1. leht 1-st

Karburaator

Postitatud: 03 Jaan 2011 17:33
Postitas L2llsiim
Tekkis siis selline probleem, et sain uue mootori ja selle puhastamisel ja nipet näpet parandamiselt murdus küljest karpasse tuleva bensiinivooliku kinnitus. Ja siis sooviks tead sellist asja, et kui võtan teise tüübi karpa ja kaane osa vahetan ära, kas siis on mingied suuremaid probleeme ka tulemas... Uus mootor on 1.6 ja vana on 1.2. Et kas mingite tüüsidega ja selliste asjadega võib tekkida probleem.... Sest niisama 1.2 mootori karpat peale ei saa ka panna, sest ei anna piisavalt bensiini peale.

Ettetänades!
A

Postitatud: 03 Jaan 2011 17:57
Postitas Tarvks
saad ju vana karpa düüsid uude panna?

Postitatud: 03 Jaan 2011 18:46
Postitas Walter
puhasta detaili pinnad ära pane veits liimi (keerme liimi nt.) ja koputa haamriga mõistusega tagasi.

Postitatud: 04 Jaan 2011 22:42
Postitas matzz
Kui ma viimati seda proovisin, siis väga hästi see ei toiminud, ikka hakkas lekkima. Pigem otsida uus pealne ja ongi korras. Kui huvi siis mul leidub erinevaid karpasid ja nende pealseid, kui tahad võta ühendust, leiame ehk asjale lahenduse.

Tel 58042742

[Muudetud: 4-1-2011 matzz]

Postitatud: 05 Jaan 2011 14:55
Postitas PuZuP
Lihtsam veel on muretseda keermestatud otsiks, mille keermestatud osa suurus oleks võrdeline karburaatori kaane auguga, kust voolikustuts välja tuli, ning keermestada auk, ning seejärel keermega stuts sisse. Profülaktika mõttes olen ka kasutanud seal veel lisaks koonuskeerme olemasolule tugevat keermeliimi. Soovituslik siis kasutada "kuusepuu" otsaga stutsi - voolikuklambri lahtiununemisel ei viska otsast ära kohe voolikut.
Näiteks sellised:
Pilt

Postitatud: 19 Jaan 2011 18:52
Postitas siim789
Tekkis kah üks küsimus, kuna sattus kätte üks mehaaniline karpa.
Hetkel mul kasutusel 07-me markeeringuga karpa, millel teise lõõri avamine tehtud mehaaniliseks. Kas on mõtet see välja vahetada 06 markeeringuga karpa vastu, millel mõlemad lõõrid tunduvad olevat samasuured, ning 2 kambri avamine mehaaniline???
Kumba karpaga on võimalik õige düüside ning segukoonuste valikuga parem tulemus võimsuses saavutada?

07-me karpa kohta soovituslike düüside ja koonuste mõõte sportmootorilie olen otsinguga leidnud. Aga mis mõõte võiks katsetada 06 karpaga?

Postitatud: 05 Apr 2011 19:33
Postitas kõrv
ei tee uut teemat, ning otsing kah tulemust ei andnud.
Küsimus, et mis düüsed panna 2101-XXXXXXXXX-03 karpale, mis on tõstetud 1.5 peale ?
Sooviks tulemuseks saada rohkem ökosust, kui jõudu. (karpa viimaste numbritega võin eksida)

Postitatud: 06 Apr 2011 16:52
Postitas kõrv
oskab keegi aidata ?

[Muudetud: 6-4-2011 kõrv]

Postitatud: 07 Apr 2011 15:44
Postitas kõrv
Pole kedagi pädevat vastama? peaks ju kõik vastavad tingimused täidetud olema küsimuse esitamiseks.

Postitatud: 07 Apr 2011 17:32
Postitas madis132
No aga pane siis need düüsid mis on ette nähtud 1,5 mootorile.
Düüside tabel http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 650&page=1
Kuna sul on 1,5 mootor siis võid vabalt panna 03 mootori järgi düüsid.

Postitatud: 07 Apr 2011 18:11
Postitas kõrv
Jah, mõtlesin seda ise ka, kuid jäin seda kartma, et lõõrid on ju erinevad 01 ja 03, siis võibolla tuleks ka sellega arvestada?