1. leht 1-st
K:08 mootoriplokk
Postitatud: 26 Mai 2010 19:02
Postitas an12dukas
Küsimus siis mootorivaldkonnast. Kui kõrge on 2108 1,3-liitrine mootoriplokk? 1,5 on 194,8 kõrge, aga just huvitab 1,3-ne. Äkki keegi teab, et kas Kalina 1,4 on edasiarendus 2108 esimesest mootorist, 1300ccm-st?
Postitatud: 26 Mai 2010 20:47
Postitas lige
se ei puutu teemase aga ega sa ei taha omale o8 1.3 mootorit osta?
Postitatud: 27 Mai 2010 05:11
Postitas logman
Näpi siit mootorite töömahtude järgi karakteristikud läbi
http://vaz.autosite.com.ua/VAZ-2108_239_680.html
ja ürita kolvikäikude ning surveastmete põhjal mingisugusele oma järeldusele jõuda.
Minu oma kõlaks sedaviisi:
ääretult mõtetu, kulukas ja ebaotstarbekas on toota mitmes erinevas gabariidis mootoriplokke. Palju lihtsam, odavam ja otstarbekam on puurida plokkidesse erinevate suurustega silindriavasid ja saada sel teel erinevate töömahtudega mootoreid. Kolbi on ju odavam toota, kui silindrite plokki.
Sellist unifitiseerimist on kogu vene tehnika juures näha.
Postitatud: 27 Mai 2010 07:36
Postitas an12dukas
Jälgingi hetkel vene aadresse, kuid siiani tundub, et 08 puhul on tegu sama mootoriga, mis 083 1,5. Vänt on sama, kuid kolb ilmselt 6mm väiksema diameetriga... 083-e mootoriplokk on interneti andmetel 194,8mm kõrge, Kalinal aga 197,1. Küsimus ongi selles et kas Kalina mootor on venelaste "uus leiutis" või on lihtsalt võetud vana 1,3 ja seda suuremaks puuritud.
Postitatud: 27 Mai 2010 20:22
Postitas Moss
Algselt postitas: an12dukas
083-e mootoriplokk on interneti andmetel 194,8mm kõrge, Kalinal aga 197,1. Küsimus ongi selles et kas Kalina mootor on venelaste "uus leiutis" või on lihtsalt võetud vana 1,3 ja seda suuremaks puuritud.
Kuna uus, väiksema kubatuuriga mootor on kõrgem, võiks arvata, et tegu täiesti uue asjaga.