1. leht 2-st
süüde silindrites
Postitatud: 04 Dets 2010 23:37
Postitas Roberto
Tere, võin küll väga lollina tunduda, kuid süüte teemasid lugedes ei ole siiani aru saanud, kui panen mootori märgid paika, siis kumba silindrisse lõpuks süüte panen, kas esimesse või neljandasse. See on väga selgusetuks jäänud, kuna ühed räägivad üht ja teised teist;)
Postitatud: 05 Dets 2010 03:06
Postitas jukii
esimesse !
Postitatud: 05 Dets 2010 10:43
Postitas Olle
Mina paneksin neljandasse, siis on tõenäosus suurem, et mootor käima hakkab.

Postitatud: 05 Dets 2010 11:05
Postitas zizzalik
saab käima nii 1mese kui ka 4ndaga, vahel võib pool tiiru valesti olla, see tuleneb sellest, et kui nukkvõll ja vahevõll teevad 1 pöörde, siis väntvõll teeb 2 pööret. Peaasi, et rootori ilusti kohakuti paned selle silindriga või nõks enne ja siis pead vaatama, et kontaktid hakkaksid kohe kohe avanema. Seda saad kontrollida nii et kui süüdse sees, siis jagajat liigutades lööb sädet. Kui käib, siis saad hääle järgi paremini paika timmida.
Segane jutt, a ehk on kellegile kasu:P
Postitatud: 05 Dets 2010 11:11
Postitas viaccess
zizzaliku jutt õige! Kord võib 1 ja kord 4s olla, oleneb sellest mis asendis nukkvõll on... Väntvõlli suhtes nukkvõll võib kahes asendis olla, kuigi märgid sobivad mõlemal juhul...
Kontaktide avamist hea kontrollpirniga paika ajada. Üks ots massi ja teine süütepooli klemmile (mis läheb jagajasse) kontaktid koos pirn ei põle, kontaktid lahti läheb põlema. Edu!
Postitatud: 05 Dets 2010 12:41
Postitas Roberto
Kuidas ma kontrollin, et millal peaks neljandas ja millal esimeses olema? eeldan, et nukkvõlli ja klappide järgi, aga mis asendis nad olema peavad, et vastavalt oleks esimeses silindrisse sädet vaja.
Postitatud: 05 Dets 2010 15:37
Postitas kopp
Klapikambri kaas maha,keerad väntvõlli üss märkide järgi ja siis on ühel silindril mõlemad klapid kinni ja selle järgi panedki süüte paika.Säde peab olema selles silindris mille klapid kinni ja korraga on ainult ühel silindril klapid kinni.
Lihtne ju.
[Muudetud: 5-12-2010 kopp]
Postitatud: 07 Dets 2010 19:28
Postitas hautz
Milleks ajada aska keeruliseks ja hakata mootorit lammutama:spin
Paned ntx esimes püti järgi paika ja kui hakkab karpasse, või väljalaskesse tagasi lööma käivitades, siis juhtmed tõstad 180 kraadi ringi ja süüde paigas. Juhtmed nii: 1- 4-ks, 4-1-ks, 3-2-ks ja 2-3ks.
Kunagi, kui ei teadnud seda, et saab 180 kraadi valesti paika panna, siis oli mõistus otsas. Süüde märkide järgi paigas, kui auto ainult turtsus ja paukus.
Kui igav on, siis paned süüte nii paika, et nukkvõlli märk on üleval. Rootor suunatud siis neljandale pütile.
[Muudetud: 7-12-2010 hautz]
Postitatud: 10 Dets 2010 17:15
Postitas Roberto
ei saa mitte hakkama, olen täna terve päeva jamanud selle mootoriga. Mootor siis 1,7 karpaga 1996a Niva ja jagaja ilma kontaktideta. Vahetasin keti ja pinguti ära, enne seda kõik töötas, kuid pärast keti vahetust ei saa mitte häältki sealt mootorist kätte. Panin alt pikemale kriipsule ja ka ülalt nukkvõlli märgi kohakuti. Rootori suunasin esimesse silindrisse, käivitades lõi karpast ainult suitsu välja popsudega. Arvasin, et on poole tiiruga vale, jätsin nukkvõlli märgi paika ja keerasin väntvõlli terve tiiru uuesti pikemale märgile ja panin nukkvõlli rattale keti uuesti peale, kontrollisin märgid olid kohakuti. Mis siis ikka, tegin uue katse käivitamisel, kuid sama asi kas ei tee üldse midagi või lööb popsu karbussist. Sai ka jagajat igas asendis keeratud ja kontrollitud kas küünaldele sädet tuleb. Täiesti lootusetu! Müstika, kuidas ta ei käivitu kui on igatpidi proovitud ja ometi töökorras mootor, kuna enne ketivahetust töötas. Oskab keegi mulle miskit nõu anda?
