1. leht 1-st

Honda Civicu horisontaalkarburaatorid Ladale?

Postitatud: 04 Juul 2010 19:07
Postitas twist
Tere.
Oleks saada sellised karpad:
PILT

Tegemist 1,4 16V (d14a1) Honda Civicu Keihin CV(constant velocity) karpadega. Lõõrid on erinevate netiandmete põhjal 38-40mm. Peale tahaks need panna 1500 klassiku mootorile, millel originaalklapid, kuid kanaleid lihvitud. Surveaste peaks tulema 9,3-9,4 kanti.

Kanalid töötlemisprotsessil:
Pilt

Honda andmed:
1987-1991 Honda Civic GL and 1990 CRX (European Market)

* Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
* Bore and Stroke : 75.0 × 79.0 mm (2.95 × 3.11 in)
* Compression : 9.3:1
* Power : 90 hp (67.1 kW, 91.3 ps) @ 6300 rpm
* Torque : 83 ft·lbf (11.5 kg/m, 112 Nm) @ 4500 rpm
* Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
* Fuel Control : Dual Carburetor

IMO peale 8 lisaklapi on tegu suhteliselt sarnase mootoriga, kui Lada 1500. Teeoria kohaselt peaks olema ju suuremad lõõrid->rohkem õhku->rohkem segu->rohkem võimsust.

Postitatud: 07 Juul 2010 19:10
Postitas twist
Sain neid karpasid nüüd lähemalt katsuda ja mõõta. Lõõrid on 35mm, seega Lada omast ainult väheke suuremad. Kokkuvõttes ei tasu see aretamine end ära.
Kui keegi tunneb mingit huvi, siis võin pildid ka üles panna.

Postitatud: 07 Juul 2010 22:23
Postitas tuhajuhe
Ladal on üks karpa neljale silindrile ,sellel üks kahele silindrile.Vahe ikka on:cool:

Postitatud: 08 Juul 2010 03:50
Postitas twist
Ja lisaks peab küttesegu Lada kollektoris tegema 90+ kraadise pöörde, et kaande jõuda. Horisontaalkarpadega liiguks jällegi vabamalt.
Küsimus seisnebki selles, et kas need toidaks Lada mootori ära? Suure tõenäosusega tuleks sealgi düüsidega mängida, et asi käima saada. Ilmselt oleks vaja veel vaakumvoolikutega jamada ja ühed el. solenoidid vms. paistavad ka seal küljes. Iseenesest vaid kollektorite keevitamise vaev ja tore oleks katsetada, kuid need karpad ei tule mulle päris tasuta kätte. Paar Jakobsoni läheks siiski maksma.
Pilt
Pilt

Postitatud: 08 Juul 2010 22:24
Postitas twist
Honda käib nendega vabalt kuni 8000 p/min, seega Lada mitte-nii-kõrgepöördelise mootori peaks need vabalt töös hoidma.
On keegi varem selliste karpadega kokku puutunud?
Igasugune nõu ja ettepanekud on oodatud.

Postitatud: 09 Juul 2010 10:18
Postitas ToM
Selline kuulutus jäi silma http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 14&t=36257
Hondadest ei jaga, aga äkki on seal sarnased asjad (ühe jakobsoni eest terve mootor;))

Postitatud: 09 Juul 2010 11:11
Postitas twist
1,6 ja 1,8 mootorite karpadel on väga palju rohkem vaakumvoolikuid ja el.klappe-membraane. 1,4-l on ainult 3-4tk, suurematel on üle tosina.
Ja 1,8-l on üldsegi vertikaased karpad.

[Muudetud: 9-7-2010 twist]