1. leht 1-st
kummaline probleem
Postitatud: 29 Jaan 2011 13:21
Postitas vootele
Väike problem tekkis täna. Nimelt auto seisis enamiku talve, täna oli vaja sõita. Alguses oli kõik ok, mootor töötas ühtlaselt, reageeris gaasile normaalselt jne. Kusgil 30min pärast, peale lühikest pausi käivitades hakkasid jamad pihta. Kõigepealt ei tahtnud üldse käima minna, pedaal põhjas võttis paar pütti taha, needki kuidagi plagisedes. Tagant tuli musta tomu ja justkui petroolihaisu. Kui lõpuks käivitus, siis normaalselt käis ainult tühikäigul, vähegi gaasi andes hakkas plödisema ja tahtis hoopis välja surra.
Milles võiks probleemi põhjus olla?
Vesi kütuses?
Mootor on monopritsega 1.7i
[Muudetud: 29-1-2011 vootele]
Postitatud: 29 Jaan 2011 13:41
Postitas GTA
Check engine tuli ka põleb? Mõni andur võib rikkis olla ja ajule valeinfot sööta. Sellest siis rikas segu - must suits. Ma pakuks ise vee temp. andurit, oma 1700-sel sain seda kaks korda vahetada.
Postitatud: 29 Jaan 2011 13:50
Postitas madis132
Samas võid küünlad maha keerata ja vaadata kuidas sädemega lood on võib olla et küünlad on läbi ja hakkab kah jukerdama .
Postitatud: 29 Jaan 2011 15:17
Postitas vootele
Algselt postitas: GTA
Check engine tuli ka põleb? Mõni andur võib rikkis olla ja ajule valeinfot sööta. Sellest siis rikas segu - must suits. Ma pakuks ise vee temp. andurit, oma 1700-sel sain seda kaks korda vahetada.
Kahjuks on see mootor sinna ise aretatud, polegi check engine tuld teisel...
Postitatud: 30 Mär 2011 08:19
Postitas vootele
Nii kas keegi oskaks pakkuda, kust võiks vee temperatuuriandurit hankida monopritse mootorile. Volga pood laiutas ainult käsi.
Postitatud: 30 Mär 2011 09:51
Postitas Raldo
Torero, Pae tänaval
Veerenni tn Lada pood
Bosch esindus Pärnu mnt (pead teadma Bosch toote koodi)
[Muudetud: 30-3-2011 Raldo]
Postitatud: 30 Mär 2011 10:31
Postitas petz
Uus garantiiga andur minu kaudu 6,63 EUR.
Tootekood 2112-3851010.
Postitatud: 17 Apr 2011 21:17
Postitas vootele
Täna sai asja veel chekitud. Temperatuuri andur ühendatuna hakkab pritsepeas kohinal bensu peale andma, mootor hakkab lonkama ja gaasi ei maksa anda, sureb välja. Nii kui pistiku välja tõmbasin, läks käik ühtlaseks ja võis gaasitada nii palju kui soovisin.
Kummaline nähtus veel - vahetasin ühtlasi ka tagatule välja, mootor töötas, tuled ei põlenud. Nii kui kere küljest massiklemmi lahti kruvisin, hakkasid tagatules kõik pirnid põlema ja mootori töö muutus ebaühtlaseks. Uut tagatuld asemele kruvides, nii kui massi korralikult kinni keeratud sai, hakkas jälle ühtlaselt tööle...
Tundub, et nagu oleks massiprobleemid. Tõenäoliselt peaks elektrisüsteem kusagilt veel massiühendusi omama, kuid oksüdeerumise tõttu ei ole seal just kõige parem kontakt. Auto siis Mosse 2141.
Postitatud: 17 Apr 2011 23:50
Postitas GTA
Lada peal on mootoril lisamass kerest mootoriploki külge olemas, käigukasti ja ploki ühenduskohas. Tagatulede ja armatuuri massid uuri ka üle - puhasta, lihvi ja pane kokku.
Postitatud: 18 Apr 2011 00:58
Postitas Arvos
Kõik su tagatulepirnid pididki põlema hakkama kui sa massi ära võtsid. Tekkis jadaühendus. Ilmselt tekiks mootori töös ka siis sama efekt kui lülitada järgi mõni muu veidi suurem tarbija. Kui aga ei teki, siis oelks asi juba huvitav.