Postitatud: 10 Dets 2010 17:33
Postitas zajetz
kui sa väntvõllile ringi peale tegid siis ei saanudki midagi paremaks minna. tõsta nüüd jagaja peal küünlajuhtmed ümber 180 kraadi ja proovi uuesti.
[Muudetud: 10/12/2010 zajetz]
Postitatud: 10 Dets 2010 18:09
Postitas Roberto
aga kuidas ei saa midagi paremaks minna, kui 1 ring edasi keerata väntvõlli nii, et nukkvõll on paigas? Minu aju järgi peaks see lahendama poole ringiga vale oleva süüte? Ma võin ka muiduga eksida, sellepärast küsingi abi.
Postitatud: 10 Dets 2010 18:33
Postitas Villem666
Poisil võib õigus olla, kui ta kõiki teisi asju keeras, siis ta isegi keeras 180 kraadi, muidugi väga raskelt, lihtsam oleks juhtmed ümber tõsta ju.
Kas tegid niimoodi nagu soovitas hautz?
Terv. Villu
Postitatud: 10 Dets 2010 18:58
Postitas Roberto
jah kui lõi karpasse, tõstsin juhtmed risti ringi just nagu hautz rääkis, kuid minu mäletamist mööda kas ei juhtunud üldse midagi või lõi ikka karpasse. Olen täitsa nõutu. Põhimõtteliselt kui alt on pikas kriipsus ja ülalt ka märgis, siis on ju ainult kaks asja, kas panna rootori ots esimese silindri juhtmele ja kui popsib karbussist siis tõsta risti juhtmed ringi ja peaks ju ometi käima minema. Müstika, aga mul nii ei ole
Postitatud: 10 Dets 2010 19:00
Postitas Roberto
mida veel kontrollida või mille järgi vaadata, säde on ilus sinine.?
Postitatud: 10 Dets 2010 20:58
Postitas hautz
Proovisid ikka teiste küünaldega?
Kui juba täis tõmmanud, siis tükk tegu töölesaamisega.
Samas, kui ainult karpasse lööb, sis kahtlustaks ikkagi vale süüdet. Kui juhtmed 180kraadi valesti, siis lõi karpasse ja vahel väljalaskesse.
Postitatud: 11 Dets 2010 10:15
Postitas Roberto
Võibolla tõesti oli juba ennast korralikult täis tõmmanud ja seega ei andnud tulemust. Igatahes lähen jälle närve kulutama;)
Postitatud: 11 Dets 2010 16:23
Postitas Roberto
täiesti lootusetu selle mootori tööle saamine. Panin märgid paika ja sädeme 4. silindrisse, käivitades mitte mõhkugi, keerasin jaga rootorit ühe nuudi võrra edasi siis mingi aeg lõi koguaeg karbussist tagasi, rootorit veel keerates hakkas nagu mingil kohal lubama veidike,kuid veel keerates kadus ka lubamine. Panin uuesti jagaja paika ja tõstsin juhtmed 180kraadi ja nüüd lõõb sumpsist popsusi ainult. Ei kujuta ette, äkki peaks proovima süütepooli ja jagaja vahetust ja selle kontaktivaba jagaja hoopis ära viskama??
Postitatud: 11 Dets 2010 17:35
Postitas zajetz
kui popsub ainult sumpasse siis on süüda liiga hiline. proovi nuudist paari hamba võrra varasemaks tõsta ja siis saad juba ehk jagaja liigutamisega asja paremaks. Kontaktivaba jagaja igakell parem kui tavaline.
[Muudetud: 11/12/2010 zajetz]
Postitatud: 11 Dets 2010 20:24
Postitas Roberto
keti vahetusel ei saa ju midagi muud juhtuda, et ta mul tööle ei lähe? vända ja nuka rattad panen ju märgi järgi paika ja kui märgid klapivad peab ju korras olema. See hammakas, mis õlipumba ja jagaja oma on selle märgi vaatamine ei ole ju ketti peale pannes(või noh vahetades) oluline?
Postitatud: 12 Dets 2010 22:27
Postitas Roberto
Tööle sain lõpuks ta, tahtis süüdet neljandasse silindrisse ja tõmbamist. Tõmmates sai podisedes tööle, sai jagajat ja rootorit keeratud seni, kuni kõrva järgi enamvähem oli. Kuid uus probleem on selles, et 1. ja 2. silinder ei tööta nüüd. Säde on olemas ja küünlad töökorras. Küünalt märjaks ei jäta. Mis võiks sellist asja põhjustada?