Honda Civicu horisontaalkarburaatorid Ladale?
Postitatud: 04 Juul 2010 19:07
Tere.
Oleks saada sellised karpad:
PILT
Tegemist 1,4 16V (d14a1) Honda Civicu Keihin CV(constant velocity) karpadega. Lõõrid on erinevate netiandmete põhjal 38-40mm. Peale tahaks need panna 1500 klassiku mootorile, millel originaalklapid, kuid kanaleid lihvitud. Surveaste peaks tulema 9,3-9,4 kanti.
Kanalid töötlemisprotsessil:

Honda andmed:
1987-1991 Honda Civic GL and 1990 CRX (European Market)
* Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
* Bore and Stroke : 75.0 × 79.0 mm (2.95 × 3.11 in)
* Compression : 9.3:1
* Power : 90 hp (67.1 kW, 91.3 ps) @ 6300 rpm
* Torque : 83 ft·lbf (11.5 kg/m, 112 Nm) @ 4500 rpm
* Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
* Fuel Control : Dual Carburetor
IMO peale 8 lisaklapi on tegu suhteliselt sarnase mootoriga, kui Lada 1500. Teeoria kohaselt peaks olema ju suuremad lõõrid->rohkem õhku->rohkem segu->rohkem võimsust.
Oleks saada sellised karpad:
PILT
Tegemist 1,4 16V (d14a1) Honda Civicu Keihin CV(constant velocity) karpadega. Lõõrid on erinevate netiandmete põhjal 38-40mm. Peale tahaks need panna 1500 klassiku mootorile, millel originaalklapid, kuid kanaleid lihvitud. Surveaste peaks tulema 9,3-9,4 kanti.
Kanalid töötlemisprotsessil:

Honda andmed:
1987-1991 Honda Civic GL and 1990 CRX (European Market)
* Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
* Bore and Stroke : 75.0 × 79.0 mm (2.95 × 3.11 in)
* Compression : 9.3:1
* Power : 90 hp (67.1 kW, 91.3 ps) @ 6300 rpm
* Torque : 83 ft·lbf (11.5 kg/m, 112 Nm) @ 4500 rpm
* Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
* Fuel Control : Dual Carburetor
IMO peale 8 lisaklapi on tegu suhteliselt sarnase mootoriga, kui Lada 1500. Teeoria kohaselt peaks olema ju suuremad lõõrid->rohkem õhku->rohkem segu->rohkem võimsust.