1. leht 1-st
Elektrilise ventilaatori ''support''
Postitatud: 30 Dets 2003 00:26
Postitas PuZuP
Et siis küsimus selle nn. supporti kohta (paremini ei oska nimetada), ehk siis see, mille külge kinnitub ventikas ja mis omakorda kinnitub radika külge seespool...
Kuna see maas hetkel ja vajas kah nati ''meikimist'', siis sai temaga kah tegeletud, kuid korraga hakkasin mõtlema, et kas seesama support ei sega õhuvoolu sisenemist, sest tema konstruktsioon ei tohiks segada, kuid selle külge kinnitub ka koonusekujuline (auk mootori poole) plekk, mille küljes on siis see vent. ...kuna see plekk suure pindalaga, siis kas õhk nagu selle taha kinni ei jää ning kas sinna oleks mõtekas mõned augud sisse lasta, et õhk paremini mootoriruumi pääseks ning mootori jahutus kah tiba parem oleks...
Postitatud: 30 Dets 2003 00:31
Postitas AaClub
siis ei pruugi ventikas enam normaalselt radikat jahutada seisva mootoriga!
Postitatud: 30 Dets 2003 00:48
Postitas motamees
selle tuulekoja (support) kõrval on ju ka piisavalt ruumi vastutuleva õhu läbimiseks. Kui sa tuulekoja sisse augud teed siis hakkab õhk otse sealt august ventika töötamise ajal läbima. Jahutus läheb viletsamaks töötava ventikaga.
Samas ei ole selle jahutusega mingeid probleeme. Radikas selle mootori jaoks piisavalt suur. Ma omal piiran igasuguseid augukesi. Siis seisab talvel mootor kauem soe. Siis kui mootor seisab.
Postitatud: 04 Jaan 2004 22:46
Postitas berg
aga mota...kas 01-le saab ka elektrilise radika panna?
Postitatud: 04 Jaan 2004 22:55
Postitas motamees
Saab ikka. Ma omale ju panen. Tuleb otsida ainult anduriga radikas. Anduri auk asub all vasakus nurgas vedeliku väljalaskmise ava kõrval. Siis vaja ventikas ka. Kui romulast otsid saad ilmselt koos ventikaga. Soovikul täitsa selline kaup olemas. Tõin omale sealt. Natuke elektrijuhtmeid juurde ja moos.
Postitatud: 04 Jaan 2004 22:56
Postitas kummisuitsetaja
Esialgne postitaja berg
aga mota...kas 01-le saab ka elektrilise radika panna?
Elektriline radikas?:kuri Ikka el.venti mõtled? Saab muidugi,kõik ju võimalik?
See "elektrijunn" on seal aind andur.
Muud elektrijamasid küljes pole ju radikal?
Pane talle audi radikas kogu kupatusega;)
Postitatud: 04 Jaan 2004 23:17
Postitas berg
muidugi vendikat jah... sassi läks... sorry... ja mis audi radikast te räägite????

