1. leht 1-st
Ladale turbo !
Postitatud: 07 Sept 2010 17:07
Postitas haliseja001
Tere. Kuskil on kindlasti selline teema juba aga ma ei leidnud seda. Et mul selline mure, et ostsin ladale turbo. See on diiselmootori turvo, hea väike. Aga mul tekkis selline küsimus, et kuida oleks seda turpsi kõige kergem panna. Pole eriti kogemusi,et keegi vb oskab aidata!!
Postitatud: 07 Sept 2010 17:23
Postitas humparts
Tere, tegelt on müügil ka turbo kompektid ladale koos vajaminevate tarvikutega. Ega turbo paigaldus ei ole aind turbo ostmine ... seal vaa ka korralikult ümberehitusi teha ..
Postitatud: 07 Sept 2010 21:38
Postitas haliseja001
Aga kuskohast ma seda komplekti osta saaksin ja kui palju see maksab??
Postitatud: 08 Sept 2010 16:07
Postitas maalo
maru äge on lihtsalt osta turbo, kuna nii on popp ja noortepärane, kuid enne on vaja selgeks saada üldse põhimõte, milleks turbo on, ja kuidas seda paigaldatakse, et mitte asjatult raha kulutada.
Sa pead nüüd leidma mootori juures koha, kust võtta turbole õlitus, turbole peab õlitus peale jooksma ilusti otse ülevalt, samuti pead õli tagasivoolu tekitama tagasi karterisse. Lisaks on vaja lahendada rõhu teema, enamjaolt on vist kasutatud Audi wastegate'i, kus saab vedru sättimisega natuke majandada. Üldiselt diisliturbod ei ole väga suure tootlikkusega, bmw oma ongi vist max. 1.2bar. Bensiiniturbod on väheke tegusamad. Võid proovida ka Scania turboga, kuid siis on turbo-lag nii suur, et siksil on 4000rpmi selle koha peal alles. Samuti on kolded vaja ringi teha ja õhuvõtt lahendada.
enne ostmist oleks pidanud kodutöö põhjalikult ära tegema. Nüüd vb selgub, et sul ei olegi selle turboga midagi peale hakata, sest mootor on hõre ning pead kõigepealt hakkama korralikku mootorit otsima, kui ei ole just 1.6...
Postitatud: 08 Sept 2010 16:32
Postitas olaaf
http://www.kartuning.ru/shop/product/101697/
kõik on olemas maailmas, kas võib tellimuse sisse anda?
pritse pead siis veel juurde vaatama
[Muudetud: 8-9-2010 olaaf]
Postitatud: 08 Sept 2010 21:36
Postitas logman
Ära aja naerma

50 000 rutsi jagame pooleks (noh nii igaks juhuks, kuigi kurss on teine) ja 25 tuhhi eegu eest komplekt olemas.
Liidame töö, kollektori ja muu jura juurde ning kas see raha on siis seda väärt, et mingi pehme kere sõlme keerata.
Alustama peaks korraliku raami leidmisega, millega asjalikult saba kannataks liputada.
Postitatud: 08 Sept 2010 21:43
Postitas humparts
mingi hetk liikus neid ka umbes 10 plus paar kilo peale hinnaga.
Postitatud: 08 Sept 2010 22:23
Postitas viaccess
Algselt postitas: maalo
maru äge on lihtsalt osta turbo, kuna nii on popp ja noortepärane
Ja jaa, just nii see on... kunagi oli ka küsimus et kas Blow Off klappi on mõtet samarale paigaldada?
Postitatud: 08 Sept 2010 23:01
Postitas corrado
Turbo pole küll esimene asi mida osta turboka tegemiseks

