1. leht 1-st

Karburaator

Postitatud: 08 Mai 2010 19:25
Postitas raivo45
Kuidas karburaatorit puhastada?

Postitatud: 08 Mai 2010 19:39
Postitas masuurik
Võtad legoks ,puhastad,leotad,pühid ja õhutad .

Postitatud: 08 Mai 2010 21:22
Postitas raivo45
ok

Postitatud: 08 Mai 2010 22:26
Postitas ROJEV
Mina karburaatorit ei puutu kui ei leeki bensu kuskilt, puhastamine käib ime lihtsalt, vajalik pikk sirge maante lõik (5 kuni 10 km) ja gaas põhja. Ni palju kui võimalik sõidan gaas põhjas ja siis pidurdan ka käik sees pidurit putumata. Peale seda paar nädalat käivitub nagu uus ja liigub hästi, kõvasti aitavad ka LK üritused karburaatorit puhtana hoida. Kaks aastat peale mootori vahetust pole karbussiga probleeme olnud ni -27C" kui ka +27C", ja teiste VAZide puhul mis olid minu kasutusel samuti muretult sai sõidetud tuhandeid kilomeetreid!

P.S. Enne puhastamist pead olema kindel oma autos, et ta ära ei lagune max kiiruse savutamisel!!!

Postitatud: 28 Juun 2010 21:58
Postitas -bandiit
kas viga on karburaatoris kui sõidan maanteel 90 km h ühtlasel kiirusel ja järsku laba põhja vajutan sis poob kinni hoiad gaasi põhjas sis sureb täitsa ära ??? kas saab palju või vähe peale??? äkki targemad mehed aitavad

Postitatud: 29 Juun 2010 00:08
Postitas fuego
Kontrolli düüsid üle,et mingit ummistust poleks

Postitatud: 29 Juun 2010 18:36
Postitas -bandiit
kuidas? keeran täitsa välja??? ja siiis???

Postitatud: 29 Juun 2010 23:42
Postitas -lada-
Puhud läbi.

Postitatud: 29 Juun 2010 23:58
Postitas fuego
keerad düüsid välja õhk/kütus,vaatad et ei oleks mingit jama ees,siis keerad tagasi,samas kontrolli ka ujuki taset.Üks asi veel,et põhikambri düüs peaks olema suurem kui abikambri,karburaator pealt vaadates:vasak düüs väiksem,parem düüs suurem.Uuri värki

Postitatud: 30 Juun 2010 19:46
Postitas -bandiit
ma hetkel soomes auto tallinnas mul vaja selega valka veel sõita :D aga kui ma välja keeran düüsid mida kui palju sisse keerama peaks et normaalne oleks mitu tiiru mingit kruvi ma olen kõik paigast juba ära ajanud. :D:D

Postitatud: 30 Juun 2010 23:28
Postitas -lada-
düüsid keerad kinni, tühikäigu kruvi pead timmima siis kui karpa peal on, segukruvi samuti!

Postitatud: 01 Juul 2010 20:56
Postitas -bandiit
eks ma proovim midagi aretada

Postitatud: 03 Juul 2010 23:40
Postitas Gapsas
Algselt postitas: fuego
...Üks asi veel,et põhikambri düüs peaks olema suurem kui abikambri,karburaator pealt vaadates:vasak düüs väiksem,parem düüs suurem.Uuri värki
Mul on vasak düüs suurem kui parempoolne. Kui düüsid olid teistpidid, siis mootor suitses, jättis vahele ja ei läinud pöördesse.
Kas see mõjutab palju kütusekulu või on muud moodi halb?

Vabandust, et veidi vale teema all.

Postitatud: 17 Juul 2010 11:18
Postitas -bandiit
viga leitud ( vist ) viga oli jagaja kaane keskmises juhtmes mitte karburaatoris :D imelik hea et mõni inimene oma abistava käe juurde pani tallin tartu maanteel :D

Postitatud: 27 Sept 2010 17:04
Postitas kõrv
ei hakka uut teemat tegema. tahaks teada kuidas tagaveolise karpale aretada elektrilist, v automaatset õhuklappi. otsing ka ei andnud tulemusi. on keegi juba sellise asja valmis teinud ?

Postitatud: 27 Sept 2010 17:47
Postitas GTA
Tagaveolisel on bimetall-süsteemiga välisõhuklapp täitsa olemas. 2108 tähistusega, sobib 2105 kopsiku külge ja on välimuselt identne, kuid ilma käsihoovata.

Automaatne tooreklapp on juba Solex karbusside (ja mitte kõikide neist) teema. Töötavad veeringlusesse ühendatult.

Postitatud: 03 Nov 2010 11:32
Postitas Tulp2
Algselt postitas: -bandiit
kas viga on karburaatoris kui sõidan maanteel 90 km h ühtlasel kiirusel ja järsku laba põhja vajutan sis poob kinni hoiad gaasi põhjas sis sureb täitsa ära ??? kas saab palju või vähe peale??? äkki targemad mehed aitavad

Endal oli sama probleem, täiesti nõutu olin, kontrollisin kõike krpas, puhastasin düüsid ära jne...
See tulemust ei andnud ja siis hakkasin viga mujalt otsima..lõppude lõpuks vahetasin jagaja rootori ära ja asi korras. :spin

Postitatud: 08 Nov 2010 17:48
Postitas kõrv
ei tee uut teemat. kysimus et kas seda elektromagnetklapi juhet saaks kuhugile muusse elektroonikasse äkki yhendada nt. elektron syytesse?, mõnest kohast olen lugenud ka et to el.mag.klapp käib koos gaasihoovastku juures oleva lylitga, mul aga seda hoovastiku lylitit pole. kas juhtub ka midagi kui toda juhet ei yhenda, või keerata too yldse välja, mõni mootor mul töötab ka väljakeeratud klapiga väga hästi.
kas el.mag.klapp on ainult meh.karpas, või on olemas ka vaakumiga varjandil?

Postitatud: 10 Nov 2010 15:17
Postitas pavlik
Kuna mul endal pole elektromagnetklapiga karpat olnud, siis äkki panen pusse, aga minuteada peaks olema nii, et kui sa toda juhet ei ühenda, ega siis auto ei käivitu ka, sest klapp on koguaeg suletud. Ja ära ühenda seda juhet "kuhugi muusse elektroonikasse" - asi peaks töötama nii, et kui süüde sees, siis vool taga ja klapp avatud. Seega on sul vaja klemmi, mis töötava mootoriga konstantselt voolu all oleks. Kapotialustest juhtmetest on üks sihuke (hea ja lollikindel) geneka ergutusahel.