1. leht 1-st

karteri tuulutuse voolikust purskab õli

Postitatud: 16 Dets 2003 22:12
Postitas soll
Probleem selles, et 3500 pöörde juures hakkab plokukaane tuutuluse voolikust, mis õhupuhastajasse läneb, õli purskama. Mõõtsin silindrite kompressiooni ära, mis 1 ja 4 silindris oli 9 ning 2 ja 3 oli 11.
Mootoriks on Samara 1500 ja surveaste on mootoril 11.Oskab äkki keegi diagnoosida, milles on probleem?

Postitatud: 16 Dets 2003 23:19
Postitas motamees
Kui see õli purskumine toimub mootori suure veoga siis võib viga olla plokikaane tihendis mis ainult suure surve all hetkeks järgi annab ja silindri surve karterisse laseb kohast kus õli kaanest alla voolab.
Teine võimalus-tegid hiljuti mingit remonti ja unustasid mingi kaltsu klapikaane alla. Nüüd ei jõua ülespumbatav õli tagsivoolu kanaleid pidi alla voolata ja purskab tuulutusest välja.

Postitatud: 17 Dets 2003 09:34
Postitas kamikaze
Ei oska täpselt öelda mis sul seal viga aga mul ennem Mulgi Sügist oli ka sarnane jama,plokikaane tuulutusel oli pime ees aga karteri tuulutusest peksis karpa täis ja jäigi ralli poolikuks! Mootorit laiali lapates selgus,et 4.silindrisse oli kudagi pragu tekkinud arvatavasti kõrgest surveastmest ja õhukesest silindri seinast,peale selle oli ka neljast kolvist kolm pilbastex,mootor käis ikke päris kõvasti edasi,sõitmata jäigi sellex,et õli sai mootorist otsa!:cool:

Postitatud: 19 Dets 2003 14:13
Postitas haaker
Ma en ole mingi spets kuid kas ei ole probleem selles et su mootor kihu hõredax on jäänu ja lihtsalt kolvipealne mast jõuab alla karterisse mis õli leemendama paneb. Kontrolli survet silindrites.

haaker õigekiri kuluks ära

Edit:Lada 6

Postitatud: 19 Dets 2003 17:16
Postitas motamees
To Haaker: enne kui postitad midagi võiksid teemasse süveneda
Esialgne postitaja Soll
Mõõtsin silindrite kompressiooni ära, mis 1 ja 4 silindris oli 9 ning 2 ja 3 oli 11.