1. leht 3-st

P:Auto jõnksutab

Postitatud: 19 Nov 2003 16:51
Postitas siksivend
kui sõita mistahes käiguga hakkab auto jõnksutama. kas võib viga olla selles et ujuki tasapind on paigast ära ja saab vähe kätte . ja kuidas seda ujuki tasapinda reguleerida ja palju peab olema 05 karburaatoril ja kas mõõdetakse koos tihendiga või ilma

Postitatud: 19 Nov 2003 18:40
Postitas motamees
Lahja segu viga võib olla. Seda ei usu et ujuki tasapinna viga saaks olla.
Ujuki tasapind 6,5mm Mõõdetakse koos tihendiga ujuk ripub allapoole.
Karba 2105-1107010

Postitatud: 19 Nov 2003 18:54
Postitas põletaja
kõige õigem on vaadata seda ujuki kambri seina pealt seal kus see kald sei ees pool on seal peaks olema tase pooles kaldpinnas

Postitatud: 19 Nov 2003 18:55
Postitas Zero
mul oli ka kord selline jama:tuli välja et tagasilla reduktor oli metsas:(

Postitatud: 20 Nov 2003 20:41
Postitas siksivend
eile läks asi puha hulluks sain vaevalt esimese käiguga koju sõita teist ei kannatanud panna kuna jäi liiga nõrgaks . hirmsa bensu lõhna lõi üles ja paukus koledasti ja tahamatas küünlad ära veidi . vahel oli selline tunne nagu silindrid ei tööta üldse . millest see jama võib olla . alles ma vahetasin muidugi karburaatori membraane ja ühe nõela mis on õhu voolikuga ja läheb mootorisse ei tea kahjuks selle nime

Postitatud: 20 Nov 2003 23:40
Postitas motamees
Esimeses postituses oli jutt lahjast segust nüüd aga rikkast.
Äkki sul on suveasendi peal õhuvõttur ja külmutab karba kõri kinni.

Postitatud: 21 Nov 2003 08:03
Postitas põletaja
Äkki sul on suveasendi peal õhuvõttur ja külmutab karba kõri kinni.
seda nüüd küll ei tahaks uskuda esiteks pole nii külm ja teiseks ise sõidan nii et õhu puhasti kopsik on üldse ümbert ära lõigatud ja kapotipeal on veel ka scoop

Postitatud: 21 Nov 2003 08:22
Postitas motamees
+5 kraadist -5kraadini on kõige ohtlikum aeg sest siis on õhus kõige rohkem niiskust. Niiskus aga tekitab jääkorgi.
Suure hõrendusega saab ka suvel külma tekitada. Lisaks veel bena aurustumine mis veel võtab temperatuuri alla.
See muidugi ei tähenda et tal peab sinna jää tekkima. See vaid oletus. Siinkohal kõigile meeldetuletus - õhuvõttur talveasendisse panna, et vältida asjatuid jamasi.

Postitatud: 21 Nov 2003 09:36
Postitas põletaja
Esialgne postitaja siksivend
eile läks asi puha hulluks sain vaevalt esimese käiguga koju sõita teist ei kannatanud panna kuna jäi liiga nõrgaks . hirmsa bensu lõhna lõi üles ja paukus koledasti ja tahamatas küünlad ära veidi . vahel oli selline tunne nagu silindrid ei tööta üldse . millest see jama võib olla . alles ma vahetasin muidugi karburaatori membraane ja ühe nõela mis on õhu voolikuga ja läheb mootorisse ei tea kahjuks selle nime
millegi pärast on tunne et oled kuskilt saanud s..ta bensiini :( oli omalgi alles hiljuti kogemusi nivaga ei tahtnud teine enam kuidagi mäest ülesse minna ja edasi liikuda sai siis paak korralikult beno täispandud (teiset kohast) ja autol kohe teine minek nagu oleks turbo vahel:wow

Postitatud: 21 Nov 2003 12:53
Postitas Laada
No infot on muidugi vähe, aga miks arvamine, et tegemist on toitesüsteemi veaga? Bensiinilõhn? Jõnksutamine? Jutu põhjal diagnoosi panemine suht võimatu, kuid ise ilmselt panustaksin rohkem süütesüsteemile. Kontaktid/kondekas/jagajalaager?
Või kui bensuaisu ajas ja paukus üleujutamise tõttu siis võiks nõelklapist/ujukist viga otsida.
Ise teaks küll mis teeks, kuid niimoodi nõu anda on keeruline.
Lisan veel seda, et on igasuguse asjaga sõidetud, kuid nii si..a bensiini pole kohanud millega lada mootor pole töötanud. On segatud diisliga ja sõidetud bensiinikriisi ajal puhta lahustiga. No selliseid sümptomeid kohe kindlasti juurde ei saa! Eriti veel tänapäeval.

