1. leht 1-st
Ostsin vene sumpa ja sain tünga
Postitatud: 31 Dets 2003 14:34
Postitas robi
ostsin augustis autole uue summutisüsteemi. Kõik kolm ja nüüd paar päeva tagasi hakkas tagumine pütt täiega kolisema. Seest midagi lahti. Resonaatori katteplekk tuli ka keevitusest lahti. No täitsa lõpp see vene värk on ikka tõesti loterii, sihuke asi teeb meele kurvaks. Ega see parandus läheb ka kallimaks kui uus vist. Ostetud sai muidu vene toodang, pidi poola ja eesti omast parem olema no kui nii siis need peaks vist käivitusel aurustuma. No igasuguseid asju ka juhtub. Tahtsin lihtsalt teisi ka teavitada:mad:
Postitatud: 31 Dets 2003 15:16
Postitas jeejee
mis parata, nii ta kahjuks on jah. “kui ostad mõne uue osa siis ei või kunagi kindel olla, mida sa saad.

Postitatud: 31 Dets 2003 15:24
Postitas Mel
Lahti võib olla püti vahesein või torud, mis pütist läbi tulevad. Endal paar juhtumit olnud, kus midagi hakkab kolisema.
Kui vahesein koliseb, siis minul aitas see, kui vaheseina kohalt mõlki pressisin, et vahesein liikuma ei pääseks enam.
Teisel juhul aga püti seest toru oli lahti tulnud. Sellel puhul aitas relakaga püti "lahkamine" - võimalikult väike auk sai teha. Sealt sai toru välja kistud ja uuesti kinni keevitatud. Kusjuures auto hääl praktiliselt üldse ei muutunud.
Postitatud: 31 Dets 2003 15:24
Postitas leif
Olen ise kah toredaid torusid ostnud.

:rolleyes Summutit alla panna lihtsalt võimatu kuna torude kaared puhta valed. Vääna ja painuta siis neid.

:bouncing
Postitatud: 02 Jaan 2004 08:03
Postitas mess
Vene kraamil kipub see painete värk tihti suht mööda olema tõesti. Samas see, et pütt kiirelt seest ära laguneb, pole alati ka vene raua probleem.
Isa Audil oli ka paar aastat tagasi nii, et ostis uue sumpsi alla, vist ka terve jooksu ja kuu või poolteist hiljem kolin taga, olid ka tagumises pütis torud lahti tulnud.
Postitatud: 02 Jaan 2004 12:40
Postitas motamees
Seesmine rooste sumbutis oleneb palju sõiduotste pikkusest. Kui sumbuti külm alles kondenseerub soolhape (väljaheitegaasid sisaldavad neid) sumbuti sisepinnale. Suurema kuumusega see lihtsalt läheb tagant välja.
Ka siin aitab plokisoojendus neid kondentse tublisti vähendada. Sumbuti ju läheb kiiremini soojaks.
Kui on ette näha et auto pikemaks ajaks seisma jääb siis soovitav viimane sõit teha pikem. Mingi 50 km peaks mootoriõli kondensaati tublisti vähendama ja sumbuti kenasti ära kuivatama.
Postitatud: 02 Jaan 2004 18:18
Postitas ats007
Mul oli kah ükskord taoline jama. Panin uue suma, toru ja püksid alla. Garaazist välja sõites ja rooli paremale keerates lõi sihukese müra seisse, et ... Jama selles, et pükste kaar oli vale ja rooli paremale välja keeerates läks rooli varras vastu pükse. Nüüd ma siis keerangi vähem rooli ...
Postitatud: 03 Jaan 2004 00:11
Postitas berg
endal sama jama olnud... ostsin... kestis ühe talve... roostetas läbi väljaspoolt kuna autoga sõidetud otsad ei olnud lühikesed. viimane komplekt, millest on küll järgi vaid resonaatori osa ehk keskmine osa on hästi säilinud, kuna peale ostu lihvisin liivapaberiga selle originaal värvi (pasa) maha ja katsin kuumuskindla emailvärviga... nüüd on kestnud ilusti. tagumine osa sai uus tehtud kuna oli vaja paremat performance't... nii et kui tahate et kauem kestaks... värvige üle! IMO!

:sein:sein