1. leht 1-st

vaz gaasi hooba skeemi?

Postitatud: 17 Sept 2011 08:08
Postitas vazikutt
Kas kkeegi saaks anda gaasi hooba skeemi?

Postitatud: 19 Sept 2011 14:33
Postitas madis.allik
Miks seda skeemi vaja?

Postitatud: 19 Sept 2011 21:18
Postitas motamees
 
madis.allik kirjutas:Miks seda skeemi vaja?
Kaitse põles läbi ja vaja uurida skeemilt, kus asi asub.

Postitatud: 20 Sept 2011 09:39
Postitas humparts
Solgin küll natuke teemat, aga kas kuskilt on võimalik leida lahendusi piltide või siis ka õpetuste näol, kuidas teha lada gaasihoovastik trossidele ümber ?
Mis auto juppe sinna kasutada saab ja mida ise teha tuleb ?

Postitatud: 20 Sept 2011 11:08
Postitas kõrv
natuke loogilist mõtlemist ja kõik on selge :)

Postitatud: 20 Sept 2011 11:10
Postitas pavlik
No aga tule ükspäe kaema, kui Tartus oled. Trossi, pedaali ja trossikronsa doonoriks oli Opel Kadett E 1,6i aastast 1988 (pedaali pilt mu auto teemas olemas ka).
Üks suhteliselt lihtne ja kiire lahendus peaks olema uute 1,7i Ladade tross ja pedaal. Trossi ühendamist karpa külge ei oska ma sel juhul kommenteerida.
Mina kasutasin Opeli juppe kahel põhjusel: esiteks olid mul need jupid riiulis olemas ja teiseks istus tross perfektselt karpa külge (Ladaga identne kuulühendus).

Postitatud: 20 Sept 2011 11:45
Postitas siim789
Minul Niva pealt pärit tross. Salongi kinnitus pidurivõimendi poltide külge. Seal ei tulnud midagi ümber teha. Karpa poolses otsas oli niiva trossil selline pressitud metalljulla. Selle lõikasin ära ja kinnitasin trossi otsa selle valge plastist jupi, mis originaalis hoovastiku küljes on. Trossi hoidmiseks tegin plekist karpa kinnitus mutrite alla kronsa, mida siin pildil kuigipalju näha:
Pilt

Postitatud: 20 Sept 2011 11:59
Postitas viaccess
1,7i niva pedaal istub 1:1 klassikule, samuti hea niva trossi kasutada... Karpa juures vaja ainult veidi aretada...
Aga samas küsimus, milleks seda vaja on? Tehase hoova süsteem toimib mu arvates väga ilusti!

Postitatud: 20 Sept 2011 12:38
Postitas GTA
Vot on ka mul olnud juhus kus vihast sõitu tehes sai hoovastik miskise paugu (ilmselt mootorilt) ja paindus nii, et paremkurvides oli põhjagaas :D Hiljem läks hoob üldse pooleks. Ehk trossiga gaas natuke töökindlam, ei sõltu mootori asendist. Samas oli mu 1700i kole äkiline, seda trossiga gaasisüstemi oli paha sujuvalt doseerida. Klassikaline hoovasti reguleerituna on see-eest mõnusam ja sujuvam.

Postitatud: 20 Sept 2011 13:09
Postitas humparts
Trossiga saaks pedaali madalamale lasta.

Kui kellegil on seda trossimajandust pakkuda koos pedaaliga, siis olen avatud pakkumistele.

Postitatud: 20 Sept 2011 19:44
Postitas viaccess
 
GTA kirjutas:Vot on ka mul olnud juhus kus vihast sõitu tehes sai hoovastik miskise paugu (ilmselt mootorilt) ja paindus nii, et paremkurvides oli põhjagaas
Ju siis mootori padi oli katki või pehmeks vajunud!

Postitatud: 20 Sept 2011 19:55
Postitas Arvos
 
viaccess kirjutas:Aga samas küsimus, milleks seda vaja on? Tehase hoova süsteem toimib mu arvates väga ilusti!
Mul tekkis täpselt sama mõte.

Postitatud: 01 Okt 2011 13:44
Postitas vazikutt
Vaja just gaasipeedaali skeemi.