1. leht 1-st

Üks pea ei tööta

Postitatud: 07 Dets 2010 17:01
Postitas kihnumees
Jama on siis selles, et minu sigullil ei tööta üks pea.. Vahetasime küünlad ära , ikka ei midagi.. Vahetasime jagaja kaane ära , ei midagi .. vahetasime küünlakaablid ära , ei midagi .. milles võiks probleem olla ?
Äkki süüde nõksa varajane või või mis värk on ?
Kõige salongipoolsem pea ei tööta..
Teisi nagu proovisin, et kui töötaval autol juhtme ära tõmbad , kuuled ju kuidas turtsuma hakkab ja tahab välja surra, aga kui sellel viimasel küünlal ( salongi poolsel ) kaabli pealt ära tõmbad siis ei muutu midagi .

[Muudetud: 7-12-2010 kihnumees]

Postitatud: 07 Dets 2010 17:04
Postitas MuKi14
Üks pea, pole sul rohkem vajagi.. :) Aga kui silinder ei toimi siis kontrolli kontaktivahet, mul oli sama viga.

Postitatud: 07 Dets 2010 17:05
Postitas PuZuP
Eeeee... mitu pead Sul sellel motol siis on???
Mingi Vau tüüpi mootor?

Postitatud: 07 Dets 2010 17:33
Postitas lada
Äkki tal on mingi põiki paigutatud V-mootor:D

Postitatud: 07 Dets 2010 17:34
Postitas posta84
Silindri pea-Cylinder head. Siis peaks igal silindril olema eraldi kaas nagu laeva mootoritelgi. Jeep Cherokeel olen ka näinud sellist.:P

Postitatud: 07 Dets 2010 17:45
Postitas marzer
Klapist tükk väljas vb. Mul oli nii ühe mootoriga. Säde oli olemas, siis mõõtsin survet, mida praktiliselt ei olnud. Kaane mahavõttes selgus et klapil väike tükk väljas.

Postitatud: 07 Dets 2010 18:35
Postitas kõrv
või on kolb/silinder liialt kulunud

[Muudetud: 7-12-2010 kõrv]

Postitatud: 07 Dets 2010 19:11
Postitas zizzalik
Tõsta korra küünlad nt 3ndal ja 4ndal silindril ringi. Võta töötava auto pealt korra prooviks jagajakaas ja küünlajuhtmed ja vaata mis siis teeb. Praegu pime ka, näed kui kuskilt üle lööb.

Postitatud: 07 Dets 2010 19:24
Postitas kihnumees
Okei , andke andeks , olen 13 ja ei tea veel pooli asju eksju aga selle mõnitamisega ma ka targemaks ei lähe, parem andke nõu nagu kõrv, zizzalik,muki14 ja marzer :)

Postitatud: 07 Dets 2010 19:36
Postitas posta84
Mõõda kompresioon silindris ära. Klapp võib vabalt põlenud olla.

Postitatud: 07 Dets 2010 19:42
Postitas PuZuP
Muig...asi ei ole mõnitamises.
Lihtsalt kui loogiliselt oma pead kasutada, oleksid enne siia postitamist välja enda jaoks mõelnud, et tegelikult oleks õige pealkiri siis: " Üks silinder ei tööta".
Ladaklubi foorumis on väga palju korralikke teemasid, kus erinevad esinenud probleemid põhjalikult lahti seletatud. Ehk siis see kui vana sa oled, ei mängi mingit rolli selles kas viitsid enne natuke ise tööd teha ja siis küsida kui miskit mõistmatuks jäi.

