1. leht 1-st

P: Mootorite erinevus (21011 ja 2103)

Postitatud: 22 Juun 2010 18:27
Postitas isic
Tere. tean et nendel mootoritel pole mingit vahet peale kubatuuri ja jagaja. aga tekkis selline probleem, et kui võtsin 21011 mootori maha siis polnud seda juhet mootorist mis noolega näidatud. kui keegi teab mis see on, millekssee vajalik on ja kuhu ma selle ühendama peaksin, andu teada. Vanal mootoril seda kohta polnud ja seal pildil küsimärk selles kohas.

[IMG=http://img717.imageshack.us/img717/5997/tiitlita2.jpg][/IMG]

[IMG=http://img145.imageshack.us/img145/412/tiitlita.jpg][/IMG]

[IMG=http://img706.imageshack.us/img706/9163/tiitlita3.jpg][/IMG]


[Muudetud: 22-6-2010 isic]

Postitatud: 22 Juun 2010 18:40
Postitas hautz
Ülemisel pildil on teine karteri tuulutus, mis võib kinni panna( uuematel seda enam pole)
Alumisel mingi isearetus.


Sul on pildid liiga suured!

Postitatud: 22 Juun 2010 18:41
Postitas viaccess
Esimeste aastakäigu autodel see toru oli nii 1200 kui ka 1500 mootoritel, sest kaan oli indeksiga 2101-xxxxxxx, see mingi mõtetu lisa tuulutus, ühendati õhufiltriga... Hiljem sellest loobuti. filtri või kaane ava võib pimedaks teha.
Teisel pildil äge õlifilter :D
011 ja 03 mootoritel veel erinev:
011 kolvid 79 03 kolvid 76
vänt 66 vänt 80
erinevad jagajad, 03 mootoril 7mm pikema võlliga, sest plokk 7mm kõrgem.
erinevad ketid ja keti pingutustalad
erinevatel mmootoritel ja mudelitel erinevad kollektorid (pidurivõim), karburaatorid, jagajad vakuumiga ja ilma.
Generaatorid välise regulaatoriga ja sisemisega.
Kindlasti veel midagi, aga mootori vahetusel pead need asjad jälgima..
P.S. aja pildid 800x600 mõõtu palun!!!

[Muudetud: 22/6/2010 viaccess]

Postitatud: 22 Juun 2010 18:58
Postitas isic
Algselt postitas: viaccess
Esimeste aastakäigu autodel see toru oli nii 1200 kui ka 1500 mootoritel, sest kaan oli indeksiga 2101-xxxxxxx, see mingi mõtetu lisa tuulutus, ühendati õhufiltriga... Hiljem sellest loobuti. filtri või kaane ava võib pimedaks teha.
Teisel pildil äge õlifilter :D
011 ja 03 mootoritel veel erinev:
011 kolvid 79 03 kolvid 76
vänt 66 vänt 80
erinevad jagajad, 03 mootoril 7mm pikema võlliga, sest plokk 7mm kõrgem.
erinevad ketid ja keti pingutustalad
erinevatel mmootoritel ja mudelitel erinevad kollektorid (pidurivõim), karburaatorid, jagajad vakuumiga ja ilma.
Generaatorid välise regulaatoriga ja sisemisega.
Kindlasti veel midagi, aga mootori vahetusel pead need asjad jälgima..
P.S. aja pildid 800x600 mõõtu palun!!!

[Muudetud: 22/6/2010 viaccess]
vabandust pildi mõõtude pärast, kiire oli.
Kas selle võib siis kinni panna ja midagi ei juhtu?
PS! Mis selles õlifiltris ägedat on? see on lihtsalt asjade kokkulangevus. vana mootori maha tõstes hakkas mootorist õli välja ajama ning ma panin mingi plastik asja alla, et muru ei rikuks. kui panin uue mootori peale, jäi see sinna alla ja paistab nagu õlifilter laseks läbi.

[Muudetud: 22-6-2010 isic]

Postitatud: 22 Juun 2010 19:22
Postitas viaccess
Kolmas pilt siis....

Postitatud: 22 Juun 2010 19:27
Postitas isic
üks küsimus veel: kas 011 karburaator sobib 1500 mootori peale ideaalselt? ma mõtlen seda, et ei anna liiga vähe peale vms, kui töötas eelmise mootoriga ideaalselt.

Postitatud: 22 Juun 2010 19:36
Postitas viaccess
1200 mootori pealt tõstetud karburaator 1500 peale töötas ilma düüside vahetuseta ilusti. Võid ekperimendi mõttes vahetada düüse suuremate vastu.

Postitatud: 22 Juun 2010 20:05
Postitas isic
selge, suur tänu. eks kui niikaugel, et saab juba mootorit tööle proovida panna ja midagi viga, näiteks et ei tööta ühtlaselt, siis panen suuremad düüsid. aga suur tänu sulle viaccess ja hautz, et saite nii kiiresti aidata. minupoolest võib nüüd teema lukku panna.

[Muudetud: 22-6-2010 isic]