1. leht 1-st
Nukkvõll
Postitatud: 20 Juul 2010 10:57
Postitas Olle
Kas 05 rihmaga mootoril on sama nukkvõll, mis ketiga mootoril? Kas on mõtet osta taastatud nukkvõlli, on kellelgi kogemusi.
Postitatud: 20 Juul 2010 13:46
Postitas olaaf
nukk on sama, taastatud võll on tõeline loterii, on paremaid on kehvemaid on päris kõlbmatuid.
Postitatud: 06 Aug 2010 17:49
Postitas hautz
See on küll nüüd naljakoht:spin
Ma võin ümaraks kulunud nukkvõllist ka pilte teha:lol
Postitatud: 06 Aug 2010 19:57
Postitas olaaf
alumine pilt on taastatud nukkvõllist - peale taastamist on sellega sõidetud ka,
ülemine nukk on lihtsalt kulunud.
ülemine ilma remondita kasutamisele ei kuulu, alumisega saab kindlasti sõita kuid liugkaelad on ilmselt kulunud ja võib kolisema peal hakata ning õlirõhk langeb
Postitatud: 07 Aug 2010 12:29
Postitas logman
Selle taastatud võlliga võid kajakaid loopida - ilmselgelt näha, et päris sirge ta pole.
Kuid kui tulevikus tahtmine omada midagi järsemat oma klassiku mootoriga varustet liikuri kapoti all, siis dr.Tuha jutust sain aru, et töötanud võllist saab lihtsamalt kangemate nurkadega asjandust valmistada. Seega - tollest kulunust võib isegi asja saada, kui raamikaelad veel mõõdus on.
Nimelt peale keevitamist ja nukkide valmistamist/väljalihvimist tuleb võll kindlasti ka uuesti sirgeks saada, mis ei ole teps mitte lihtne töö.
Töötanud võll pidi sirgestamisprotsessile paremini alluma, kui uus, värskelt ostetu.
Eks Ilmar võib ju kommida, kas kogemuste kasvades see tookordne väide ka paika on jäänud.
[Muudetud: 7-8-2010 logman]
Postitatud: 08 Aug 2010 13:53
Postitas tuhajuhe
Kui nedest nukkvõllidest üldse rääkida ,siis tuleks vist uus teema koos piltidega teha.Kuna klassiku nukkvõllid ja sarnase ehituseg nukkvõllid on kõige hullemini kõveraks minema.Olenematta töötlusest,ka ainult peenemaks lihvimisel muutuvad võlli pinged.Keevitamisel suudavad raamkaelad erinevas suunas tsentrist 1mm paigast minna.