1. leht 1-st

Kergendatud lada hooratta joonis

Postitatud: 12 Dets 2003 19:34
Postitas olaaf
Pilt

Postitatud: 14 Dets 2003 23:42
Postitas Anonymous
Kas see tumedam osa on see mis maha võetakse ja ringiga märgitud koht see kõige nõrgem punkt.

Postitatud: 15 Dets 2003 09:25
Postitas olaaf
ringiga koht jah kõige hellam, parem sealt vähem maha võtta. tume osa treitakse välja.

Postitatud: 20 Dets 2003 20:02
Postitas Moss
aga mis tumedad kohad need väikesed kohad külje peal on? sissepuurimiskohad?

Postitatud: 21 Dets 2003 11:36
Postitas olaaf
Esialgne postitaja MossOpel
aga mis tumedad kohad need väikesed kohad külje peal on? sissepuurimiskohad?
kui hoorattas treipingis ringi käib siis on viimast jube raske puurida :D
kui mõtled seal hammasvöö kõrval siis see on juurdetreitav soon :)

Postitatud: 21 Dets 2003 17:28
Postitas tuhajuhe
seda sellise soonena pole mõtet teha,võib sellise astme sisse võtta

Postitatud: 07 Jaan 2004 17:09
Postitas sten
sai kah kergendatud mõned aastad tagasi...hoorattale suured augud sisse ja vändal kõik vastkaalud maha,kadu tiba üle 6kg.tühikäik oli mootoril 1100p,max pööret aga 06 tahhokas ei näidanudki-seier kippus teisele ringile.muidugi oli ka muu mootori sisu veidi ringi tehtud

Postitatud: 07 Jaan 2004 17:34
Postitas motamees
Esialgne postitaja juku
sai kah kergendatud mõned aastad tagasi...max pööret 06 tahhokas ei näidanudki-seier kippus teisele ringile.muidugi oli ka muu mootori sisu veidi ringi tehtud
Meile uus muinasjuttude vestja ilmunud. Sellest juba ükskord pikalt räägitud et tahhokat põhja ei saa. Lada mootor niipalju pöördeid ei kannata.

Postitatud: 07 Jaan 2004 18:21
Postitas olaaf
mina lasin ka vana tahoka lõppu. 03/06 tahokatel kasutatakse mingit eriti jama skeemi, kuna mida kõrgemad pöörded seda rohkem juurde valetab :(

panin 07 näidikute ploki ja enam kuidagi ei saa üle 6600 mootoris pole midagi vahepeal teinud.. seega tasuks nendel tahoka põhja keerajatel mõelda sellele :)

muide siguli tava süütesüsteemi lagi on ka 6600-7000 seoses kontaktide ühenduse aeglusega.

Postitatud: 07 Jaan 2004 19:47
Postitas motamees
OK parandan ennast. Mootor ei kannata nii palju pöördeid kui tahhokal kirjas. Inertsiga võib ta ju põhja lennata.

Postitatud: 08 Jaan 2004 00:37
Postitas Kristo
Esialgne postitaja olaaf
muide siguli tava süütesüsteemi lagi on ka 6600-7000 seoses kontaktide ühenduse aeglusega.
Ólaaf, kas see pööretelagi mitte klappidega seoses polnud?:puzzled Ladal pidid olema ju nõrgad klapivedrud, et selle pärast üle teatud pöörete ei läinud, või eksin?

Postitatud: 08 Jaan 2004 17:52
Postitas sten
sorry! unustasin lisada et pöördesse jooksis mitte sõiduga vaid kohapeal.sõiduga sai max 6700p.klapivedrud oid vahetatud mingite lääne omadega,igatahes väga kõvad.korra sai mootorit stendis proovitud ,siis näitas 9100p.ka nukkvõll sai "kandiliseks" tehtud (kuskil Tallinnas).töötsükkel oli küll üsna lühike sest klapisääred kippusid kõveraks minema.kepsud tehti lühemaks,sisse 05 klapipesadega kolvid,plokk ise 01oma.reguleeritava südamikuga nukkvõlli hammasratas vedeleb siiani garaazis lauapeal. see mootor sai hiljem tavalise plokikaane ja sõitis koos ühe 03ga venesse.

Postitatud: 08 Jaan 2004 19:58
Postitas olaaf
Esialgne postitaja Acid
Esialgne postitaja olaaf
muide siguli tava süütesüsteemi lagi on ka 6600-7000 seoses kontaktide ühenduse aeglusega.
Ólaaf, kas see pööretelagi mitte klappidega seoses polnud?:puzzled Ladal pidid olema ju nõrgad klapivedrud, et selle pärast üle teatud pöörete ei läinud, või eksin?
'
kontaktid hakkavad seal kandis piirama.. klapid tavaliselt enne, kuigi roolis olles ei saa mõhkagi aru, kumb takistama hakkab :D