1. leht 1-st
Niiske ilmaga 07 ei käivitu
Postitatud: 26 Nov 2003 11:10
Postitas leintz
Ei tea mis raisal viga...kui väljas on ilgelt niiske ilm, näiteks paksu udu või totaalne sula...ei taha käima minna...isegi ei luba....kui õhtu tõmmab külmaks ja niiskus kaob pole probleemi.
(süüde nagu oleks ok...õhuvõtuvoolikul karbussi ja filtri vahel on aga auk sees..kas viga selles?)...PS. Kas keegi asjalik tahaks 2107 karbussi üle vaadata (asukoht Tallinn...mustakal)
Postitatud: 26 Nov 2003 11:20
Postitas olaaf
esimese hooga pakuks süütesüsteemi kala.. vaata üle jagajakaas, küünlajuhtmed, rootor!

Postitatud: 26 Nov 2003 19:05
Postitas mess
Lisaks siia juurde veel ka süütepooli.
Endal oli sama probleem eelmine kevad. Algul vahetasin jagaja kaane ei mõikand, siis küünla juhtmed - kõik toimis, kuni kusagil suvel jälle probleem. Selgus, et pool. Ilmselt mingi pragu kusagil sees ja tõmbas niiskuse vahele. Kui öö otsa toas oli olnud, siis hommikul käis jälle ilusti.
Postitatud: 27 Nov 2003 08:44
Postitas leintz
Ei tea kohe mida öelda...võtsin söötepooli otsa lahti..ja kui võtit keerad siis sädet nii et maa must...ehk siis jagaja kaas...
Postitatud: 27 Nov 2003 13:39
Postitas olaaf
ega sa silmaga seda sädeme tugevust eriti ei määra
kui säde sinakas siis ok kui kollakas on pinge väike
Postitatud: 28 Nov 2003 08:38
Postitas leintz
jee...täpselt vana lugu...selline ilm nagu täna...ja ei halli plötsu kah summutist:kuri
....veider, et käima tõmmates läheb peaaegu kohe....
Postitatud: 05 Dets 2003 19:51
Postitas Arno
mul oli probleem õhufiltris mis niiiske ilmaga kinni vist paisus
peale õhufiltri vahetamist probleem kadus
miks ei käivitu?!
Postitatud: 29 Dets 2003 22:11
Postitas htrei
Mul on 01 ja ei ole sellist viga old, aga ma olen juba kogemustega automehaanik. Asi on 100% kõrgepingejuhtmetes. Mina näiteks vahetan iga sügis, juhtmed, jagaja kaane, kontaktid ja küünlad. Mul pole elu ilmas käivitumisega probleeme olnud! Aitähh!!
Postitatud: 07 Jaan 2004 13:39
Postitas berg
Kõige lihtsam on osta poest Valvoline Fluid'i... lastakse küünlajuhtmetele, jagaja kaane alla ja süütepoole peale... lased peale ja isegi jeejee küünlajuhtmed mis on aastast 89 hakkasid ilusti tööle ja probleemid kadusid... sama oli ühe 2.8 Ford Scorpioga, lasin peale ja töötab siiamaani... lihtsalt tuleb niisukus ära peletada sellega ja enam probleeme ei tohiks olla

muidugi ei ole soovitatavad praod jagajakaanes ja päris ära murenenud küünlajuhtmed ei ole ka head

Postitatud: 07 Jaan 2004 14:26
Postitas Laada
Esialgne postitaja htrei
. . . aga ma olen juba kogemustega automehaanik. Asi on 100% kõrgepingejuhtmetes.
Kogemustega mehhaanik nii ei väidaks. Viga on küll kõrgepinge jõudmises (õigemini mittejõudmises) küünalde elektroodide vahele. Kas konkreetselt poolis, juhtmetes, jagajakaanes, rootoris või ka küünaldes endis ei ole võimalik selle jutu põhjal 100% väita.
Kõige lihtsam on osta poest Valvoline Fluid'i... lastakse küünlajuhtmetele, jagaja kaane alla ja süütepoole peale... lased peale ja isegi jeejee küünlajuhtmed mis on aastast 89 hakkasid ilusti tööle ja probleemid kadusid... sama oli ühe 2.8 Ford Scorpioga, lasin peale ja töötab siiamaani... lihtsalt tuleb niisukus ära peletada sellega ja enam probleeme ei tohiks olla muidugi ei ole soovitatavad praod jagajakaanes ja päris ära murenenud küünlajuhtmed ei ole ka head
Igasugune aerosool ja muu keemia sellisel puhul on ikkagi vaid ajutine lahendus. Kui asi pikalt töökõlbulikuks jääb on hästi, kuid arvestama peab, et ükskord on ikkagi jälle vaja probleemiga kokku puutuda.
Postitatud: 10 Jaan 2004 11:54
Postitas berg
seda kindlasti... kui on viga on viga... aga vahel võib niiskus nende juppide ümber hoopis vea mulje jätte

:bouncing