1. leht 1-st

Postitatud: 23 Nov 2003 18:02
Postitas Moss
ma kõrvutasin eile oma blokki mosse 82mm hülssidega. pm saaks need sinna sisse küll aga ei tea mis rahaga. äkki oleks odavam osta 79 blokk ja see 82seks lasta. Samas mosse hülsse annaks ka ehk paar mm puurida aga siis ikkagi vaja betooni täis lasta (nagu mina aru olen saanud et tehakse).

Postitatud: 23 Nov 2003 20:20
Postitas motamees
Esialgne postitaja MossOpel
Samas mosse hülsse annaks ka ehk paar mm puurida aga siis ikkagi vaja betooni täis lasta (nagu mina aru olen saanud et tehakse).
Ma olen lugenud et jaapanlased tegid kivist (keraamiline) mootori Aga et siin kodusel teel selle valmis saab see paneb küll imestama.
See et sa kuulsid et keegi pani betooni ei tähenda veel seda et see korralikult töötas.
Huvitav miks tehases üldse veesärk tehakse, kui niisama hakkama saab?

Postitatud: 30 Nov 2003 15:31
Postitas Moss
Lugesin selle betoonploki kohta aadressil http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=3045
P.S. Soovitan lugeda :cool:

Postitatud: 30 Nov 2003 15:43
Postitas motamees
Aitähh soovituse eest. Lugesin läbi ja soovitan ka sul lugeda. Ja kui sa loed siis loe ja pane tähele kõike mitte ainult seda mis sulle huvitav on.
Seal on ju kenasti õeldud et mootor tänaval kasutamiseks kõlbmatu. Ainult võistlusteks ja lühikesed otsad (tragsteri mootor üldse ilma jahutuseta).
Pead ka uurima mis kütusega nad sõidavad. Jahutuse eesmärgil kasutatakse teatud kütuseid (piiritus). Kui sa nüüd selle kahe silma vahele jätad on tagajärjed kurvad.

Postitatud: 30 Nov 2003 16:55
Postitas Moss
No ega ma nii lohakas ka pole. Soovitan uuesti üle lugeda:D, kuna vahepeal postitusi juurde tuli. Võin ka ingliskeelse postituse ära tõlkida kui vaja.

Postitatud: 01 Dets 2003 11:10
Postitas Laada
Esialgne postitaja MossOpel
No ega ma nii lohakas ka pole. Soovitan uuesti üle lugeda:D, kuna vahepeal postitusi juurde tuli. Võin ka ingliskeelse postituse ära tõlkida kui vaja.
No üle lugeda võib ju 100 korda ja tõlkida ka muidugi, kuid võiks ju mõtlemisvõime ka säilitada. . .
Kordaks siinkohal motamehe sõnu, et milleks siis üldse masinatele vesijahutus on mõeldud?! Loomulikult võib ju sellisel moel tugevdada (kiirendus)võistlusauto mootorit, kuid ma ei näeks küll vähimatki mõtet lada mootoriga midagi sellesarnast ette võtta.
Lisaks eelnevale tuleb ju tavamootoritelgi üsna sageli ette plokikaane tihendi riknemisi, plokikaane ja kaane pragunemisi, kõverdumisi jms. Väga fantaasiavaene ei pea selleks olema, et kujutada ette mis toimub kui mootoris on betoon. Betooni soojuspaisumine võib küll olla sarnane mitmesugustele metallidele, kuid miskipärast ma arvan, et soojusjuhtivus ei ole seda mitte?

Postitatud: 14 Jaan 2007 21:50
Postitas Moss

Postitatud: 15 Jaan 2007 09:22
Postitas PuZuP
Moss...on Sul selle veesärgi "betoneerimise" kohta ka rohkem matejali...?
Tahaks Sinuga vähe arutada asja... :P

Postitatud: 15 Jaan 2007 20:25
Postitas Moss
Kuna vajadust väga pole tekkinud sellejärgi, siis otseselt otsinud pole. Lihtsalt see pilt jäi ette selle 600hj'se Opel Corsa :lol lehel ja tuli meelde, et kunagi sellest siin juttu oli.

Arutada võib ikka. Vahel küll mitte tel. teel aga U2U vahendusel alati olemas.