1. leht 1-st

Häda küünaldega.

Postitatud: 15 Aug 2011 09:43
Postitas pavlik
Kindlasti leiab kusagilt foorumisügavustest selle kohta infot, aga pole ei aega ega jõudu kõiki N+1 lehekülge läbi lugeda. Vabandan ka pildimaterjali puudumise pärast - ei tulnud meelde enne küünalde puhastamist klõpsu teha.
Aga mure iseenesest järgmine: küünaldele kasvab mingi katlakivi moodi ollus. Värv samas on normaalne, ei ole ei tahmased, ega ka valgeks põlenud. Küünalde margiks on NGK BPR5ES, mootori surveaste 10,3 (sõidab 98-ga), kompressiooni pole mõõtnud, aga kõik küünlad näevad ühesugused välja. Küünalde läbisõit on praeguseks 20 tuh.
Vahetusse lähevad küünlad niikuinii, küsimuseks on, kas osta uued sama marki, või miskid muud.
Vastuseid ootaks ennekõike Tuhalt, Uzzacilt, Mägilaselt ja teistelt mootorite hingeelu sügavamalt tundvatelt persoonidelt - lampi pakkumine pole teretulnud, vabandust.

Postitatud: 15 Aug 2011 10:20
Postitas logman
Seda marki küünal ilmselgelt vale säärase surveastmega mootorile. Need "viis-ee-essid" kõlbasid ainult A-76 bensiiniga sõitmiseks ;).
Klassiku stock mootorid peaksid kasutama 95 bentsuga liikumiseks küünalt hõõgarvuga 6.
Sulle võib ka see lahjaks jääda.
Vot ja tegelikult oledki üsna piiri peal, et kas 6 või 7, nii et peab ikka huupi pakkuma.

Postitatud: 15 Aug 2011 15:16
Postitas pavlik
Hm, ilmneb, et Logmanil on tuline õigus. Kui küünlaid peale mootori tegemist ostsin, siis võtsin omateada ühe astme võrra külmemad, aga mingitel segastel asjaoludel on juhtunud hoopis vastupidi. Aga millegipärast ei ilmuta küünlad ülekuumenemise tunnuseid.
Tolle katlakivi moodi sodi kohta leidsin infot, et süüdlaseks võib olla suur õlikulu (kulunud mootor). Õli kipub ta mul tõesti võtma, süüdlaseks purunenud surverõngas (mitte pooleks, vaid kild väljas), mis praeguseks vahetatud. Muidugi oli see oma jälje ka silindriseinale jätnud, aga siis peaks ju ainult üks pütt kole olema, seda jama küünaldele kasvatavad aga kõik.