Nii teemasse.
Kõigepealt keera see sama küünal välja mis väidetavalt ei peaks töötama.
Ja üks mees kettasse kes võtit keerab ja teine kes kapoti all hoiab küünlapiipu pistetud küünalt vastu plokikaant.
NB!!! KÕRGEPINGE - pangu paksud kindad kätte või hoidku küünalt tangidega.
Küünal peab olema ka korralikult piipu kinni vajutatud mitte lihtsalt otsa torgatud.
Kui säde on, on viga mootoripoolne.
Kui sädet pole on viga süütesüsteemi poolne.
Alusta juhtmete omavahelisest ringitõstmisest kontrolliks.
Eelnevates postitustes ütlesid et vahetasite jagaja kaane ära - vaadake ka rootori olukord üle, vajadusel vahetaga ning kontaktivahe paikaajamiseks on samuti foorumis õpetus olemas - juhul kui pole tegemist kontaktivaba jagajaga.

Nüüd mootori poole pealt: hangi kompressioonmeeter - silindri kompresiooni mõõtmise manomeeter ning mõõda surved ära silindril.
Enam vähem normaalne surve peaks olema kindlasti kümme ja üle kanti, et üldse miskit veel mõistlikult töötaks.
Paha ei teeks ka ülejäänud silindrites see ära mõõta. Rõhuerinevused ei tohiks ületada maksimaalselt 1 baari. Kui juba üle selle (tavanukkvõlliga) siis kuskil miskit paha juba.
Kui mõnes silindris ongi rõhk väiksem, siis klapikambri kaas maha ja klappide vahed üle mõõta, vajaduse reguleerida. Kui ka siis paremaks ei muutu, siis tuleb juba plokikaas maha võtta ning klapid uuesti tihedaks teha.
Klapivahede paikaajamiseks foorumis samuti õpetus olemas.
Samas ei välista ka seda, et kui juhtunud rihm katki minema, siis tuleb juba kõik klapid vahetada.
Tee kõigepealt elementaarsed mõõtmised ja toimingud ära ning anna teada, mida targemaks said.
Väga palju postitusi on jäänud lõputa kuna peale küsimusele vastuse saamist ei ole olnud tagasidet, et kas vastuse tõttu sai probleem lahenduse või mitte.

Päikest
PuZuP

Postitatud: 07 Dets 2010 21:54
Postitas viaccess
Kui ei tööta 4s silinder siis võib viga olla ka piduritega seotud. Nimelt kontrolli pidurivõimu ja selle vooliku... pane kollektorile pime ette kasvõi, kui hakkab tööle siis tead kust viga otsida.. Edu!

Postitatud: 07 Dets 2010 22:21
Postitas kihnumees
Ohjah , päris mitu varianti mis võib viga olla.. Esimene sedasorti viga sellel autol minukäes.
Eks ma nokitsen mingipäev kui just õues pimedaks ennem ei kisu.

Postitatud: 07 Dets 2010 23:54
Postitas zizzalik
Kui enne käima ei saa, siis ma võin nv läbi astuda :)

Postitatud: 08 Dets 2010 09:28
Postitas ats97
Algselt postitas: viaccess
Kui ei tööta 4s silinder siis võib viga olla ka piduritega seotud. Nimelt kontrolli pidurivõimu ja selle vooliku... pane kollektorile pime ette kasvõi, kui hakkab tööle siis tead kust viga otsida.. Edu!
Alustaksin samuti sellest - vanad ning mõranenud voolikud salakavalad kurjamid. Alustaks ikka lihtsamatest ning elementaarsematest asjadest.

Postitatud: 08 Dets 2010 09:57
Postitas matzz
Kõigepealt proovi eelpool soovitatud küünalde asju, kui ei aita, mõõda kompresioonid ära siis vaatab edasi ...

Postitatud: 08 Dets 2010 16:54
Postitas kihnumees
Aitäh teile, proovin järgi ;)

Postitatud: 11 Dets 2010 14:54
Postitas zizzalik
Saime mootori kõigi 4 silindriga käima. Veaks olid kontaktid, mille vahele sädet ei tekkinud. Lükkasin küüneviiliga üle, regullisin kontaktivahet ja süüdet muutsin ka natukene varasemaks, aga seda siis kui mootor juba käis

Postitatud: 11 Dets 2010 15:08
Postitas PuZuP
Ja siit kõigile teistele näide: Alati tuleb ka tagasisidet anda ;)