Elektrilise ventilaatori ''support''
Elektrilise ventilaatori ''support''
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Elektrilise ventilaatori ''support''
Et siis küsimus selle nn. supporti kohta (paremini ei oska nimetada), ehk siis see, mille külge kinnitub ventikas ja mis omakorda kinnitub radika külge seespool...
Kuna see maas hetkel ja vajas kah nati ''meikimist'', siis sai temaga kah tegeletud, kuid korraga hakkasin mõtlema, et kas seesama support ei sega õhuvoolu sisenemist, sest tema konstruktsioon ei tohiks segada, kuid selle külge kinnitub ka koonusekujuline (auk mootori poole) plekk, mille küljes on siis see vent. ...kuna see plekk suure pindalaga, siis kas õhk nagu selle taha kinni ei jää ning kas sinna oleks mõtekas mõned augud sisse lasta, et õhk paremini mootoriruumi pääseks ning mootori jahutus kah tiba parem oleks...
Kuna see maas hetkel ja vajas kah nati ''meikimist'', siis sai temaga kah tegeletud, kuid korraga hakkasin mõtlema, et kas seesama support ei sega õhuvoolu sisenemist, sest tema konstruktsioon ei tohiks segada, kuid selle külge kinnitub ka koonusekujuline (auk mootori poole) plekk, mille küljes on siis see vent. ...kuna see plekk suure pindalaga, siis kas õhk nagu selle taha kinni ei jää ning kas sinna oleks mõtekas mõned augud sisse lasta, et õhk paremini mootoriruumi pääseks ning mootori jahutus kah tiba parem oleks...
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
selle tuulekoja (support) kõrval on ju ka piisavalt ruumi vastutuleva õhu läbimiseks. Kui sa tuulekoja sisse augud teed siis hakkab õhk otse sealt august ventika töötamise ajal läbima. Jahutus läheb viletsamaks töötava ventikaga.
Samas ei ole selle jahutusega mingeid probleeme. Radikas selle mootori jaoks piisavalt suur. Ma omal piiran igasuguseid augukesi. Siis seisab talvel mootor kauem soe. Siis kui mootor seisab.
Samas ei ole selle jahutusega mingeid probleeme. Radikas selle mootori jaoks piisavalt suur. Ma omal piiran igasuguseid augukesi. Siis seisab talvel mootor kauem soe. Siis kui mootor seisab.
C
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
aga mota...kas 01-le saab ka elektrilise radika panna?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Saab ikka. Ma omale ju panen. Tuleb otsida ainult anduriga radikas. Anduri auk asub all vasakus nurgas vedeliku väljalaskmise ava kõrval. Siis vaja ventikas ka. Kui romulast otsid saad ilmselt koos ventikaga. Soovikul täitsa selline kaup olemas. Tõin omale sealt. Natuke elektrijuhtmeid juurde ja moos.
C
-
kkummisuitsetaja
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
muidugi vendikat jah... sassi läks... sorry... ja mis audi radikast te räägite????
aga jah... eks see asi tule ette võtta 


CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mina soovitan jätta 01 ikka 01 radika.
see andur panna siis ülemisse lõdvikusse. olen näinud paari autot millel nii tehtud
. see osa kus lõdvik otse jookseb, sealt lõikad jupi vahelt ja torujupp vahele, torule joodad peale vindi osa ja valmis.
närvilisemad võivad anduri hoopis alumisse lõdvikusse toppida - seal muidugi asi keerulisem kuna lõdvik jube lühike.. seega mõelgem mehed
muide uued radikad zhigulile on ka alumiinium plastmass konstruiga. hinnad 600 kandis. uued vask radikad olid võrdluseks samas poes 900-1200.-
see andur panna siis ülemisse lõdvikusse. olen näinud paari autot millel nii tehtud
. see osa kus lõdvik otse jookseb, sealt lõikad jupi vahelt ja torujupp vahele, torule joodad peale vindi osa ja valmis.
närvilisemad võivad anduri hoopis alumisse lõdvikusse toppida - seal muidugi asi keerulisem kuna lõdvik jube lühike.. seega mõelgem mehed

muide uued radikad zhigulile on ka alumiinium plastmass konstruiga. hinnad 600 kandis. uued vask radikad olid võrdluseks samas poes 900-1200.-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ülemisse lõdvikusse ei aita panna. Siis ventikas töötab pidevalt. Ka siis ku radikas vastutuleva õhuga sellega ise hakkama saaks. Alla lõdvikusse Ladal raske panna. Seal vähe ruumi.
Mis sellel 06 radikal viga. Seal kõik olemas ju. Võib ju ka ise tinutada selle anduri koha sinna alla kui tahab kangesti 01 radikat jätta.
Mis sellel 06 radikal viga. Seal kõik olemas ju. Võib ju ka ise tinutada selle anduri koha sinna alla kui tahab kangesti 01 radikat jätta.
C
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
Ma olen ka üritanud seda 06 radikat 01 sobitada kuid ei ole õnnestunud. Tuleb relakaga hakata kere über lõikama sest elekriline ventikas muidu ära ei mahu. Mul on kogu kraam olemas ja 06 radikas 01 peal kuid ventikas ära ei mahu. Kui sa motamees selle sinna vahele sobitad anna ka siis siin foorumis märku.
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
kui ventikas ette panna siis võimalus ventikas tagurpidi tööle panna et suruks õhku läbi radika.....mul oli küll ventikas õige koha peal..sees seal kus peab..aga töötas tagurpidi ja surus seest sooja õhu läbi radika välja...ja siis mutlesime mikskuumaks läheb..ja kui viga sai parandatud pääle seda pole mingeid probleeme jahutusega...rahulikult sõites saab ilma ventikata ka hakkama
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Ma ei näe oma autol küll vajadust mingi teise margi/mudeli radiaatorit
küge kruvida.Kevadetti kui ilmad väljas soojemad olen radiaatori maha
võtnud ja radiaatoripesu vedeliku sisse kohe ligunema jätnud nii umbes pooleks päevaks.Ja sellest piisab.Kuuma suvega foori taga seistes pole
veenäidik kunagi üle poole näidanud.Autoks 2101.
PS. Seda radiaatoripesu vedelikku toodi meile autobaasi 200 l vaadis ja
peal oli : dlja promõvanija ohlazdennoi sistemõ,jadovitõi.Rohkem ei tea öelda.
küge kruvida.Kevadetti kui ilmad väljas soojemad olen radiaatori maha
võtnud ja radiaatoripesu vedeliku sisse kohe ligunema jätnud nii umbes pooleks päevaks.Ja sellest piisab.Kuuma suvega foori taga seistes pole
veenäidik kunagi üle poole näidanud.Autoks 2101.
PS. Seda radiaatoripesu vedelikku toodi meile autobaasi 200 l vaadis ja
peal oli : dlja promõvanija ohlazdennoi sistemõ,jadovitõi.Rohkem ei tea öelda.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili