1. leht 1-st

K:Kolvirõngad kinni!

Postitatud: 25 Aug 2010 23:23
Postitas Trime
Mure selline, et kolvirõngad on kinni. Kuuldavasti pandi mootorisse valet õli, nimelt käigukasti õli. Mida peaksin tegema, kas ära vahetama kolvirõngad või siis saab neid kuidagi lahti ka?
tegu on 21011 mootoriga.

Postitatud: 25 Aug 2010 23:28
Postitas logman
Leotatakse igatsugu imeasjadega alates puhtast mootoriõlist lõpetades mootori välipesuks kasutatava ainega.
Praktiline kogemus näitab, et kõik rõngad sel teel täielikult lahti ei ligune ja kui sellise kinnikleepunud variandiga on lollusest palju sõidetud, siis on mokas ka hülsid ja kolvidki.
Lahe, eks? :lol

Postitatud: 25 Aug 2010 23:33
Postitas Trime
Algselt postitas: logman
Leotatakse igatsugu imeasjadega alates puhtast mootoriõlist lõpetades mootori välipesuks kasutatava ainega.
Praktiline kogemus näitab, et kõik rõngad sel teel täielikult lahti ei ligune ja kui sellise kinnikleepunud variandiga on lollusest palju sõidetud, siis on mokas ka hülsid ja kolvidki.
Lahe, eks? :lol


Siis oleks juba paremvarjant ära vahetada kõik, vms?
tegelt võiks mainida, et kõige lahedam:lol

Postitatud: 25 Aug 2010 23:55
Postitas logman
Põhi lahti, kaan maha ja siis selgub, kui hull see olukord on.
Kui hästi läheb, on varakult alustades kogu kupatus vanade rõngastega õhtuks koos tagasi, klapid timmitud ja tuli torus ;).
Sel kenal juhul pääsed vaid töörõõmu, õliste käte ja uue plokikaane tihendi maksumusega.

Postitatud: 26 Aug 2010 00:15
Postitas Trime
see oleks igati hea lahendus. Üks muretu päev ja rahulikult teha on hea küll:)

Aga tänud, eks ma proovi, vaatan mis targemaks saan.

Postitatud: 26 Aug 2010 00:45
Postitas hautz
Aga kõige suurem viga on see, et valest õlist rõngad kinni ei jää:P

Küll aga võib vale õli väntvõlli ja saaled, nukkvõlli ja nookurid ära rikkuda.

Postitatud: 26 Aug 2010 10:44
Postitas Trime
Ei oska sellekohapealt suurt midagi vastata:sein
Mulle öeldi nii, et pandi vale õli ja siis jäid kinni ning suitseb jubedalt:D