1. leht 1-st

Külmalt auto ei käi korralikult

Postitatud: 27 Nov 2003 14:41
Postitas priit467
Probleem selles et külmast peast ja niiske ilmaga, käib kolm silindrit. Mootori soojenedes hakkab ka neljas käima. siis edasi ilma probleemiteta?
Ise mõtlesin et see võib olla küünaldes või ka süütejuhtmetes? Anke nõu, peal elektron süüde. Ette tänades ;)

Postitatud: 27 Nov 2003 14:52
Postitas kummisuitsetaja
Jagaja kaane all niiskus:mad:
süütepool võib pees olla,vaheta küünlad-
ja küünljuhtmed ka ära,äkki kuskilt peksab
üle:ylbe

Postitatud: 27 Nov 2003 14:53
Postitas motamees
Eks seal viga kõrgepinge lekkes. Vaata jagaja kaane alune üle. Pimedas külmalt käivitades vaata kapoti alla äkki näed kuskohast kõrgepinge üle hüppab. Niiskuse vastu võib lasta üle vedela õli (WD40) spraiga jagaja kaane seest ja väljast. Süütepoolile ja juhtmetele. See vähendab niiskuse toimet tunduvalt.

Postitatud: 27 Nov 2003 23:39
Postitas motamees
Õli laskmise kasulikkusest jagaja kaane alla.
Näide.
Täna kutsus üks kunde mind välja masina käivitumise pärast. Läksin andsin starterit ja sain aru et kõrgepinge peksab kuskilt üle. Võtsin jagaja kaane maha ja leidsin keskelektroodi kõrvalt ühe aimatava ülelöögi koha. Muud pole käepärast olnud kui mootoriõli. Tilgutasin mõõtevarda otsast tilga õli sinna prao peale, kaan peale ja starterit. Mootor käis kui kellavärk. Ütlesin et homme ostku uus kaan ja pangu peale. Lahkusime igaüks oma koju.

tÄNAN SOOVITUSE EEST.

Postitatud: 01 Dets 2003 16:25
Postitas priit467
Tänan soovituse eest, et lasta vedelat õli jagajakaanele ja juhtmetele. See töötab! Aitäh motamees.
Jama ikkagi esimene silinder käib korralikut aga küünla tahmab ära ja sädegi on nõrgem kui teistel küünaldel. :flaming
mõtlesin et siis peaks viga olema kas jagajakaanes või juhtmetes? Milles veel võib kamm olla. Antke tiba nõu.;)

Postitatud: 01 Dets 2003 17:32
Postitas olaaf
vaheta mõlemad - kaan 40.- ja juhtmed 55.- ja sõidad järgmised 20000 ilma igasuguse jamata :)
95.- pole ju nii suur investeering selle sõidumõnu eest!