1. leht 1-st
21072 tühikäik liiga kõrge.
Postitatud: 05 Aug 2011 17:21
Postitas ludwig2222
Peal siis 1,3 mootor ja 2101-e karbuss(2101-1107010 markeering).Sai karbuss pulkadeks võetud ja läbi puhutud ning vajalik vahetatud.Düüsid panin raamatu järgi :õhk 170/190 ,küte 135/125(ennem oli 135/140) ,tühikäigudüüsid 45/60.Siis sai ujukitaset regullitud ja kiirenduspumbakork sai kaanega tasapinda pandud(ökomaks?).Tulemus peale peale panekut:käivitub ilusti tooreklapp väljas,aga tühikäik jääb maru kõrgeks (tahhokas mingi 2000pööret),muidu käib ühtlaselt küll.Kui tooreklappi sisse lükkan aegamisi siis pöörded tühikäigul eriti ei lange(ka soojenenud mootoriga.Tühikäigupöörete kruvi keeramine ka ei aita-mingist kohast pöörded tõusevad aga madalamaks ei saa. Ja kui gaasi annad järsku siis nigu ei saaks kätte(poob kinni),vahel sureb välja.Ise arvan,et saab lisaõhku,aga mida asjatundjad pakuvad?
Postitatud: 05 Aug 2011 18:55
Postitas Tarvks
tühikäiku saad reguleerida ka 1. kanali siibri piiraja kruviga
Postitatud: 05 Aug 2011 23:17
Postitas ludwig2222
1.kanali siibri piiraja kruvi?Äkki oskad seda kruvi asukohta täpsustada või on tal veel mingi nimetus?:o
Postitatud: 05 Aug 2011 23:50
Postitas viaccess
http://old-vaz.ru/74.html Allpool pildil kruvi number 1.

Postitatud: 06 Aug 2011 00:04
Postitas Tarvks
see kruvi peaks olema

Postitatud: 06 Aug 2011 07:46
Postitas ludwig2222
viaccess kirjutas:Allpool pildil kruvi number 1.
ludwig2222 kirjutas:Tühikäigupöörete kruvi keeramine ka ei aita-mingist kohast pöörded tõusevad aga madalamaks ei saa.
Ühesõnaga seda kruvi keerasin aga paremaks ei saanud.
Tarvks kirjutas:see kruvi peaks olema
No pildil olev karbuss pole vist 01 oma(lõõrid erineva suurusega),aga pean oma karpa üle vaatama,et kas leidub mul selline kruvike seal.;)Seniks tänud vastajatele-kui jaole saan siis annan märku.
Postitatud: 11 Aug 2011 06:37
Postitas ludwig2222
Nüüd tekkis selline oletus,et võibolla see 07-e 1.3 mootor ongi jõuetu(loe:jääb nälga) selle 01 karbussiga(01 düüside seadistusega küte135/125-ennem135/140)?Küünlad nüüd ilusad.Aga ilmnes ,et külmalt läheb tooreklapp väljas poolest käima,aga soojalt tuleb tooreklapp sisse lükata ja starteri andmise ajal jalga gaasipedaalil hoida ning käivitumisel ka tooreklapp väljapoole tirida.Et vähemalt sellisel kujul ta toimib ja kuna ise mingi rallimees pole siis olen enam-vähem rahul hetkel.
Postitatud: 11 Aug 2011 10:02
Postitas olaaf
Kontrolli sisselaske trakt üle, kui tühikäik kõrge siis ahmab kuskilt lisaõhku, sellepärast ka poob kinni drosseli avamisel. Äkki 2 kamber jääb irvakile??
Sooja mootoriga kipubki 2101 karburaatoriga raske käivitus olema, sellepärast ka lisati 2103/2106 karpale magnetklapp... Võid proovida soojalt enne kütust karburaatorisse pumbata käsitsi, ehk läheb kergemini käima.
Põhjagaas seisnud kuumal mootoril käivitades on ka omal kohal..
Postitatud: 13 Aug 2011 03:00
Postitas ludwig2222
Tänud asjalike vastuste eest.Autol nüüd uus omanik;niiet jäi karpa uuesti lahti võtmata seekord,aga targem tsipa ikka.