Nagu eelnevalt mainitud, esimesed asjad on korras kere ja korras mootor.
Järgmiseks oleks siis progeaju + korraliku SL koldega pritse.
Siis on vaja teada palju jõudu umbes kätte tahaksid saada, sellejärgi siis ostad pihustid ja turbo.
Siis on 101 muud pisividinat vaja, tähtsamatest siis VL kolle materjal, erinevad andurid aju tööks, siis wastegate(kui pole sisene olemas) jne jne.
Ja peale kogu selle krempli kokkuladumist on vaja häälestada, mis pole ka kõige lihtsam asi.
See on siis kui tahta korralik asi teha.
Samas turbotatakse ka karpamootoreid ja mõnel juhul ka päris edukalt.
Ühesõnaga kogu asja võlusõna on EELTÖÖ
Esimese asjana võta ette
www.turboclub.ee
[Muudetud: 8-9-2010 corrado]
Postitatud: 08 Sept 2010 23:04
Postitas humparts
Tegelt on veel üks vägagi oluline ütlus. Auto tuunimist alustatakse piduritest!!!
Postitatud: 09 Sept 2010 13:08
Postitas karl01
mina ei saa aru neist inimestest kes tulevad lihtsalt ja pärivad mingeid lolle küsimusi, mis on tekkinud mingist youtube videost. sa ostad endale hea väikese diisli turbo mis kindlasti on mingi vana passatipealt pärit ja pole kindel üldse kas laagrid ja tiivad terved on ja siis sa mõtled et pohh panen selle oma kopikapeale ja siis kopikas läheb lendu! tee enda mootorile kappremont või või dr. tuha juurde mootor ja ma olen suht kindel et sul nalja saab olema ilma selle väikese diisli turbota!

Postitatud: 10 Sept 2010 15:01
Postitas haliseja001
tere . Mootoril on kapp tehtud . kere on 5+ aga lihtsalt vedeles sõbral, ja ma ostsin ära talt selle . ma lisan õhtul enda siksist piltte, siis öelge ,et kas see on ront või ei ole . ?
Postitatud: 10 Sept 2010 18:37
Postitas nifferdis
Ükskõik, kas eesmärgiks on kiirem auto või turbo 'labidaga-selga' fiiling, siis 10-15K eest mine osta mõni sõitev masin - hoiad kokku nii aega, raha, kui närvirakke.
Kust tuleb see arvamus, et kui võtta odav auto ja odav turbo, et siis turbotamine on odav ja paar õhtut õlle kõrvale nuusata tegemine? Enese harimine on igati tervitatav nähe, aga selleks on kordades lihtsamaid mooduseid.
Soovitan teema algatajal alustada algusest ja lugeda läbi teooriad mootori tööpõhimõtetest ja turbotamisest, mida on terve googel täis, aga üks eestimaine ülelaadimise A&O
LINK.
PS! Hea raha eest saame pakkuda ka valmis lahendust

Postitatud: 13 Sept 2010 17:44
Postitas Vaznik
Seoses selle teemaga tekkis küsimus.
Mida üldse sellisest turbost arvata? Mõtlen just antud isendist.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Lada-150 ... 3ca6b999ac
Mihkel.
Postitatud: 14 Sept 2010 22:48
Postitas Valdz
Laias laastus võib niisugusi hiina turbosid liigitada lauakaunistuste valdkonda.
Osadel on need turbod siiski ka pidanud ja sellepärast müüakse sõitnud (ja mitte suitsevaid) turbosi kallimalt kui uusi.
Kui rääkida korralike tootjate T3/T4 hübriididest siis need on väga hea spooliga ja korraliku jõunumbriga, aga Lada mootorile totaalne overkill.
Postitatud: 24 Okt 2010 17:07
Postitas aargo
kuna ladale turbo panemine läheb üldjuhul küllaltki kalliks, siis kõige lihtsam plaan... OSTA AUTO MILLEL JUBA TURBO PEAL

:D
Postitatud: 22 Mär 2011 21:49
Postitas tuhajuhe
Miks keegi ei taha esmalt olemas olevat mootorit,vabahingajat paremini liikuma panna??Kohe vaja turbotama hakata.Kui selle vabahingaja paremini hüüdma saate ,siis on ka mootorist teisem nägemus,mis ja kuidas seal asjad käivad.
Postitatud: 28 Juul 2011 18:50
Postitas matzz
Pakun, et kõigile tähendab turbo suurt jõudu, ägedat häält ning odavat ehitust.
Miks mina seda tegin ? Tahtsin samamoodi kergesti jõudu juurde saada ning mitte väga kallilt. Viimane osa sellest paraku paika ei pea.
Turbo eelisena võiks välja tuua selle, et kui tavalist lada mootorit ehitada, siis tõuseb ka küttekulu metsikult, stabiilsus madalamatel pööretel jpm. Kui sissepritse + turbo kasutada, siis püsib küttekulu suhteliselt normaalsena, madalatel pööretel käitub ka asi normaalse autona.
Kogemusi saab mõlemat pidi väga palju, mina ei kahetse, et ei hakanud karpa mootorit edasi ehitama, vaid läksin sissepritsele üle.