1. leht 1-st

Ploki soojendus

Postitatud: 23 Dets 2010 22:29
Postitas Blue-Neoon
Küsimus siis selline et kuidas saaks originaal ploki soojenduse maha ? Ise uurisin ja paljud rääkisid et need pressitakse sisse , ise aru ei saa kuidas ta sealt välja tuleb seega paluks abi :puzzled

Postitatud: 23 Dets 2010 22:43
Postitas GTA
Koputa haamriga pihta vaikselt, tõmba ise kaasa ja välja ta tulebki, kergelt koonuses on too element ja läheb ploki paisupunni augu sisse. Enne sebi poest uus punn ka sellele augule. Peaks ehk mõne krooni maksma.

Postitatud: 23 Dets 2010 23:14
Postitas Blue-Neoon
Algselt postitas: GTA
Koputa haamriga pihta vaikselt, tõmba ise kaasa ja välja ta tulebki, kergelt koonuses on too element ja läheb ploki paisupunni augu sisse. Enne sebi poest uus punn ka sellele augule. Peaks ehk mõne krooni maksma.
Tänud kiire ja hea vastuse eest ;)

Postitatud: 24 Dets 2010 00:15
Postitas ROJEV
On küsimus, kas keegi on paigaldanud ka ploki soendust? Soov on plokisoenus sisse panna. Kas pean siis mootori välja võtma(ruumi kapotii all ju pole eriti toksimseks)?

Postitatud: 24 Dets 2010 20:23
Postitas hautz
Siksil kapoti all ikka väga palju ruumi. Punni kättesaamiseks vaja üks nurk sisse lüüa, siis tuleb teine nurk välja. Siis sinna nurka, mis välja tuleb vaja tugevam kruvikas vahele ajada ja vahet suuremaks ajada. Kui vahe piisavalt suur, siis saab kullinokkadega kinni võtta ja välja tõmmata punni.

Algul kartsin, et lööb punni sisse, kuid nii kergelt need sisse ei lähe.

Postitatud: 24 Dets 2010 21:23
Postitas ROJEV
Punni ma kätte saan, sellega olen tegelenud(kipuvad rooste minema).
Küsimus ikka plokkisoenduse paigaldamisest. Ei usu et nad mingi keermega on, millegi pärast arvan et ta kergelt koonuses ja peab ruumi olema et sisse lüüja. Või nad on mingi teitmoodi ehitusega? Keegi on neid plokkisoendusi paigadanud?

P.S. Krt...di hea asi oli, olgu mis külm - käima mootor läks nagu suvel.

Postitatud: 24 Dets 2010 22:33
Postitas Mel
Tegin enda omast pildi. Vähemalt minul küljes olnud variant käis just poldi-mutriga külge. Paremal nähaolev "T" kujuline (roostes) osa mahub diagonaalis ploki august sisse. Otse olles jääb ploki augus sisemise serva taha. Tegemist on tegelikult poldiga, mis ulatub läbi koonuse ning millega pingutab koonuse kenasti auku kinni.

[Muudetud: 12-24-2010 Mel]Pilt

Postitatud: 25 Dets 2010 01:03
Postitas hautz
Mul oli lihtsalt kummist rõngastihendiga paigas. Tihend oli vana(nagu ka plokisoojendus) ja ei tahtnud paika jääda enam. Paika läks hermetsiga ja kinni jäi mootorikäpa kinnituse alla(bmw mootoril)

Tundub, et neid kahte varjanti. Ühed tihendiga ja teised koonusega.

Postitatud: 25 Dets 2010 11:16
Postitas kopp
Olen neid mitmeid paigaldanud,uuematel elementidel on kummist rõngastihend, vanematel seda pole ja nendel panin hermeetikut vahele ja koputasin haamriga pesasse kinni ja siiamaani peab 8aastat juba.

Postitatud: 04 Jaan 2011 22:16
Postitas Blue-Neoon
Aga oskab ehk keegi öelda ka palju siis tavaline plokisoojendus jõuab seda tosooli soojaks ajada? Ehk siis kui kaua peab see sees olema et läheb mingi temp-ini.

Postitatud: 04 Jaan 2011 22:25
Postitas logman
Niikaua, kuniks rahakott kannatab :D
Mitte midagi ei juhtu, kui 24h järel on. Kui aeglüliti vahele panna, siis on mõtekas ta startima sättida mitte vähem kui pool tundi enne mootori käivitamist.

Postitatud: 05 Jaan 2011 08:29
Postitas ROJEV
Eelmine talv kasutasin, oli umbes 15 miinus graade ja tunniga enne käivitamist jahutus vedelikku temp. seier hüppas 50 peale. Võttis alla 2 kw. voolu, see ka umbes sest tervel korteril olid siit-sealt tarbijat järgi.
Üldiselt peale seda katsetust olen ikka pooltundi- kuni tund enne sõitu järgi pannud, sellest piisas. No kui graadid kukkusid ikka alla 25 siis tund ja peale.

Postitatud: 05 Jaan 2011 14:00
Postitas Arvos
500w on tavaliselt plokisoojendus. Poolest tunnist piisab, seega siis igapäevane voolukulu 80 kroonisenti:)