1. leht 1-st

kolbide töötlemine

Postitatud: 26 Jaan 2011 17:58
Postitas nomotivation
keegi oskab rääkida mis on selle tegevuse mõte:
http://www.drive2.ru/cars/zaz/965/965/g ... 9732/#post

kuna ise vene keelt ei mõista siis jääb arusaamatuks. Piltidelt tundus, et tehakse seda lada mootori jaoks.

Postitatud: 26 Jaan 2011 18:17
Postitas tuhajuhe
Selle mootori häält tahaks küll kuulda kuidas käib. Mõte on ilmselt kolbide kergemaks tegemine,aga jah mõte on super :P

Postitatud: 26 Jaan 2011 19:31
Postitas PuZuP
Ma arvan, et seal tegemist ka pikemaks aetud kolvikäiguga vända käigu arvelt :)
Vaadates venemaa "tuunauskolbe" siis seal on lihtsalt kolvi kere lühem tavaliselt.

Postitatud: 26 Jaan 2011 20:12
Postitas posta84
Peaks ära proovima :P

Postitatud: 26 Jaan 2011 20:12
Postitas tuhajuhe
Algselt postitas: PuZuP
Ma arvan, et seal tegemist ka pikemaks aetud kolvikäiguga vända käigu arvelt :)
Vaadates venemaa "tuunauskolbe" siis seal on lihtsalt kolvi kere lühem tavaliselt.
Sedasi mah avõtta :puzzled see hakkab ju pööretel sedasi laperdama.Kogu kolvi juhtpind on maksimaalselt ära töödeldud.

Postitatud: 26 Jaan 2011 21:33
Postitas PuZuP
Jep õigus Sul on.
Õigem oleks teha seda nii, et kolvi sõrmeala mahub väntvõlli vastukaalude vahele nagu lisatud pildil.
Pildil ka näidatud, kaalu maha võtta saab mujalt.
Aga seda tüüpi kolb on juba jõuvektorite poolt läbi arvutatud sepiskolb, seega ei soovitaks Lada tavakolviga taolist lõikumist ette võtta

http://image.chevyhiperformance.com/f/2 ... n_head.jpg


[Muudetud: 26-1-2011 PuZuP]