Postitatud: 21 Nov 2003 15:15
Postitas olaaf
mina pakun ka (nagu mulle tavaks) süütesüsteemi kala.. kontaktid - kondeka võid vähimagi kõhkluse puhul ära vahetada ilma pikemalt mõtlemata!!!

Postitatud: 16 Dets 2003 18:33
Postitas siksivend
tänan teid aitamast olen auto korda saanud ja sõidab enam vähem kondekas oli jagaja küljest lahti .

Postitatud: 16 Dets 2003 19:39
Postitas motamees
Kui te panete tähele et tahhokas hakkab mingitel pöörete vahemikul ebaloomulikult käituma (jõnksutab) siis vaja kontrollida kontakte või kondekat.
Kunagi matkal olles nägin hommikul mingis väga väikses pöörete vahemiks tahhoka anomaaliat. Päeva jooksul see kasvas laiema vahemiku peale ja õhtuks jäi mootor äkki seisma. Viga oli kontaktides. See tuli kiiresti ilmsiks kuna päeva läbisõit oli 700 km.

Postitatud: 31 Dets 2003 04:15
Postitas overspeed
Kuna siin on teema jönksust, siis mul selline küsimus:
03-l on selline viga (omadus, mine sa tea), et kui söidad maanteel ühtlase kiirusega (näit: 90km/h) ja siis korra gaasi pedaali täiesti ülesse lased, ning siis uuesti vajutan (mitte pöhja, aga samasse tasemele, mis 90-ga oli)[köik toimub muidugi kiiresti (aga mitte liiga kiiresti)], käib üks (1) jönks läbi.
Milles vöib viga olla, pakkuge omad arvamused?
Lisaks vöin oelda, et tühikäigul järsult gaasi andes on väike auk sees. (kardan et need on omavahel seotud)

Postitatud: 31 Dets 2003 10:32
Postitas olaaf
mul täpselt sama "maanteejõnks" sees, kui korra võtad jala ära ja siis tagasi pannes jõnksatab.. olen märganud, eet erinevate bensiinidega on jõnks ka erinev..
mootor 1300, karpa 05

Postitatud: 31 Dets 2003 16:01
Postitas overspeed
nojah, mul mootor ja karba ju samad.
Kas oled selle likvideerimiseks miskit proovinud? Ma ise veel mitte, kuna siks saarel seisab, söidan siin tsikli ja Datsuniga, ning pikki söite polegi.
Ise hakkan viga otsima kiirenduspumbast.(+ sa mainisid, et söltub bensu erinevusest) See tühikäigu auk viitab kahtlaselt sellele, et uputab korra üle. (pump on ka nii täpne, et kohe kui pedaali liigutan, nii kohe pumpab). Lülitan korra kiirenduspumba välja (surun pöhja, ja kiil vahele, et enam ei liiguks) ning siis maanteel proovin, kas jönks on alles vöi mitte.

Postitatud: 31 Dets 2003 16:11
Postitas overspeed
nats täpsustan oma teooriat:
kuna kiirenduspump gaasihoova liigutamisel kohe pumpab, siis maanteel kui korra jalg tösta, ning siis uuesti samasse kohta tagasi vajutada, tahan ma oma vana kiirust säilitada, mitte kiirendada. Aga kpump annab ikkagi selle portsu mis ma hooba liigutasin, ning selle portsu pöletamisega mootor miskipärast vabalt hakkama ei saa ning teeb jönksu.

Jagage oma arvamust ka need, kellel seda körvalnähtust pole. Nii meil lihtsam viga leida.

Postitatud: 05 Jaan 2004 13:48
Postitas overspeed
Sain siis oma jönksust lahti. Mu teooria oli minu auto puhul öige. Lülitasin Tallinna minnes kiirenduspumba välja: maanteejönksu enam pole.
Mis veel, et ka Tallinna linnas sees söites kiirenduspumbast puudust ei tunne, kuna toidab piisavalt. Maanteel möödasöitudega ka ei mingit probleemi.
Ainuke kord, kui aru saab, et k.pump väljas on, siis kui mootor on külm. Tuleb lihtsalt nati kauem tooreklapp koomal hoida, aga see nii vähe.

Postitatud: 12 Jaan 2004 22:16
Postitas riuno2003
mul oli sama viga aga tuli välja, et oli hoopis syytepool tuksis.

Postitatud: 27 Jaan 2004 18:58
Postitas marks
Esialgne postitaja motamees
Kui te panete tähele et tahhokas hakkab mingitel pöörete vahemikul ebaloomulikult käituma (jõnksutab) siis vaja kontrollida kontakte või kondekat.
Kunagi matkal olles nägin hommikul mingis väga väikses pöörete vahemiks tahhoka anomaaliat. Päeva jooksul see kasvas laiema vahemiku peale ja õhtuks jäi mootor äkki seisma. Viga oli kontaktides. See tuli kiiresti ilmsiks kuna päeva läbisõit oli 700 km.
Mul kõigub tahho, mitte ei jõnksuta. Eriti kiirendusel. On see ka kontaktidest?