Elektrilise ventilaatori ''support''

Elektrilise ventilaatori ''support''

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Elektrilise ventilaatori ''support''

Postitus Postitas PuZuP »

Et siis küsimus selle nn. supporti kohta (paremini ei oska nimetada), ehk siis see, mille külge kinnitub ventikas ja mis omakorda kinnitub radika külge seespool...
Kuna see maas hetkel ja vajas kah nati ''meikimist'', siis sai temaga kah tegeletud, kuid korraga hakkasin mõtlema, et kas seesama support ei sega õhuvoolu sisenemist, sest tema konstruktsioon ei tohiks segada, kuid selle külge kinnitub ka koonusekujuline (auk mootori poole) plekk, mille küljes on siis see vent. ...kuna see plekk suure pindalaga, siis kas õhk nagu selle taha kinni ei jää ning kas sinna oleks mõtekas mõned augud sisse lasta, et õhk paremini mootoriruumi pääseks ning mootori jahutus kah tiba parem oleks...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
a
AaClub
Foorumi kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
Asukoht: Tallinn Liiva
Kontakt:

Postitus Postitas AaClub »

siis ei pruugi ventikas enam normaalselt radikat jahutada seisva mootoriga!
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

selle tuulekoja (support) kõrval on ju ka piisavalt ruumi vastutuleva õhu läbimiseks. Kui sa tuulekoja sisse augud teed siis hakkab õhk otse sealt august ventika töötamise ajal läbima. Jahutus läheb viletsamaks töötava ventikaga.
Samas ei ole selle jahutusega mingeid probleeme. Radikas selle mootori jaoks piisavalt suur. Ma omal piiran igasuguseid augukesi. Siis seisab talvel mootor kauem soe. Siis kui mootor seisab.
C
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

aga mota...kas 01-le saab ka elektrilise radika panna?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Saab ikka. Ma omale ju panen. Tuleb otsida ainult anduriga radikas. Anduri auk asub all vasakus nurgas vedeliku väljalaskmise ava kõrval. Siis vaja ventikas ka. Kui romulast otsid saad ilmselt koos ventikaga. Soovikul täitsa selline kaup olemas. Tõin omale sealt. Natuke elektrijuhtmeid juurde ja moos.
C
k
kummisuitsetaja
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kummisuitsetaja »

Esialgne postitaja berg
aga mota...kas 01-le saab ka elektrilise radika panna?
Elektriline radikas?:kuri Ikka el.venti mõtled? Saab muidugi,kõik ju võimalik?
See "elektrijunn" on seal aind andur.
Muud elektrijamasid küljes pole ju radikal?
Pane talle audi radikas kogu kupatusega;)
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

muidugi vendikat jah... sassi läks... sorry... ja mis audi radikast te räägite???? :lol aga jah... eks see asi tule ette võtta :)
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja berg
ja mis audi radikast te räägite????
Ma lisasin selle peale Kummisuitsetaja postitust. Tekitasin lihtsalt segadust.
Audi radikas viletsamgi veel kui lada oma. Tal otste peal need plastmassist paagid. Neid ei saa vajadusel paigata. Lada omad enamus üleni vasest.
C
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Mota, kas sa oled proovinud ventikat sinna vahele toppida, minul see küll nagu ei mahtunud, 01-l ju radikas mootorile palju ligemal, kui 05, 06-l
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mina soovitan jätta 01 ikka 01 radika.
see andur panna siis ülemisse lõdvikusse. olen näinud paari autot millel nii tehtud
. see osa kus lõdvik otse jookseb, sealt lõikad jupi vahelt ja torujupp vahele, torule joodad peale vindi osa ja valmis.
närvilisemad võivad anduri hoopis alumisse lõdvikusse toppida - seal muidugi asi keerulisem kuna lõdvik jube lühike.. seega mõelgem mehed ;)

muide uued radikad zhigulile on ka alumiinium plastmass konstruiga. hinnad 600 kandis. uued vask radikad olid võrdluseks samas poes 900-1200.-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ülemisse lõdvikusse ei aita panna. Siis ventikas töötab pidevalt. Ka siis ku radikas vastutuleva õhuga sellega ise hakkama saaks. Alla lõdvikusse Ladal raske panna. Seal vähe ruumi.
Mis sellel 06 radikal viga. Seal kõik olemas ju. Võib ju ka ise tinutada selle anduri koha sinna alla kui tahab kangesti 01 radikat jätta.
C
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

Ma olen ka üritanud seda 06 radikat 01 sobitada kuid ei ole õnnestunud. Tuleb relakaga hakata kere über lõikama sest elekriline ventikas muidu ära ei mahu. Mul on kogu kraam olemas ja 06 radikas 01 peal kuid ventikas ära ei mahu. Kui sa motamees selle sinna vahele sobitad anna ka siis siin foorumis märku.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Veel ei ole pannud aga kindlasti panen. Kui pandud siis annan märku ja räägin raskustest/mitteraskustest.
Kui muidu ei saa siis panen ettepoole radikat.
C
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Ettepoole radikat? Siis imeb ju mootori poolt sooja õhku läbi radika.:puzzled
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ega siis nii lihtsalt ka ei saa.
Ventikas tuulekotta teist pidi ja puhub ikka sissepoole.
C
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

kui ventikas ette panna siis võimalus ventikas tagurpidi tööle panna et suruks õhku läbi radika.....mul oli küll ventikas õige koha peal..sees seal kus peab..aga töötas tagurpidi ja surus seest sooja õhu läbi radika välja...ja siis mutlesime mikskuumaks läheb..ja kui viga sai parandatud pääle seda pole mingeid probleeme jahutusega...rahulikult sõites saab ilma ventikata ka hakkama
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mootori saab küll tagurpidi käima panna aga laba kalle teistpidi vale. Pumpab õhku viletsamalt.
C
n
no fear
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas no fear »

Jah ma panin 06 radika 01le nats oli vaja rellaka abi muud ei midagi lõikad ülemise pleki ära ja siis veel külje plekid....et radikas ikka viltu jääx kuna 06 on radikas ka viltu peal ja siis nats elektri juhtmeid ja relee muidugi ja ongi valma,..... see paari tunni töö tehke kindlasti ära...:lol
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Ma ei näe oma autol küll vajadust mingi teise margi/mudeli radiaatorit
küge kruvida.Kevadetti kui ilmad väljas soojemad olen radiaatori maha
võtnud ja radiaatoripesu vedeliku sisse kohe ligunema jätnud nii umbes pooleks päevaks.Ja sellest piisab.Kuuma suvega foori taga seistes pole
veenäidik kunagi üle poole näidanud.Autoks 2101.
PS. Seda radiaatoripesu vedelikku toodi meile autobaasi 200 l vaadis ja
peal oli : dlja promõvanija ohlazdennoi sistemõ,jadovitõi.Rohkem ei tea öelda.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Vasta