. Äkki oskate aidata, hea oleks kui keegi teeks pildile joonised ka mida teha. :)


Pilt

Postitatud: 12 Juun 2013 21:46
Postitas Oja
Asi korras!:P

Postitatud: 12 Juun 2013 22:03
Postitas reiner
 
ErXxOja kirjutas:Asi korras!:P
Oleks tore, kui kirjutad, et mis viga oli ja kuidas probleemi lahendasid. Ehk on kellelegi tulevikus abiks.

Postitatud: 12 Juun 2013 22:16
Postitas Oja
Asi oli niimoodi, et üks tühikäigu düüse oli siiski umbes, ei märganud seda lihtsalt, avastasin ühest vanast Šiguli raamatust selle. Alguses vaatasin, et äkki peabki kinni olema (vanaisa arvas ka korra), aga teisel pool sama kohapeal olev düüse oli lahti. Kompressoriga puhudes ei saanud ka lahti, aga nõelaga natuke kaasa aidates sain (tegelikult ei tohiks nõelaga torkida).
Kokkuvõttes tuleks lihtsalt alati hoolikalt kõik düüsed järgi kontrollida, kas õhk ikka käib läbi.