1. leht 1-st

vesi käib mootorist läbi??

Postitatud: 15 Sept 2010 11:48
Postitas Kilinkolin
Mootor siis hakkas vett neelama ehk jahutusvedelik kaduma, tühikäigul tuli tihti ikka korralik aurupilv sumpast ning kätt sumpsi juures hoides oli käsi ka varsti märg. Nii u. 500 kilti maha sõidetud, nii 50 kildi järel vett kallates, nüüd aga hakkas juba õli ka vaikselt vahuseks minema, võtsin plokikaane maha ja ennäe imet kõigis silkudes vett sees.
Palun abi vea tuvastamisel.:puzzled

ja veel, et tegu 1.7 i-ga

[Muudetud: 15-9-2010 Kilinkolin]

Postitatud: 15 Sept 2010 12:44
Postitas marzer
Mahlad segamini. Plokis või kaanes kuskil mõra sees või plokikaanetihend katki.:puzzled

Postitatud: 15 Sept 2010 12:51
Postitas Kilinkolin
otseselt segamini ei ole ju, sest õli mingi 500 kildi läbimisel tundus veel täiesti ilus puhas, kuigi vesi kadus terve selle aja sumpa kaudu, ehk läbi mootori ning õli muutus alles nüüd vaikselt vahuseks ja vee sees pole ka õlist mingeid märke. Äkki viga sisselaskes.?:P

Postitatud: 15 Sept 2010 12:54
Postitas carl93
See ,et silindrites vesi tähendab seda ,kui kaane maha võtsid jäi jahutussärki ikka jahutusvedelik ja sealt pääses silindritesse.Ma usun ,et kui sul vesi oleks silindris siis see pill ei hüüakski.Ja sumpsist tulev vesi on normaalne nähtus ehk siis kondents.Ja õli võibki vahune veidi olla ehk emulsioon.Kontrolli kõik voolikud üle ja see toru ka, mis sisselaske kollektori all ehk siis need mõlemad peenikesed torud, mis salongi jooksevad tavaliselt mädanevad nad läbi :cool:

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]

Postitatud: 15 Sept 2010 13:05
Postitas Kilinkolin
põhimõtteliselt oli nagu radikas eemaldatud ja vesi väljas ning seda kondentsi tuleb ikka eriti palju(vahet pole kas külma või sooja mootoriga), sumpast ikka mõnus aurupilv väljas(käe sumpa ette paned, tõmbab kohe märjaks ka) ja ega ta just väga hästi ei käi ka, sesmõttes,et laksust just käima ei taha minna alati(tahab vähe ketramist), gaasi maha lastes hoiab ka pöördeid kuidagi kaua üleval ning vahele kibub ka vähe jätma e. sumpast kostub tühje lörtsatusi.

Postitatud: 15 Sept 2010 13:07
Postitas Kilinkolin
a ok, kontrollin siis igaks juhuks veel korra lekete olemasolu.

[Muudetud: 15-9-2010 Kilinkolin]

Postitatud: 15 Sept 2010 13:37
Postitas carl93
see ,et turtsub on normaalne.Aga jah kui vesi oleks silindris siis su pill ei töötaks.

Postitatud: 15 Sept 2010 13:49
Postitas Kilinkolin
ok, aga selline aurupilv kogu aeg.?

Postitatud: 15 Sept 2010 14:13
Postitas olaaf
plokikaanes pragu või kaas kõver,
mõõta on hea lehtkaliibriga kasutades näiteks vaaderpassi - hea pikk sirge metallist asi :)
kui vesi kopsus siis ongi aur taga - sellega kaasneb ka surve jahutussärgis.


[Muudetud: 15-9-2010 olaaf]

Postitatud: 16 Sept 2010 11:39
Postitas Kilinkolin
Eks tuleb siis plokikaas ära kontrollida, et kindel olla , algul ise proovida aga hästi ei usu, et endal vea tuvastamine õnnestub, pole nagu vastavaid riistu arvan.

Kui keegi teab kes, kus Jõgevamaalt mitte väga kaugel oleks pädevam võib teada anda.
Aitäh.;)

[Muudetud: 16-9-2010 Kilinkolin]

Postitatud: 16 Sept 2010 12:56
Postitas olaaf
mis vastavaid riistu? vaaderpassi pole kodus? või pikka sirget metalljoonlauda või mõnda muud sirget siledat metalldetaili.
asetad plokikaanele ja lehtkaliibriga mõõdad, kaliibri puudumisel võid proovida paberilehega - kui see vahelt läbi mahub samalajal kui pikk liist plokikaane äärtele toetub põlemiskambri poolt on kaas kõver.
enne mõõtmist tuleb hoolikalt puhastada plokiaas vana tihendi jääkidest ja mustusest.

loomulikult on alati võimalik, et on lihtsalt tihendi ära põletanud ajapikku..
eks kui lahti võtad näed, jäljed võiksid näha olla kuna sa oled selle masinaga sõitnud. lekkiva silindri kolb ja põlemiskamber on tavaliselt puhtam ja mitte tahmane nagu teised...

[Muudetud: 16-9-2010 olaaf]

Postitatud: 16 Sept 2010 14:02
Postitas Kilinkolin
Ok, tänan kõigile abi eest. Plokikaas tundub küll sirge ja proovin uue tihendiga- loodan, et saab asja.

Postitatud: 23 Sept 2010 15:55
Postitas Kilinkolin
Terv jälle siis. Nüüd lõpuks sain veale pihta siis ja nagu ma varem pakkusin oligi asi sisselaske kollektoris - nimelt kollektori poldid olid kõik põhimõtteliselt lahti ning selt siis jahutusvedeliku avadest imeski vee mootorisse.
Krdi kahju, et keegi seda pakkuda ei osanud, isegi minu oletuse peale, et asi kolles, sest nüüdseks olen plokikaant maha kiskunud, plokikaane tihendit vahetanud, mootori maha kiskunud ning uuele mootorile tahtnud pritsungi ümber kruttida, mille käigus lõpuks asi selguski.:sein aga ok. -ärge pahandage, niisama.:sein:D

Postitatud: 23 Sept 2010 17:36
Postitas posta84
Eks ta ole jah, et enne ikka tuleb vaadata üle elementaarsed asjad, seejärel viga kaugemalt otsima hakata.. :lol