aga jah... eks see asi tule ette võtta

Postitatud: 04 Jaan 2004 23:25
Postitas motamees
Esialgne postitaja berg
ja mis audi radikast te räägite????
Ma lisasin selle peale Kummisuitsetaja postitust. Tekitasin lihtsalt segadust.
Audi radikas viletsamgi veel kui lada oma. Tal otste peal need plastmassist paagid. Neid ei saa vajadusel paigata. Lada omad enamus üleni vasest.
Postitatud: 05 Jaan 2004 10:48
Postitas sigle
Mota, kas sa oled proovinud ventikat sinna vahele toppida, minul see küll nagu ei mahtunud, 01-l ju radikas mootorile palju ligemal, kui 05, 06-l
Postitatud: 05 Jaan 2004 11:50
Postitas olaaf
mina soovitan jätta 01 ikka 01 radika.
see andur panna siis ülemisse lõdvikusse. olen näinud paari autot millel nii tehtud
. see osa kus lõdvik otse jookseb, sealt lõikad jupi vahelt ja torujupp vahele, torule joodad peale vindi osa ja valmis.
närvilisemad võivad anduri hoopis alumisse lõdvikusse toppida - seal muidugi asi keerulisem kuna lõdvik jube lühike.. seega mõelgem mehed
muide uued radikad zhigulile on ka alumiinium plastmass konstruiga. hinnad 600 kandis. uued vask radikad olid võrdluseks samas poes 900-1200.-
Postitatud: 05 Jaan 2004 14:10
Postitas motamees
Ülemisse lõdvikusse ei aita panna. Siis ventikas töötab pidevalt. Ka siis ku radikas vastutuleva õhuga sellega ise hakkama saaks. Alla lõdvikusse Ladal raske panna. Seal vähe ruumi.
Mis sellel 06 radikal viga. Seal kõik olemas ju. Võib ju ka ise tinutada selle anduri koha sinna alla kui tahab kangesti 01 radikat jätta.
Postitatud: 05 Jaan 2004 20:06
Postitas Mike
Ma olen ka üritanud seda 06 radikat 01 sobitada kuid ei ole õnnestunud. Tuleb relakaga hakata kere über lõikama sest elekriline ventikas muidu ära ei mahu. Mul on kogu kraam olemas ja 06 radikas 01 peal kuid ventikas ära ei mahu. Kui sa motamees selle sinna vahele sobitad anna ka siis siin foorumis märku.
Postitatud: 05 Jaan 2004 22:52
Postitas motamees
Veel ei ole pannud aga kindlasti panen. Kui pandud siis annan märku ja räägin raskustest/mitteraskustest.
Kui muidu ei saa siis panen ettepoole radikat.
Postitatud: 06 Jaan 2004 00:24
Postitas marks
Ettepoole radikat? Siis imeb ju mootori poolt sooja õhku läbi radika.

Postitatud: 06 Jaan 2004 00:36
Postitas motamees
Ega siis nii lihtsalt ka ei saa.
Ventikas tuulekotta teist pidi ja puhub ikka sissepoole.
Postitatud: 06 Jaan 2004 00:54
Postitas serbin
kui ventikas ette panna siis võimalus ventikas tagurpidi tööle panna et suruks õhku läbi radika.....mul oli küll ventikas õige koha peal..sees seal kus peab..aga töötas tagurpidi ja surus seest sooja õhu läbi radika välja...ja siis mutlesime mikskuumaks läheb..ja kui viga sai parandatud pääle seda pole mingeid probleeme jahutusega...rahulikult sõites saab ilma ventikata ka hakkama
Postitatud: 06 Jaan 2004 20:58
Postitas motamees
Mootori saab küll tagurpidi käima panna aga laba kalle teistpidi vale. Pumpab õhku viletsamalt.
Postitatud: 03 Veebr 2005 21:47
Postitas no fear
Jah ma panin 06 radika 01le nats oli vaja rellaka abi muud ei midagi lõikad ülemise pleki ära ja siis veel külje plekid....et radikas ikka viltu jääx kuna 06 on radikas ka viltu peal ja siis nats elektri juhtmeid ja relee muidugi ja ongi valma,..... see paari tunni töö tehke kindlasti ära...

Postitatud: 04 Veebr 2005 11:56
Postitas arvi100
Ma ei näe oma autol küll vajadust mingi teise margi/mudeli radiaatorit
küge kruvida.Kevadetti kui ilmad väljas soojemad olen radiaatori maha
võtnud ja radiaatoripesu vedeliku sisse kohe ligunema jätnud nii umbes pooleks päevaks.Ja sellest piisab.Kuuma suvega foori taga seistes pole
veenäidik kunagi üle poole näidanud.Autoks 2101.
PS. Seda radiaatoripesu vedelikku toodi meile autobaasi 200 l vaadis ja
peal oli : dlja promõvanija ohlazdennoi sistemõ,jadovitõi.Rohkem ei tea öelda.