1. leht 1-st
Käivitamisega jama!
Postitatud: 08 Okt 2011 16:27
Postitas raivo45
Lugu siis selline et auto pole kaua töödanud ja ei lähe nüüd tööle. Säde olemas, küte peale tuleb aga käivitades teeb ainult pauku vahepeal. Äkki oskab keegi sellele probleemile lahendust pakkuda?
Postitatud: 08 Okt 2011 17:18
Postitas sansa
Süüde õigeks!!!
Postitatud: 08 Okt 2011 18:39
Postitas hautz
Ehk süütejuhtmed valesti peal.
Postitatud: 15 Okt 2011 17:32
Postitas raivo45
süüte panin kontroll lambiga paika. Käis vist ikka nii et rihmarattalt keskmine märk ja et ülevalt ka märk enamvähem paigas ja siis keeran jagajat kuni lamp põlema läheb.
Aga kui käivitasin siis ikka ei midagi (vahel teeb paukku) , tööle ei lähe. Mis siis viga võib olla!
Küünlajuhtmete järjekord on ikka nii ju et jagaja kaanelt number 1 läheb esimesse silindrisse radika poolt jne kuni 4. salongi poolsesse?
Postitatud: 15 Okt 2011 17:36
Postitas redko
MM minul oli suke sama jama kunagi lõpuks avastasin et klapp oli puruks ja paukus nagu vana kurat:lol:lol
Postitatud: 15 Okt 2011 21:27
Postitas Edel
raivo45 kirjutas:süüte panin kontroll lambiga paika. Käis vist ikka nii et rihmarattalt keskmine märk ja et ülevalt ka märk enamvähem paigas ja siis keeran jagajat kuni lamp põlema läheb.
Aga kui käivitasin siis ikka ei midagi (vahel teeb paukku) , tööle ei lähe. Mis siis viga võib olla!
Küünlajuhtmete järjekord on ikka nii ju et jagaja kaanelt number 1 läheb esimesse silindrisse radika poolt jne kuni 4. salongi poolsesse?
Mõnel juhul sätitakse süüde 4. silindri (salongipoolne) järgi. Proovi.
Postitatud: 15 Okt 2011 21:35
Postitas hautz
Kui nukkvõlli märk on paigas, siis peab minema säde neljandasse silindrisse.
Märkide järgi on paigas mõlemal juhul, kui esimesse või neljandasse silindrisse säde läheb.
Katsetada lihtne, viska jagajal juhtmed risti ümber st. esimene neljandasse, neljas esimesse, teine kolmandasse ja kolmas teise juhtme kohapeale.
Postitatud: 15 Okt 2011 23:36
Postitas Arvos
Kui auto pärast pikalt seismist enam käivituda ei taha, ei usu, et iseeneslikult süüted/märgid valeks end krutivad. Ikkagi kütus ja niiskus on need mis määrama hakkavad. Oleneb kui kaua seisnud, pika seismisega kuivavad karbussi kanalid/düüsid valget kuiva sodi täis.