kummaline probleem
kummaline probleem
-
vvootele
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 25 Aug 2009 18:31
- Asukoht: Keila
- Autod: azlk 2141
- Kontakt:
kummaline probleem
Väike problem tekkis täna. Nimelt auto seisis enamiku talve, täna oli vaja sõita. Alguses oli kõik ok, mootor töötas ühtlaselt, reageeris gaasile normaalselt jne. Kusgil 30min pärast, peale lühikest pausi käivitades hakkasid jamad pihta. Kõigepealt ei tahtnud üldse käima minna, pedaal põhjas võttis paar pütti taha, needki kuidagi plagisedes. Tagant tuli musta tomu ja justkui petroolihaisu. Kui lõpuks käivitus, siis normaalselt käis ainult tühikäigul, vähegi gaasi andes hakkas plödisema ja tahtis hoopis välja surra.
Milles võiks probleemi põhjus olla?
Vesi kütuses?
Mootor on monopritsega 1.7i
[Muudetud: 29-1-2011 vootele]
Milles võiks probleemi põhjus olla?
Vesi kütuses?
Mootor on monopritsega 1.7i
[Muudetud: 29-1-2011 vootele]
Check engine tuli ka põleb? Mõni andur võib rikkis olla ja ajule valeinfot sööta. Sellest siis rikas segu - must suits. Ma pakuks ise vee temp. andurit, oma 1700-sel sain seda kaks korda vahetada.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
vvootele
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 25 Aug 2009 18:31
- Asukoht: Keila
- Autod: azlk 2141
- Kontakt:
Täna sai asja veel chekitud. Temperatuuri andur ühendatuna hakkab pritsepeas kohinal bensu peale andma, mootor hakkab lonkama ja gaasi ei maksa anda, sureb välja. Nii kui pistiku välja tõmbasin, läks käik ühtlaseks ja võis gaasitada nii palju kui soovisin.
Kummaline nähtus veel - vahetasin ühtlasi ka tagatule välja, mootor töötas, tuled ei põlenud. Nii kui kere küljest massiklemmi lahti kruvisin, hakkasid tagatules kõik pirnid põlema ja mootori töö muutus ebaühtlaseks. Uut tagatuld asemele kruvides, nii kui massi korralikult kinni keeratud sai, hakkas jälle ühtlaselt tööle...
Tundub, et nagu oleks massiprobleemid. Tõenäoliselt peaks elektrisüsteem kusagilt veel massiühendusi omama, kuid oksüdeerumise tõttu ei ole seal just kõige parem kontakt. Auto siis Mosse 2141.
Kummaline nähtus veel - vahetasin ühtlasi ka tagatule välja, mootor töötas, tuled ei põlenud. Nii kui kere küljest massiklemmi lahti kruvisin, hakkasid tagatules kõik pirnid põlema ja mootori töö muutus ebaühtlaseks. Uut tagatuld asemele kruvides, nii kui massi korralikult kinni keeratud sai, hakkas jälle ühtlaselt tööle...
Tundub, et nagu oleks massiprobleemid. Tõenäoliselt peaks elektrisüsteem kusagilt veel massiühendusi omama, kuid oksüdeerumise tõttu ei ole seal just kõige parem kontakt. Auto siis Mosse 2141.
Lada peal on mootoril lisamass kerest mootoriploki külge olemas, käigukasti ja ploki ühenduskohas. Tagatulede ja armatuuri massid uuri ka üle - puhasta, lihvi ja pane kokku.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme